Zeynep Mansur : ''KONUŞAN DEĞİL KONUŞULAN TARAFIM!''


KONUŞAN DEĞİL KONUŞULAN TARAFIM!



1. Harika bir şarkıyla karşımıza çıktın, "Yine Bana Zor Geliyor", neden bu şarkı?
Çok düşündün ve kararsız kaldın mı?

Teşekkür ederim. Beni de çok mutlu eden, heyecanlandıran bir şarkı oldu. Uzun zamandır aradığım,  bulduğumda işte bu dediğim, beni kalbimden vuran bir şarkı.. 'Yine Bana Zor Geliyor' u  ilk dinlediğimde 'budur..' dedim. Çok zor söylerim bunu.  O yüzden karar vermem çok kolay oldu ama bulana kadar iki sene  aradım. Aslında ne aradığınızı bilmekle ilgili.. Kafamda ritmi ve sound'una dair aradığım bazı şeyler belli idi. O güzel sözleri de duyunca hepsi birleşti ve taşlar yerine oturdu..


''TARKAN'LA KİM DÜET YAPMAK İSTEMEZ Kİ!''

2. "Yine Bana Zor Geliyor" Tarkan'a gitmiş. Eğer Tarkan söylese üzülür müydün? Ya da düet yapmak ister miydin?

Tabii ki üzülürdüm ama Tarkan'ın canı sağ olsun da derdim. Başkası okusaydı yıkılırdım :) Düet mi; kim istemez ki?..

3. Klibin çok havalı olmuş, ağzım açık izledim. "Yine Bana Zor Geliyor", Murad Küçük'ün son zamanlarda çektiği en güzel kliplerden. Marketteki imajından, sokak modasına kadar harika. Fikirler sana mı aitti?

Çok teşekkürler.. Ben de klibimi çok seviyorum çünkü çok içime sindi. Son derece Avrupai bir klip oldu. Ben klip toplantısına gittiğimde Murad'a fashion ve avangard görüntüler istediğimi, yabancı bir model istediğimi söyledim. Anlattıklarımdan yola çıkıp, bana bazı görüntüler izletti ve tam da bu dedim. Bu kadar anlattığımı birebir uygulayabilir bir insan... Müthiş bir yönetmen.. Daha önce de 'Sen Nasıl İstersen' şarkımda beraber çalışmıştık. Çalışma şekli  ve muhteşem ekibiyle son derece profesyonel biri. Onunla çalışmak, her zaman benim için bir zevk çünkü sonuçta ne çıkacağına eminsiniz...

4. Zeynep Mansur'u son yıllarda hiç sansasyonel ya da çarpıcı aşk olaylarıyla gündemde göremiyoruz. Gazeteleri açtığımda, ya konserlerin ya da yeni çalışmaların karşıma çıkıyor. Bunun böyle olmasını sen mi istiyorsun?

Evet bu benim tercihim. İşim yeterince haber malzemesi oluyor. Kliplerim, sahnem, kitaplarım, tv programlarım dolayısıyla özel hayatımı paylaşma gereği duymuyorum... Adı üzerinde özel hayat, özel kalmalı..

5. Yıllar geçtikçe güzelleşen ünlü isimlerden birisin. Spor dışında yaptığın extra bir şey var mı? Sürekli spor yaptığını biliyorum ve takip ediyorum. Sevenlerine bir güzellik formülü vermek ister misin?

Çok teşekkürler. Özel olarak yaptığım yalnızca ayda bir cilt bakımı var. Zinde gözükmemi düzenli hayata, spor yapmaya, içki ve sigara kullanmamaya borçluyum diyebilirim...



6. Çok etkileyici ve fark edilebilecek bir sesinin olduğunu düşünüyorum. "Ah İstanbul" şarkısını dinlerken tüylerim diken diken olmuştu. Ben seni Akustik projelerde de hayal ediyorum. Hiç düşündün mü?

Teşekkür ederim... Bu konu da yapmak istediğim özel bir proje var. Ancak şu an söylemeyeyim; yarın başkalarında görürüz:)

7. Bu piyasada, Kliplerinden tut - "Çok Mersi" deyişine kadar taklit edildiğini, ve seni gizli gizli takip ettiklerini biliyorum. Sen de fark ediyorsundur, görünce kızıyor musun? Tepkin ne oluyor?

Kızmıyorum hatta eğleniyorum bile... Çünkü sizin gibi herkes taklit olduğunu anlıyor ve taklitler aslını yaşatır...

8. Ne büyük kadınmışsın! diyesim geliyor,  çünkü sabahın 5'lerinde bile whatsapplarda dedikodun çevriliyor, çok ünlü sanatçılar tarafından. Bu çekilememezlik ve kıskançlık sebebi ne?

Bunun nedeni ne; bu çekememezlik, kıskançlık neden kaynaklanıyor bilemem.. Onlara sormak gerek. Ben prensip olarak konuşan değil; konuşulan taraf olmayı her zaman tercih ettim. İşimde gücümdeyim. Kimseyle derdim yok olmadı; olamaz da... Eee ağzı olan konuşuyor; ne diyeyim?.. Ayrıca, dedikodu sahibini bağlar; onun kalbinin kirliliğidir...

9. Amerika'da sahne almak gurur verici olsa gerek, geçtiğimiz aylarda 2 kere üst üste sahne aldın. Süreyya Yalçın gibi çok değerli isimler konuğun oldu. Orada tepkiler nasıl? Türkler mekanlara geliyorlar mı? Nasıl geçti?

Evet; sık sık Amerika konserlerim oluyor.. Bu bazılarını rahatsız etse de... En son Miami ve Newyork konserlerim muhteşem geçti. Önümüzdeki aylarda yine var; duyurulur şimdiden... Evet, Türkler de geliyor; Amerikalılar da.. Çok da keyifli geçiyor. Özellikle orada yaşayan Türkler kendilerini çok daha iyi hissediyorlar bizleri orada görünce.. Programlardan sonra çoğuyla sohbet ediyorum; fotoğraflar çektiriyorlar. Onların mutluluğu beni daha da çok mutlu ediyor... Süreyya Hanım'da eşiyle beraber geldi. Çok zarif, dünya tatlısı bir hanımefendi.. Orada tanıştık. Hatta düğününe orada davet etti. Ben de daha sonra Türkiye'de düğününe katıldım. O özel gününde bulunmak çok mutluluk verici idi. Sonsuz mutluluklar dilerim. Hatta iyi ki gitmişim; canım Oya Aydoğan'ı da son kez orada görme fırsatım oldu...

10. Magazin programında, bir gazeteci "Zeynep Mansur, güçlü duruşundan asla taviz vermedi, onun da önüne çok taş koydular." gibi cümleler söyledi. Gerçekten önüne taş koydular mı? Ne gibi sorunlar yaşadın?

Bunları anlatsam ansiklopedi yazarız. Boş ver; hiç bir zaman tatsızlıklardan hoşlanmadım. Elimden geldiğince, kimseyi kırmadan, incitmeden işimi, gücümü yapmaya özen gösterdim. Hırsım, yalnızca kendimle yarışıma yaradı. Başkalarını yaralamaya değil.. Belki bu dünyanın kuralı bu değil ama ben, kendi kalbimin doğrularıyla yaşıyorum. Bunu da takdir edip, dile getiren, kıymet bilen, ben hiç bir zaman sözünü etmesem de, bunu programında telaffuz eden, hatta adını da söyleyeyim Sevgili Tayyar Işıksaçan gibi kıymetli bir gazeteci duayen olunca da, kendimle bir kez daha gurur duydum... Bir söz var; çok severim. Sen doğru dur; eğri bulur belasını... Beni ve duruşumu, böyle kıymetli insanların takdir etmesi, benim için, başkalarının üzerine, emeklerine basılarak, alınacak başarılardan çok daha kıymetli...




11. Önceki maxi single'ın o kadar iyiydi ki, favorim "Gel Günaha Girelim" Youtube'da klipsiz, 1.000.000 u geçti. Tekrar değerlendirmeyi düşünüyor musun? Ya da klip çekmeyi? Bence klipsiz kalmamalı.

Aslında 'Yudum Yudum' ve 'Gel Günaha Girelim' tıklamaları bir değil; bir kaç milyondu. Nasılsa, anlamadığım bir şekilde  silindi. Albüm, Gezi olaylarına denk gelmişti.  Youtube  o sırada bir kapanıp, açıldı hatırlarsanız ve bu tıklamalar açıldığında silinmişti. Sonradan tekrar oluştu. Ancak ilk rakamlar anlayamadığım bir şekilde kayboldu... Soruna gelince, Gel Günaha Girelim çokça soruluyor ve klip isteniyor. Neden olmasın?.. Belki bir sürpriz yapar, çekerim...

''MURAT BOZ'U ÇOK SEVİYORUM, BAŞARILARIYLA  MUTLU OLUYORUM!''

12. "Sen Nasıl Istersen" şarkına şimdilerin en iyi popçularından Murat Boz eşlik etmişti. Şimdiler de görüşüyor musun? Tekrar bir projede bir araya gelmek ister misin?

Özel olarak görüşmüyoruz ama zaman zaman davetlerde karşılaşıyoruz. Murat'ı çok seviyorum. Başarılarıyla çok mutlu oluyorum. Bunların hepsini fazlasıyla hak ediyor. Çünkü hem müthiş bir yorumcu, hem de müthiş beyefendi ve iyi kalpli bir insan. Sen Nasıl İstersen'i yaparken, Ozan Çolakoğlu'nun stüdyosunda, o da ilk albümünü hazırlıyordu ve kendisi isteyerek, gelip yaptı vokalini.. Ona buradan bir kez daha teşekkür ederim. Tabii ki, her zaman zevkle, yine bir projede bir araya gelmek isterim..

13. Çok teşekkürler son olarak, Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?

Öncelikle sizi tanımıyorum ama takip ettiğim kadarıyla çok genç birisiniz. Sizler gibi, pırıl pırıl gençlerin, bu kadar güzel projelere imza atması, başarılı olması mutluluk verici.. Başarılarınızın devamını dilerim. Ayrıca, albüm yeni çıktığı için şu sıralar sürekli röportaj cevaplıyorum ama şimdiye kadar hiç beni bu kadar derin araştırarak, hakkımda çıkan haberlere kadar takip ederek soru hazırlayan olmadı. Sizi, yürekten tebrik ediyorum; klişe sorularla gelmediğiniz için tekrar teşekkürler..

Yorumlar

Popüler Yayınlar