GÖKÇE KIRGIZ RÖPORTAJI | BÜYÜK SORU | POP BİZDE

❝ ŞARKIN İYİYSE, SEN DE TAMAMSAN HALK BUNU ALIYOR VE SENİ ZİRVEYE ÇIKARIYOR AMA ŞARKIN YOKSA SENDE YOKSAN HİÇ  



• En başa dönelim, insanlar aslında seni “Kalbime Gömerim O Zaman” şarkısını söyleyen Gökçe mi değil mi diye tartıştılar, gerçek isminin Gökçe olmadığı iddia edildi. Bu iddialarla ilgili neler söylemek istersin?

Bu çok uzun hikaye aslında 14 yıl öncesine dayanıyor. Evet değiştirdim çünkü sahne adımı resmî adımla değiştirmek zorunda kaldım, insanlar o mu değil mi diye binlerce sorular soruyorlardı iş hayatıma sahnelerime yansıyordu ve buna bir dur demem gerekiyordu. Bir şarkı çıktı 22 kişi sahiplendi, rezil olduk o zamanlar 15 yaşındaydım bilmiyordum toydum, tecrübesizdim. Yol gösterenim yoktu, baba korkusu vardı, ben asker kızıyım ailem karşıydı. Kız arkadaşım okuduğum ses kaydını YouTube verdi ve şarkı tuttu internet fenomeni oldum. Bir kanalda canlı yayına çıktım çok heyecanlıydım, ilk başta inanmadılar sonra dedim “tamam bu sensin” diye.. Yıllar geçti bıraktım müziği, psikolojik bunalıma girdim şarkıyı herkes sahiplendi.. Sahne yapmaya başladım bu sefer isimden herkes şaşırıyordu inanmamaya başladılar bende sahne adımı resmî olarak aldım! Yargıtay bunu onayladı tabi ki belgelerimi sundum! Ve beni haklı gördüler, ki öyle nefret ettim ki ne hırsızlığım kaldı, ne insanlığım, ne gururum! Bende artık yoluma baktım ve o şarkıyla anılmak istemedim kim ne yapıyorsa yapsın! Ben kendi yolumdayım ve sahne adımı kullanıyorum! Ve bu arada sana çok teşekkür ediyorum ilk defa bana bunu soran tek kişi sensin!


• Aslında senin dönüm noktan Bodrum’da hepimizin bildiği bir gece kulübü işletmecisi Metin Bey’in seni arayıp “Suat Ateşdağlı, yeni bir isim arıyor seni önereceğim” demesiyle başlıyor. Bekliyor muydun seninle çalışmasını? Sürpriz mi oldu?

Aslında teklif geldiğinde, hakikaten çok şaşkın ürkek bir kedi yavrusu gibiydim; hem müziğe küsmüş biri olarak o dönem inanıp inanmamak arasında kaldım ve gerçekten dediğini yaptı! Bana inandı! Ve son rötuş ile başladık.

• Bir taraftan Merve Özbey’e çok benzetiyorum bir taraftan Ebru Gündeş’e çok benzetiyorum. İlham aldığın ya da yorumculuğuna aşina olduğun birileri var mı Türkiye’de?

Ama hayalim arabesk yapmaktı, popçu olduk :) Türkiye de Ebru Gündeş tektir kimse de onun yerine geçemez asla. Ben küçükken bir gün büyük bir sanatçı olacağım diyordum hep 😅

• Suat Ateşdağlı ile birçok sanatçı “featuring” projeler yaptı fakat tek bir isimle ikinci kez çalışıyor. Bunun sebebi ne? Kimyanız mı tuttu?

Suat Ağabey ile 2. Projemiz “büyük soru” en çok bana sorulan sorular arasında bu. Suat Ağabey bana çok inandı her şeyden önce, evet kimyamız tuttu. “Son Rötuş” o kadar çok sevildi ki bir tane daha yapmamız bize farz oldu. İyi bir ikiliyiz, çok eğlenceli bir ikiliyiz.
İyi ki onun gibi bir müzik adamıyla çalışıyorum.



• “Son Rötuş” şarkısı dinlendi sevildi, dikkat çekti sonraki hamlen çok önemliydi herkes için “Büyük Soru” şarkısını seçme sebebiniz neydi? Sen mi seçtin, ortak kararınız mı?

“Büyük Soru” yu Suat Ağabey seçti. Bir gün beni aradı konsere gidecektik sabah saatleriydi yeni uyanmıştım, bana dedi ki: “Gökçe sana sürprizim var şarkın hazır hayırlı olsun” dedi, “nasıl yani?” dedim “Akşam dinlersin” dedi ve dinledim şarkı yıkılıyor. İkinci bir şarkı bile dinlemedik. 6 ayın sonunda “büyük soru” yu sizlerle paylaştık :)

• Bir röportajında “Birden bire zirveye çıkma gibi bir hedefim ve amacım yok” demişsin. Şimdi çıkanlar bu konuda çok sabırsız ve telaşlı. Sen neden bu kadar sakinsin? Kendine güvenin tam mı? Kalıcı olacağını düşünüyor musun?

Ben sakin değilim aslında, ben çok heyecanlıydım ki hala öyle ama bir noktadan sonra sakin kalman lazım. Şarkın iyiyse, sen de tamamsan halk bunu alıyor ve seni zirveye çıkarıyor ama şarkın yoksa sende yoksan hiç yoksun. Biraz emin adımlar atmak lazım, bazen risk almak lazım. Kendime güveniyorum, ekibime güveniyorum. Kaliteli her işe imza atarım gözüm kapalı, kalıcı olmak için çalışıyorum çabalıyorum titizim. Günün sonunda bunun cevabını dinleyici verecek.


• Çok konsere gidiyorsun, sahnede en çok talep alan şarkı ve en çok söylemeni istedikleri şarkı hangisi oluyor?

Evet çok yoğun bir sahne takvimimiz var, sahnede en çok istek aldığım şarkılar son zamanlarda Ebru Gündeş’in “Aşık”, Yıldız Tilbe’nin “Delikanlım”, Niran Ünsal’ın “Zorlu Sevdam”

• Sen de sonuçta yeni bir isimsin, diğer  gençlerin dostluklarını görüyorum. Senin dostun arkadaşın var mı görüştüğün fikir alış verişi yaptığın şarkıcı arkadaşların? Yoksa güvenmiyor musun kimseye?

Arkadaşım var tabi ki ama fikir alış verişi yapmıyorum, gerek duymuyorum.

• Suat Ateşdağlı ile yola devam edecek misin yoksa bundan sonra kendi kanatlarınla mı uçacaksın?

Suat Ağabey bundan sonra benim prodüktörüm, hayatımdan hiçbir zaman çıkmayacak, şimdilerde Ramazan Bayramı’na  bir cover çalışması yapıyoruz, “feat” değil ama kendisi prodüktör tarafında aranje ise yine Suat Ateşdağlı olacak.



• Geçtiğimiz günlerde bir televizyon programında “Tıklanmalar” la ilgili konuştun ve Reynmen’in tıklanmalarının imkansız olduğunu söyledin. Sonrasında Reynmen instagram hesabından bir paylaşım yaptı.   Neler demek istersin? Görünce sinirlendin mi? Şaşırdın mı?

Reynmen’den yaşça büyüğüm bu verdiği cevabı çocukluğuna veriyorum. Söylediklerimin arkasındayım! Kimse 5 günde 50 milyon olamaz bize anlatmasınlar boşa! Günde 11 milyon tıklanamaz bunlar hep panel muhabbetleri, sahte bot izlenmeler paraya bağlı bir durum. Mutlaka hayranı seveni vardır fakat günde 11 milyon olamaz. O zaman Türkiye de star olunması gerek! Tarkan’ın 50 milyon tıklandığında hatırlamıyorum hiç, üstelik o bir mega star! Ha ne oldu, klibi kaldırıldı, neymiş kendi kapatmışmış, geçiniz efendim bu işleri :)


• Reynmen’in bu hareketinden dolayı sana bir saldırı oldu mu? Sonuçta büyük bir fan kitlesi var ve sosyal medyada güçlü, maruz kaldığın bir şeyler oldu mu?

Bana kendisinin 15 yaşlarında ki fanları evet bir saldırıda bulundu ama benim için bir şey ifade etmiyor, yine söylediklerimin arkasındayım. Gerçekten ergen muhabbetleri, sahte hesaplardan eleştiri geliyor hep, komik önce klibini YouTube tarafından izlenilmeye kapatılmasını açıklasın dürüst olup bence.

• Çok teşekkürler, son olarak bize yakında bir sürprizin var mı, farklı şeyler yapacak mı Gökçe?

Ben teşekkür ediyorum bu güzel röportaj için. Çok yakında Haziran ayında bir cover yapacağım sonra da albüm çalışmalarına başlıyorum artık.

Yorumlar

Popüler Yayınlar