Selim Gülgören : ‘’Aşıklar Şehri’’ Şarkım Bir Çok Düğünde Hayır İşledi!





1.) Sen nasıl bir adamsın ya? Sanatçı, oyuncu, besteci, aranjör, yönetmen. Hepsinde de başarılı olduğunu düşünüyorum. Hepsine dahil olmak zor mu? Nasıl bir duygu?

Çok küçük yaşlardan beri müzik ve film yapım sektörünün içindeyim. Çok ufak yaşlarda ilk reklam müziğimi yapma fırsatı buldum. Ayrıca birçok reklamlarda rol alma fırsatı buldum; kısacası hem sevdiğim bir işti hem de beni hayat tamamen bu sektörün içine çekti diyebilirim. Müzik çok evrensel bir sanat! Onunla birlikte duygu ve düşüncelerinle hayalleri yansıtmak çok kolay oluyor, bakış açınız diğer insanlardan daha farklı oluyor. Çünkü sadece şarkıcı değil aranjör ve bestecisiniz bu size bir çok yaratıcılık sektöründe imkan sağlayabiliyor.

2.) Benim hayatıma, ve bir çok insanın hayatına "Cennet" ile girdin, yıkıldı ortalık.
Hiç bu kadar patlayacağını bekliyor muydun?

Şarkının çok güzel olduğuna inanıyordum. Şarkıda sadece birçok kesime ulaşabilmesi için bir şey eksik olduğunu düşünüyordum. Üzerinde baya çalıştım ve alaturka pop şarkısı olmasına karar verdim; aranjeyi o şekilde yaptım. Şarkı çok sevildi.. İnanın sevileceğini biliyordum. Tabi bu kadar patlaması benim için dönüm noktasıydı!

3.) Gitar, org, darbuka, kanun, perküsyon say say bitmez. Neler çalıyorsun öyle? Gerçekten müzik adamı olduğun ortada,
Müziğin mutfağında olmak sana keyif veriyor mu?

Kendime ait  ‘’By SG Record’’ adında profesyonel bir müzik stüdyom var. Burada dizi, film reklam, albüm aranjeleri yapıyor ve surround - mix - fx üzerine sinemalara çalışmalar yapıyorum. İnanılmaz zevkli! Çocuk gibi birçok müzik aleti gözünüzün önünde ve bir şeyler yaratmak sizin elinizde anlatılmaz yaşanır! J



4.) "Istanbul Bana Dar" çalışmanı yayınladıktan hemen sonra, başarılı bir dizi "Baba Ocağı" nda yer aldın. Sana neler kattı? Burak Özçivit'le hala görüşüyor musun?

Tabi ki kariyerimde çok güzel bir başlangıçtı Çok şey kattı diyebilirim oyunculuğa resmen aşık oldum. Benim ikinci bir mesleğim kesinlikle bu olmalı dedim! Ve çalışmalara başladım.  Burak’la çok zaman oldu görüşmeyeli!

5.) Aşk şarkıların prensi olarak adlandırıyorum seni. Hangi düğüne gitsem senin şarkın çalıyor, şarkıları sen mi seçiyorsun? Şarkı seçme kriterlerin neler?

Şarkılarımı ben seçiyorum. Sesime uygun olabilecek şarkıları yazıyor ya da demolar arasında seçip düzenleme yapıyorum. ‘’Aşıklar Şehri’’ şarkım gerçekten de bir çok düğünde hayır işledi :)))

6.) "Aşıklar Şehri" şarkını milyonlar tıkladı,   sonrasında şarkıyı Kutsi ve Zara okudu. Sana soruldu mu proje yapılırken? Yeni halini beğendin mi?

Sorulmadı ; O şarkı benimle bütünleşti. Her kim okursa okusun insanlar Selim Gülgören’den dinleyecektir. Ne yazık ki para kazanan bir şarkıyı gören herkes hemen peşine düşüyor, bende ekmek yiyebilir miyim diye! Hazır nasıl olsa,  söz yazarlarına inanilmaz kırgınım. Böyle bir şeyi söylemeden yaptıkları için ama Allah büyük ne yaparlarsa yapsınlar bizim versiyonumuzun üzerine çıkamazlar! Bu konuda iddaaliyim!



7.) Seni asla ne özel hayatın, ne de polemiklerin içinde bulmak mümkün değil. Bu senin tercihin mi?
Kesinlikle uzak durmaya çalışıyorum. Tamamen kendi isteğim.

8.) Fazlasıyla yakışıklısın, etkileyici bir ses tonun var. Oyunculuğa tekrar döndün, Ağustosta yayınlanacak bir film ile. Dizi projen var mı ileriki zamanlar için?

Ağustosa ‘’Bol Şans’’ adında bir sinema filmi çektim. Baş rollerinde yine ben ve Burçin Abdullah oynuyor. 19 Ağustos’ta sinemalarda olacak.


9.) Konserlere gidiyorsun, hiç oturmuyorsun. Şu sıralar konserlerinde en çok istek alan bir şarkı var mı, başka isimlerden?

Genelde kendi şarkılarıma istek alıyorum ama yine cover şarkılar seslendiriyorum.




10.) Ben Selim Gülgören'in artık popüler bir kadın popçuyla düet yapmasını istiyorum. Aklında böyle bir proje var mı?Kimle yapmak istersin?

Bilemiyorum uygun olabilecek herkes olabilir. Sezen Aksu olsa müthiş olur. 
Sezen’e aşığıııımmmm! Seviyorum onu!

11.) Çok teşekkürler, son olarak yeni projelerin neler? Bizi neler bekliyor, bilgi verirsen sevinirim.
Ben çok teşekkür ederim. Bu güzel röportaj için!
www.selimgulgoren.net
Instagram ve twitter @selimgulgorenn
Tüm sürpriz projelerimi açıklayacağım zamanla!




Yorumlar

Popüler Yayınlar