Copy Paste Yapmıyorum! #TuraçBerkay




TÜRKIYENIN KRALIÇESIYLE ÇALIŞYORUM





1) Ben Turaç'ı ilk "Ya Ya Ya Ya" ile tanıdım. 2013 Senesinde dillere dolandı, marş oldu. Ve aranje sana aitti😊. Bu kadar büyük bir başarı bekliyor muydun?
En iyisi olsun diye uğrastim tabiki , şunu söyleyebilirim çok mutluyum , çünkü  "ya ya ya" yaparken olmasını hayal ettiğim yere ulaştı.

2) Hande Yener gibi marjinal biriyle çalışmak bence bir ayrıcalıktır. Hande Yener senin için ne ifade ediyor?

Hande Yener sadece benim için değil tüm TÜRKİYE için çok büyük ve özel bir isim. Onunla çalışmaktan, birlikte yaptigimiz işlerden hep gurur duydum. İş dışında birsey söylemem gerekirse de ,  ailemden biri artik o ve bunun enerjisi yaptiğimiz işlerin başarısına da yansıyor doğal olarak.

3) Çok iyi bir aranjörsün, bunun yanında ünlü bir sanatçının kardeşisin. Berksan'ın kardeşi olmak zor mu?

Ağabeyim benim hayatta en değer verdiğim varlık diyebilirim. Ona sevgim saygım tarif edilemez. Evet ünlü ve popüler bir isim ama herseyden önce benim ağabeyilm. Onunla ilgili herhangi birşeyin bana zor gelmesi gibi birsey söz konusu bile değil.


4) Müzisyenliğin yanında,  yakışıklılığın ve imajın var ben çok beğeniyorum. Daha fazla göz önünde olmalısın, Türkiye bundan mahrum kalmamalı👍 Seni bir yerlerde görecek miyiz?

Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Evet daha çok  göz önünde olacağım projeler var şu an gündemimizde. Ağabeyimle birlikte yapmaya başladiğımiz "Sound of brothers" adında bir live performance işimiz var mesela. Onun dışında yaz sezonu sonunda dinleyicilere sunmak için hazırladığım, başta HANDE Yener olmak üzere bir çok süpriz ismin dahil oldugu bir albüm projesi yolda. Zaten hali hazirda şu an müzik kanallarında yayınlanan yada eli kulağında çıkmak üzere olan baya aranjem var. Boş vakit yok yani :)


5) Ee biliyorsun, "Aranjör Albümü" furyası devam etmekte. Sen ne zaman katılacaksın? Eğer olursa kimler olacak?

Biraz öncede söylediğim gibi evet böyle bir projem var hatta çalışmalar sona yaklaşmak üzere. Gerçekten süpriz olsun istiyorum o yüzden isimleri şimdiden söylemiyim, ama herkesten farklı bir iş olucak onun garantisini verebilirim. ;) şimdilik bu kadar ipucu yeter :))

6) Yakın tarihte çıkacak projelerin neler? Bizi nasıl sürprizler bekliyor?
 Yaz boyunca "soundofbrothers " olarak ağabeyimle hazırladığımız proje devam ediyor zaten. Aranje ler devam, yaz sonu gelicek albüm için çalışmalar devam. Ee daha ne olsun ;)


7) Seni hep dinleti kafası, radyo kafası buluyorum, takdir de ediyorum. Ama öyle bir kitle varki "dımtıs" "club" kafası. Sende ne zaman göreceğiz bu kafaları?

Bence benim tarzimin özelliği ikisini çok güzel dengeli karıştirabiliyor olmam, benim aranjelerimde hiçbir şarkı birbirine benzemez mesela ,  tabiki dünyadaki trendi takip ediyorum ama copy paste yapmıyorum :)

8) Türkiye'de çalışmak istediğin sanatçı ya da sanatçılar var mı? Kimler?

Türkiye de şu an zaten bir Kraliçe ile çalışıyorum :) onun dışında açıkçası çok ta ah şu şarkıyı ben yapsaydim dediğim isim yok. He mesela tabiki Tarkan la ortak bir proje yapmak isterim. Ama onun dışında aklıma gelen net bir isim yok şu an.


Son olarak Pop Bizde Blogu hakkında düşüncelerin neler?

Sektöre faydali ve eğlenceli bir blog bence , benzerleri içinde çabuk siyrilmasinin nedeni de bu. Kaliteli yapılan her iş farkedilir :) Başarılar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar