AYNUR AYDIN "GÜNAH SEVAP"


AYNUR AYDIN - GÜNAH SEVAP

Uzun bir süre beklediğim çalışma, tv ve radyolara servis edildi "Günah Sevap". 



Şarkıyı yorumlamadan önce hemen bir geri dönmek istiyorum. Aynur Aydın'ı ilk kez bir kanalda "Yenildim Daima" adlı şarkısı ve klibi ile tanıdım. Ilk tepkim "Waoow! Bu kız gerçekten standart üstü fena potansiyel var" demiştim. Ve yanılmadım, öyle kliplerle, şarkılarla karşımıza çıktı ki "Yanı Başıma" "Ayrılıklar Mevsimi" "Nolur Gitme". Klipleri Türkiye'ye fazla denilecek kadar iyiydi. Dans edebiliyor, sesi çok iyi, imajı gayet yerinde.
Seyhan Müzik'in en iyi prodüksiyonlarındandı ilk albümü. Son olarak sonunda geldi "Günah Sevap" bekleyişin ardından. Klipsiz olduğu halde listelere girdi, ve kalmayı başardı. Bu zamana kadar duyduğum En iyi kafa ve soundlardan diyebilirim. Erhan Bayrak  vazifesini layığıyla yerine getirmiş, en uçlara çıkmış. Murat Güneş'ide kutluyorum iddia ediyorum ki En iyi hareketli şarkısıdır "Günah Sevap". Bugün klibi hepimiz izledik. Hiç kötü yorum yok farkettiniz mi? Çünkü, gerçekten titizlikle hazırlanmış, ticari kaygılar barındırmayan, dünyadaki tüm dinleyici ve izleyiciyi yakalamayı başaran nadir yapıtlardan olmuş. Aynur Aydın! Lütfen bu kadar ara verme artık, bakıyorum tek eksik konserler. Artık bol bol konserlerde görürüz, haberlerini yayınlar, kutlarız. Bülent Seyhan iddialı konuşmuştu, altı boş olmadığını böylelikle gösterdi! Ekibi kutluyorum.



Yorumlar

Popüler Yayınlar