"ŞARKI SAHIBINI BEKLERMIŞ"





1) Merhaba Gökhan Şahin". Ne sözler yazıyorsun be! Neler döktürüyorsun, hayranlıkla dinliyoruz, sosyal ağlarda yazıyorsun. Nasıl yazıyorsun bu sözleri? Ilham Perin kimdir?

İlham perisi tabirini bir kişi olarak nitelendirmek yerine,birileri,çeşitli mekanlar,dertli arkadaşlar,kalbi kırıklar ve empati kurmak olarak kabul edelim,kafiyeli sözlerin bir kurguya dönüşmesinde olmazsa olmaz bir harç olarak varsayalım.
İkiz kız kardeş sahibi olmanın avantajı da çoğu zaman kendini gösterdi yazdıklarımda,buradan Nazan ve Rezzan'a teşekkürü bir borç bilirim:))

2) Ben pek Aşk şarkına rastlamadım, hep intikam ateşiyle yanan bir kalp var sözlerde. Bu profili sen mi yarattın? Yoksa içinde mi var bu karakter?

İntikam ateşi bana ait bir şey tabi ki değil,geçmişte örnekleri çok olmakla birlikte,yapımcı,yorumcu ve dinleyicilerin talepleriyle de odaklandığımız bir faktör
200'e yakın yaptığımız çalışmanın içinde,aşk şarkısı ile ilgili de örnekler aslında mevcut
Hadise
KALBİNE YALAN BULMA
İrfan Özata
TUHAF GELİYOR
İsmail Tunçbilek
DERDİN NE?
Gökhan Türkmen
ÇATI KATI
Hüsnü Şenlendirici/Deniz Seki 
ADALETSİZ SEÇİM
İMKANSIZSA
Gülşen 
HAKSIZ YENİLGİ
Murat Boz
BULMACA
Mustafa Ceceli
GEL DE SEN KONUŞ
Örneklerden ilk akla gelenler

3) Demet Akalın'la çok özdeşleştin. Demet Akalın hep albümlerinde seni tercih ediyor, neden birbirinize bu kadar bağlısınız?

Aslında özellikle bir tercih söz konusu değil,Zirve,Giderli,Rekor ve Pırlanta albüm ismi olduğu için üst üste geldi,elektriğimiz tuttu diyebiliriz,



Hadise,(Mesajımı Almıştır O/Prenses)
İrem Derici,(Zorun Ne Sevgilim?Nabza Göre Şerbet,Nereden Bilecekmiş?)
Gülben Ergen (Kördüğüm)
Niran Ünsal (Bir Yolu Lazım)
Ve daha bir çok yorumcu ile çalıştık,çalışmalarımız da hala devam ediyor

4) Hiç "amaaan bu da hiç olmamış" deyip, çöpe attığınız çalışmaların oldu mu?

Hemen her gün oluyor bu;))

5) Emrah Karaduman'la inanılmaz bir uyum yakaladınız, Gökhan Şahin denildiğinde arkasına hemen bir Emrah ekliyoruz. Bu durumdan memnun musun?

Emrah çok eskiden beri tanıdığım vefalı bir kardeşim,onunla çalışmak gurur verici bir duygu,beraber yaptığımız veya diğer çalışmaları kendini kanıtlayıp fazlasıyla takdir aldı,kendi albümü ile de ismini taçlandırdı,ben ona sihirbaz diyorum,kendisine gelen demoları bambaşka bir şekilde geri teslim eden bir sihirbaz

6) Geçenlerde görmüştüm "Olacak Olacak" Hollanda'da bir clubda çalınmıştı, ve sen buna şahit olmuştun. Kendi eserlerini biryerle duymak, avaz avaz söylenmesi nasıl bir duygu?

Beyaz bir kağıda karalanmış sözlerin,besteyle vücut bulup,yanınızdan geçen bir arabada yüksek sesle duyulması,sosyal medyada şarkınızın yanlış yazılmış bir cümlesini düzeltmek amaçlı nazik uyarınızın terslenerek cevaplanması "şarkılar artık sevenine mal olmuş,bizden çıkmış" duygusuna ve gurura sebep oluyor

7) Backround'un kadar, kalbinde çok iyi. Mütevazilik akıyor resmen, bu konuda çok emin konuşabilirim. Herkese teker teker teşekkür ediyorsun. Bu nerden kazanılmış bir huy? Bizde örnek alalım.

Bu bahsettiğiniz bence normal olan,olması gereken bir davranış,yani ben öyle biliyorum bu soru için de "ayrıca teşekkür" ediyorum:)))

8) Ben mutlaka ...... çalışmayalım dediğin bir isim var mı Türkiye'de?

"Şarkı sahibini beklermiş" diye bir söz var,bir isimle çalışma hayalinden çok,şarkı ile doğru yorumcunun buluşması daha çok hayal ettiğim bir şey.

9) Hayatını, harika bir oyuncu ile evlenerek taçlandırdın. Bu hayata bir bebek ne zaman dahil olacak? 

Evet bu konuya tamamen katılıyor ve ne kadar şanslı olduğumu biliyorum;) ne zaman dahil olur bu hayata bizden bir parça bilmiyoruz ama şimdilik, kedilerimiz Edip Bey ve Leblebi Bey ile bu duygumuzu oyalıyoruz.

10) Çok teşekkürler, Pop Bizde Blogu hakkında düşüncelerin nelerdir?

Blogunuzu Nisan 2015'ten beri takip ediyorum,gündemdeki yeni çalışmalardan haberdar olduğumuz güzel paylaşımlarınız var,müzik emekçilerine verdiğiniz değer ve bu işin ışıltısının arkasındaki mutfağa da girdiğiniz için tüm arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar