AŞKIMIZLA MÜZIKLERE IMZA ATIYORUZ!


1) Simge'yi "Yeni Çıktı" ile tanımıştım, çokta sevmiştim. O zamanlar "Bu kız çok hata yaptı, yanlış müzik şirketinden albümü çıkarttı, yazık oldu" dediler çok duyduk. Ama sen baya 3 sene aradan sonra yeniden karşımıza çıktın. Küsmüş müydün 3 sene?

Müziğin küsülebilecek birşey olduğunu düşünmüyorum. :) Tam tersi aradan geçen 3 sene boyunca kendimi daha çok geliştirip doğru şarkılarla doğru zamanı hedefledim ve şu anda bu çalışmalarımın meyvelerini topladığıma inanıyorum.


2) "Bip Bip" kariyerinin dönüm noktalarından biri oldu. Gerçekten çıkartırken, "Ya ben bu şarkıyla patlıycam!"  Dedin mi?

Bip Bip'i ilk dinlediğimde enerjisinin çok güçlü olduğunu hissetmiştim. Bu da iyi tepkiler alacağının bir işaretiydi. Bana güzel şeyler yaşatacağına inandım ve öyle de oldu.



3) Gerçekten çok güzel bir sesin var, Eskişehir'de yıllardır sahne alıyorsun. Harika bir kalabalığın var. Zordur canlı mekanı doldurmak. Nasil başardın?

Çok emek verdim. Her yaştan insanın sevebileceği bir repertuar hazırladım. Uzun yıllardır bu işi yaptığım için sahneyle ilgili tüm detayları inceledim ve uyguladım. Sonuçları da sizin dediğiniz gibi oldu. :)



4) Şimdide "Miş Miş" geliyor. Sibel Algan sözler. Cover bir şarkı. Hayalindeki şarkı bu muydu?

Miş Miş'in müzikte kırılma noktam olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar seslendirdiğim hiçbir şarkıya benzemiyor. Çok bizden, çok sıcak bir şarkı..ve uzun zamandır beklediğim hayalimdeki şarkı olduğunu söyleyebilirim.



5) Sende benim gibi "Misafir" e klip çekilmeliydi dedin mi? Klipsiz aldı başını gitti çünkü.
Yeni Çıktı albümümde birbirinden değerli 6 tane şarkı var. Misafir onlardan biri. Ancak iki tane şarkıyı kliplendirebildim. Misafir de internet üzerinde en çok tıklanan şarkılarımdan biri olarak kaldı. 



6) Erdem Kınay'ın hazirladığı bir albümdü "Yeni Çıktı". Şuan küsmüsünüz? 
Erdem Kınay'la küslük durumumuz söz konusu değil. İkimiz de kendi projelerimize yoğunlaştık ve başarılı bir şekilde devam ediyoruz. 


7) Simge bence artık Serdar Ortaç ve Gülşen imzalı şarkılar yapmalı. O zamanlar hep konuşuldu, çizildi. Zamanı gelmedi mi?

-İkisi de çok değerli müzisyenler. Tıpkı onlar gibi kendi şarkılarını besteleyen ve söyleyen bir sanatçı olma yolunda ilerlemeyi hedefliyorum. 


8) Samsun Demir'le nasıl bir araya geldiniz?
Bip Bip projesiyle yollarımız kesişti ve bu uzun yolda birlikte güzel işlere imza atmaya devam edeceğiz.


9) Ozan Bayraşa'yla mutlu bir ilişkiniz var. Ufukta evlilik var mı?
Ozan, beni anlayan ve aynı meslekten olan biri. Beraber çok iyi vakit geçiriyoruz. Güzel müziklere aşkımızla imza atıyoruz. Tabiiki zamanı geldiğinde evlenmeyi de düşünüyoruz. 


10) Son olarak, Pop Bizde hakkında düsüncelerin nelerdir?

Bize sahip çıkıp, müzik piyasasını çok iyi bir şekilde koklayıp yanımızda olduğunuz için öncelikle teşekkür ediyorum.Yorumlarınızı severek ve beğenerek takip ediyorum.İyi ki varsınız!!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar