Derya Uluğ : ''Benim işim canlı canlı eğlendirmek söylemek!''



1. "Okyanus" un bu kadar patlamasını bekliyor muydun diye klişe bir soru sormayacağım tabiki. "Okyanus" u çıkartmadan önce, "bu şarkı tutmaz" diyen oldu mu? Kimlerdi onlar?

Sayısı azdı ama oldu.Yakın arkadaşlar diyelim:)

2. Türk pop dünyasında kabullenilmek çok zor, sende çabuk kabullenildin. Önemli olan, 2.projen. Şarkıyı bitirdin mi? Ismi ne? Aranje kim yaptı? Ne zaman bizimle buluşacak?

Beklenti yükseldi iş zorlaştı. Umarım beğenirler. Şarkının adını söylemeyeceğim ama aranjesini Asil Gök yapıyor. Eylül sonu inşallah sunacağız piyasaya.

3. Bu piyasa ne kıskançtır! Asla, kimse kimseyi desteklemez. Ama seni desteklediler, bir çok destek instagram ve twitter paylaşımı yaptılar. Neden yaptılar sence? Sonrasında hiç biriyle görüştün ya da iletişime geçtin mi?

Evet sağolsunlar. Beni daha önceden tanımayanlar beğendi sanırım destek oldular. Bir de ben kimsenin başarısını kıskanmam başarılı insana bayılırım aksine. Kalbim böyle işler aksini düşünmem belki onu gördüler. Telefon trafiğimiz var hepsiyle.



4. İlk yeni çıkan isimlerin en zor durumlarından biri, "Benzetilmeyen Kimse Kalmamak" herkese benzetiyorlar.
Ya ben Derya'yım! dediğin ve sinirlendiğin anlar oldu mu?

Yo sinirlenmedim hiç aksine tweet bile attım "yorumlardan çıkan sonuç ben benden başka herkese benziyorum" diye güldüm:))) Olabilir bunlar doğal süreçler zamanla azalır diye düşünüyorum.

5. Sen söz ve bestede yapan birisin, "Okyanus" hiç birine yolladın mı, almaları için öncesinde? Kimlere yolladın? Iyi ki sana kalmışta!

Hiç kimseye yollamadım. Asil'le yaptığımız bazı şarkıları kendimize saklıyoruz dinletmeyiz onları:)) Okyanus'da onlardan biri.

6. Artık, bir çok isim kapında bekler."Bana da şarkı ver patlayayım!" diye. Şarkı verdiğin biri var mı? Kime verdin?
Ya da verilmek üzere?

Verdiklerimiz de var ; vermek üzere yolda olanlar da. Çıkmadan isim vermem doğru olmaz ama çok tanıdık isimler.

7. Şarkında "Akıllanmıyorsun be kızım!" diye bir mesaj var. Bu kız profili diğer şarkılarda da var mı? Sen ilişkilerinde, aynı hataları tekrar mı yapıyorsun? Ama yapmasan bu şarkılar çıkmaz ki!

Yani bir kaç şarkıda daha var aynı tavır erkek için olanlar da var yazdığımız ama aynı hataları yapmak ya da acı çekmek böyle şarkılar doğuruyor böyle bakmak lazım :)



8.  Sahne de çok iyisin, sürekli takip ediyorum. Ve sen playback yerine, half playback yapıp, dansçılarla çıkıyorsun. Hem kulağa, hem göze yani! Konserler nasıl geçiyor? Senin şarkın dışında, hangi şarkıya büyük reaksiyon var?

Çok Teşekkürler. Evet ben hiç playback yapmıyorum. Altyapıların üstüne full canlı söylüyorum ve aynı anda dans ediyorum. Boş her dakikam da dans provalarıma gidiyorum. Biz şöyle de bir şey yaptık klavyelerle gidiyoruz arada ufak sürprizlerimiz oluyor. Slow şarkıları karşılıklı söylüyoruz. Bunu yapan olduğunu sanmıyorum. Ha bizden görüp yapan oldu gördüm:))  "Dön Desem" şarkısı koro gibi oluyor büyük tepki alıyorum. Okyanus ve o özellikle yıkılıyor o an bulunduğumuz yer! Zaten önümüzdeki haftalarda orkestramla başlıyoruz gitmeye. Benim işim canlı canlı eğlendirmek söylemek!



9. "Okyanus" un başrolu Derya Uluğ bence. Hem söz, müzik, hem sağlam yorum bir de güzel bir kadın! Yaptığın işin her alanında, ön planda olmayı seviyor musun? Bundan sonrada böyle olacak mı? Mesela ben şu kişinin şarkısını bir gün okumak istiyorum dedin mi?

Çok mersi. Ekip iyi olmasaydı Asil'le bu kadar güzel bir şarkı yapmasaydık diğerleri fark edilmezdi. Ben yıllardır edindiğim tecrübemi kullanıyorum şarkı söylerken sadece. Güzellik deseniz teşekkür ederim anne ve babama:) İşimde iyi ve önde olmayı seviyorum diğer konular herkesin olabilir. Hep daha iyisi için çalışıcam. Allah nasip ederse mutlaka okumak istediğim daha önce sahnemde hep söylediğim başkasına ait bir kaç şarkı var. İlla kendi şarkımız diye bir kural yok.



10. Şimdi sana isimler vereceğim ve bu isimlerin yanına bir cümle koyacaksın.
Asil Gök ; Çok yetenekli inanılmaz bir sesi var. Okyanusta emeği büyük ilerde çok duyacaklar ve o benim herşeyim! 
Tayfun Gürken ; Dostum kardeşim bu başarıda payı büyük.
Cesur Sert ; O olmasa yarım kalırdık Ekibin babası canımız.
Ebru Gündeş ;  İyi ki tanıdım ve çok şey öğrendim dediğim mükemmel sesli güzel yürekli kadın.

11. Bir şarkıyı coverlayacağını duymuştum, o şarkıya ne oldu? O proje kışa mı ertelendi?
-Şu an için öyle bir durum yok.

12. Şarkıları Asil Gök’le birlikte yapıyorsunuz, bu şarkılarınız aşkınızın meyveleri mi? 
- Çoğu:)

13. "Okyanus" ta aslında sadece eski sevgiline değil, bir arkadaşına, bir dostuna da söyleyebilirsin. "Kıymet Bilmeyenler Cemaati" olarak :) Sen bunu göz önüne alarak mı yaptın, yoksa aşkın için mi?

Ben buna yorum yapmayayım. Ama kıymetinizi  bilmeyen herkese gönderebilirsiniz bu şarkıyı :)


14. Önümüzde ki aylar ve 2017 yılı için bir kariyer planlaması yaptın mı? Bizle buluşturacağın yakın zamanlarda? Kaç single, maxi single, albüm?
Eylüle bir single, kışa 6 şarkılık maxi single, sonra albüm.

15. DMC'den çıkartmak senin kararın mıydı? O aşamada neler yaşandı? Samsun Bey, Özlem Hanım beğendiler mi? Buluşmanız nasıl oldu? Anlaşma imzaladınız mı, diğer projeler için?

DMC konusunda ben ısrar ettim. Manevi anlamda Özden Hanım çok destek oldu. En son Samsun Bey'le tanıştım. Şu an her şey yolunda onlar da mutlular. Yeni şarkı için çalışıyoruz yine DMC olacak.


16. Bu yıl "En Iyi Çıkış Yapan Sanatçı" ödüllerini toplarsın, bizde seni ayakta alkışlarız. Hayalinde var mıydı? Ödüller, alkışlar, tebrikler.

Bunu hiç hayal etmediğimi insanlar en iyi çıkışı alırsın dediklerinde anladım. Ve ilk o an hayal ettim düşünmemişim o kısmını:) Alırsam ağlarım mutluluktan. Yeni çıkmış biri daha ne ister?

17. Radyo programında şöyle bir şey demişsin ; "Şarkı patlamadan önce, aradığımız ulaşamadığımız insanlar sonrasında bizi sürekli aramaya başladı." diye. Kimdi onlar? Niçin arıyorlar? Bu durum seni üzüyor mu? İnsanların gerçek yüzü ortaya çıkıyor aslında.

İsim vermem tabi ki:) Üzüyor ama çok takılmıyorum.
Allah herkesin kalbine göre versin işime bakıyorum.



18. Çok ilginç bir durum var bende, bu başkalarında da oluyor mu? Sen sanki hep piyasadaydın ve bizleydin. Hiç yeni bir sanatçı izlenimi yaratmıyorsun? Neden? Bunu söyleyen var mı? Ben mi hissediyorum sadece?

Evet bazen duyuyorum bunu. Ne mutlu çok güzel bir şey bu. Demek ki samimi gelmişim. En sevdiğim şey; samimiyet. Bana bazen sosyal medyaya onu koyma bunu kaldır ya da şöyle deme diyorlar. Hayır, ben robot değilim doğallığı severim. Günlük hayatta nasılsam katıldığım programlarda da hep öyle konuşuyorum; samimiyeti seviyorum.

19. Çok teşekkürler, Bayan Okyanus'la röportaj yapmak gurur verici! Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?


Adım Okyanus kalacak diye korkuyorum! merhaba ben derya :)) çok keyifliydi teşekkür ederim. Çok tatlısınız!

Yorumlar

Popüler Yayınlar