HIÇ KIMSEYLE KENDIMI BIR TUTMUYORUM!

    EMIR 'LE KEYIFLI SÖYLEŞIMIZ




1.) Merhabalar Emir, senin tavrına duruşuna bayılıyorum. Hiç karakterinden ödün vermedin bu zamana kadar. Dikkat çekmek için birşey yapmadın. Neden?

Teşekkür ederim.Şarkılarımın sevilmesi,dikkat çekmesi daha çok hoşuma gidiyor çünkü..
böyle düzgün ve karakterli davranarak ve iyi işlerle dikkat çekmek en güzeli dimi?


2.) Bence sınırları zorlayan dünya çapında kalitede  bir şarkı yakaladınız "BI AĞLA" ile ekipçe. Nasıl ortay çıktı?

Ben de öyle düşünüyorum. "Bi Ağla" çok havalı,kaliteli ve güzel bi şarkı benim için de..Ceyhun Çelikten'in bestesinin üstüne söz yazdım.Erdem Kınay da severek aranjesini yaptı..en son noktayı da Gülşen vokaliyle koydu.


3.) Bu zamana kadar kariyerin açısından "keşke yapmasaydım!" dediğin şey neydi?

llk albümden başka şarkılara klip çekebilirdim şimdiki aklım olsa!

4.) Yaylı Yatak'a klip çektiniz kardeşinle, nasıl bir klip bizi bekliyor? 

Sıcak, gülümseten ve eğlenceli bi klip oldu.



5.) Sende bu piyasada şanslılardansın, yaptığın çalışmalar hiç altı boş değil. Şarkıları nasıl seçiyorsun? Bir takıntın var mı?

Çok özen gösteriyorum,emek harcıyorum ve kafa yoruyorum.Bu da biraz zaman alıyor tabi. Ama sonuç güzel oluyor.


6.) Yıldız Kaplan'a harika bir şarkı verdiniz Ceyhun Çelikten'le "KOŞ". Yine önümüzdeki günlerde birilerine verecek misiniz? Kimler?

Tabii ki başka isimlere de şarkı vermek istiyorum. Bu ara çok güzel şarkılar çıktı. Bir kaç sürpriz proje albümünde şarkılarımı duyabilirsiniz Yakında..

7.) Ilk çıktığınızda Tarkan şarkısı, Tarkan destekli çıktınız. Sizi Tarkan'a benzettiler. Bundan hiç rahatsız oldunuz mu?

Yoo rahatsız olmadım. Çok normaldi o dönem için.. Güzel klip ve şarkılarla başka yerlere dikkat çekmeyi başardım sanırım.



8.) Rakipleriniz kimler? Kimleri rakip görüyorsunuz? Ya da müzik dünyasının neresindesiniz?

Hiç kimseyle kendimi bir tutmuyorum.


9.) Senin duruşuna, konuşmalarına aşık olan bir insan olma dışında, bana senin albümlerini baştan sona dinlediğimde Manevi duygularının çok kuvvetli olduğunu düşünüyorum. Gerçekten öyle mi?

Evet. Hissedebildiysen ne mutlu bana..


10) Son olarak çok teşekkürler, değerli vaktini ayırdığın için. Pop Bizde Blogu hakkında neler düşünüyorsun?

Çok fazla sosyal medyayla haşır neşir olmasam da güzel yorumlarına rastlıyorum arada. Mutlu oluyorum.Teşekkür ederim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar