ANIL ŞİMŞEK RÖPORTAJI | O SES TÜRKİYE | HADİSE | POP BİZDE


❝ TEKRAR 'O SES TÜRKİYE' YARIŞMASINA KATILMA SEBEBİM İSMİMİ DUYURMAK VE HADİSE'YLE ZİRVEYE ÇIKMAKTI  


''O Ses Türkiye'' yarışmasının bu sezon en renkli yarışmacısı Anıl'la röportaj yapmasam olmazdı! Kimisi çok sevdi, kimisi çok ağır eleştirdi ama o hiç kimseye kulak asmadan ne istediyse, canı ne istiyorsa onu yaptı. Bu özgür ve cesur ruhunun nereden geldiğini, Hadise'ye olan sevgisi ve hayranlığını, planlarını konuştuk. Sorularıma verdiği yanıtlar bence özgüveni olmayan, korku içerisinde olan, bir şeylerin olması için adım atmaya çekinen herkese örnek teşkil etmeli. Hadi bakalım her zaman olduğu gibi; çayınızı, kahvenizi yudumlarken sizi sohbetimizle baş başa bırakıyorum. 

• Öncelikle nasılsın? Nasıl hissediyorsun kendini?

Çok teşekkür ederim. Açıkçası üzerimden bulldozer geçmiş gibi hissediyorum.  Çok iyiyim ve mutluyum ama şu an. 

• “O Ses Türkiye” senin için bir milat ve dönüm noktası oldu diyebilir miyiz?

Evet, bence de öyle oldu. Çok çabaladım ve uğraştım ki, her şeyi en iyi şekilde yapabilmek için. Yarışmanın sonucundan da çok mutluyum tabi ki. Koskoca O Ses Türkiye’nin finalisti oldum çıldırıyorum :) Ama asıl iş şimdi başlıyor!

• Aslında sen 4 sene öncede yarışmaya katılmıştın, tekrar bu yarışmaya katılma sebebin neydi?

Ben bu yarışmaya zaten hep katılmak istiyordum ama üniversitem bitince bunu yapmak istiyordum. Sonra 4 sene önce bir gün üniversiteye giderken bir baktım önüme “O Ses Türkiye” seçmesi çıktı ve ben “Bu bir tesadüf olamaz” diye o seçmelere spontane bi şekilde katıldım. İyi ki de yapmışım bunu! 4 sene önce O Ses Türkiye bittiğinde Almanya’ya geri dönüp ailemin de isteği üzere önce okulumu bitirip daha sonra İstanbul’a taşınıp müzik kariyerime başlamak istedim. Martta taşındım İstanbul’a ve şu an için her şey süper gidiyor. Tekrar “O Ses Türkiye” ye katılma sebebim ise ismimi duyurmak ve Hadise’yle birlikte zirveye  çıkmaktı. Bunu da en iyi şekilde yaptığımı düşünüyorum. 





• Bu kadar enerjiyi ve dinamikliği neye borçlusun? Sürekli neşeli, enerjik olmak seni yormuyor mu?

Ben çok hiperaktif bir insanım asla yerimde duramıyorum ve bu hep böyleydi. Bu yüzden, açıkçası bilmiyorum neden böyleyim :) Sabahları kalkınca mesela en sevdiğim şey duşta konser vermek ve aynanın önünde deli gibi dans etmek! Saat kaç olursa olsun, sabah enerjik başlamak lazım bence. 


• Hadise’yi seçme sebebin neydi, başka bir ismi de seçebilirdin? Yarışmaya gelmeden önce düşündün mü?

Hadise’ye 15 yaşımdan beri hayranlığımı çevremde herkes bilir. Onu çok seviyorum her şeyi ile ve o da yurt dışından Türkiye’ye geldiği için kendime ona çok yakın hissediyorum. Yarışmaya gelmeden önce tabi ki her yarışmacı gibi bende düşündüm fakat benim için belliydi zaten. Tabi diğer jüri üyeleri de efsane ve hepsini çok seviyorum ama Hadise dönmeseydi baya bir üzülürdüm. 

• Hadise’yi anlatmanı istiyorum aslında, Hadise nasıl biri? Onunla çalışmak ve uzun süre aynı ortamda beraber olmak nasıldı?

Hadiseyi nasıl anlatabilirim ki. O benim prensesim gerçek bir Hadise ve en önemlisi çok iyi bir insan. Verdiği sözlerin hep arkasında duran çok samimi ve içten birisi. Onunla bu kadar vakit geçirmek gerçekten hayal gibi! Ara ara, ben kendisine hep söylüyordum zaten “kendimi bir rüyada gibi hissediyorum ve uyanmaya korkuyorum” diye. Team Hadise olarak çok seviyoruz onu ve hep yanında olacağız. 




• Şöyle bir yorum okudum “Adamdaki özgüvene bak helal olsun, o fizik bende olsa evden dışarı çıkmam” demiş birisi. Ne düşünüyorsun bu konuda? Özgüvensiz ve kendiyle barışık olmayan insanlara neler demek istersin?

Bu hayatta ben her zaman pozitif olmayı öğrendim ve asla ama asla bazen ailenden biri bile olsa kimseyi takmamayı öğrendim. Ben her zaman aynı şeyi derim “Bu benim hayatım, ben nasıl istersem öyle yaşarım.” Fiziğimle ilgili de; evet kiloluyum ama çok barışığım kendimle. Ayrıca kendimi seviyorum bunu söylemenin de kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum. Benim insanlara mesajım sabahları kalkın aynada kendinize bakın ve abartılı bir şekilde “ben çok güzelim/yakışıklıyım, ben çok mutluyum” gibi şeyler söyleyin. Gerçekten çok iyi gelecek! İnsanların sizle ilgili ne düşündüğünü bıraktığınız an zaten özgüven kendiliğinden yerine gelir. 

• Hadise’nin sana bir ev ziyareti oldu, sürpriz bir şekilde. Evinde Hadise’yi ağırlamak nasıl bir duyguydu?

Hayatımın en büyük şoku diyebilirim çünkü gerçekten bilmiyordum. Ben hep inandım aslında bir gün böyle bir şeyin olacağını. Hayal ettiğin bir şeyi gerçekten çok istersen ve bunu hep sesli bir şekilde söylersen bence evren bunu sana bir gün sağlıyor. Ben mesela tüm arkadaşlarıma hep bir gün Hadise’yle evde oturup normal bu şekilde çay içeceğiz veya Hadise’yle dans edip şarkı söyleyeceğim diyordum çünkü bunu hissediyordum. Gerçekten çok ama çok sevindim ve tekrardan ona çok teşekkür etmek istiyorum. Bunu organize eden Banu Hoca’ya da burdan çok büyük öpücük gönderiyorum. 

• Sesini eleştiren, yarı finale kadar yükselmeni hak etmediğini düşünen insanlar oldu ve sosyal medyadan onlara yanıtta verdin. Ne düşünüyorsun bu konuda? Kötü eleştiriler seni üzdü mü?

Daha öncesinde söylediğim gibi beni kötü yorum yazan insanlar asla ilgilendirmiyor ve üzmüyor. Daha bence bu başlangıç, zaten hep bunlarla uğraşmak zorunda kalacağım çünkü değişik ve farklı bir tipim. Bu arada gerçek ve saygılı olan eleştiriye hiç bir sözüm yok hatta onları okuyunca çok seviniyorum ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bence en çok hak edenler arasında ben vardım çünkü en çok emeği her konuda benim verdiğimi düşünüyorum. Evet bu bir ses yarışması ama sonuçta televizyondayız ve televizyon bir bütünlük: sahneyi, şovu, sesi, dansı birleştiren tek yarışmacı bendim ve elimden geleni yaptım. Tabi ki hatalarım oldu ve hala olacak çünkü daha henüz yolun çok başındayım ama orada kendimi en iyi şekilde gösterdiğimi düşünüyorum. Bana her yerden benimle alakasız olan paylaşımların altında bile beni konuşan insanlara da sadece biraz dikkatli olmalarını söylerim. Beni ilgilendirmiyor ama sonuçta bende bir insanım benim de bir ailem var ve bir şeyi yazmadan önce kendinizi bir o yazdığınız kişinin yerine koyun öyle yazın!



• Yarışmadan sonra en akılda kalıcı ve en çok konuşulan isim sen oldun. Fakat bilirsin yarışmadaki favori yarışmacılar bir süre gündemde kalır sonra unutulur. Bu popülerliğin geçici olduğunu düşünüyor musun?

Çok teşekkür ederim, evet baya bir her yerde konuşuldum galiba. Ben bunun çok farkında olduğum için zaten deli gibi koşturuyorum “O Ses Türkiye” gibi bir platformda olmak çok büyük bir şans ve büyük bir kitleyi birlikte getiriyor fakat bundan sonrası tamamen benim elimde çok çalışıp bu sektörde ismimi duyurup güzel işler yapmak istiyorum. 

• Bundan sonra neler yapacaksın, bence sahnede olmalısın senin enerjini herkes görmeli! Planların neler?

Bundan sonrasında o kadar güzel planlarım, projelerim var ki aklımda yani kendim bile yetişemiyorum diyebilirim, şimdi öncelikle konserler olacak, onlara hazırlanıyorum. Aynı anda da çok heyecanlıyım çünkü efsane şovlar hazırlıyorum tarihler belli olduğu an zaten İnstagram hesabımdan paylaşırım. Yine farklı bir cover ile önümüzdeki haftalarda karşınızda olacağım, son yaptığım cover baya bir beğenildi ve bu beni çok mutlu etti. Güzel bir yapım şirketi ile anlaştıktan sonra da bu yaza bomba bir single ile giriş yapacağım inşallah. 


• Hadise’yle ortak bir proje yapmayı düşünüyor musunuz? Sahnesine konuk olacak mısın ya da bir düet mümkün müdür?

İnşallah ben tabi ki isterim ama böyle şeyleri zaman gösterir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar