HIÇBIR AŞÇI TARIFINI VERMEZ!

Ben hem güzel, hem başarılı biriyle röportaj yaptım. Çok şanslı hissediyorum kendimi, tüm sormak istediklerimi sordum o da cevapladı. Ünlü besteci, "Isra Gülümser" e sordum





1) Konuya ilk Deniz Seki'den girmek istiyorum. Çok şanslısınız ve inanılmaz bir duygu olsa gerek onla çalışmak. Bu konuda neler demek istersiniz?


Ben de sizin dediğiniz gibi Deniz ile hem arkadaş olabildiğim ve böyle başarılı bir çalışmamız olduğu için kesinlikle şanslı olduğumu düşünüyorum. İz albümünün başarısını şimdilik yaşayamadığı, sahnelerde duygularını anlatamadığı için çok üzgünüm. En kısa sürede özgürlüğüne kavuşacağı günü bekliyoruz.



2) "Iyisin Tabi" sözleri o kadar fenaki, benim tüylerim dinlerken diken diken oluyor. Deniz Seki'mi sizden özel olarak bu sözleri istedi, yoksa siz içinizden ne geldiyse yazdınız mı?

Çok teşekkür ederim :) Deniz sözlere hiç karışmadı, genelde kendi içime kapanıp çalışırım, sözlerin bittiğine inandığım, emin olduğum zaman dinletirim. Zaten onun yaşadıklarını biliyordum, kendi yaşadıklarım ile Deniz in yaşadıklarını birleştirdim. 




3) O kadar güzel sözler yazıyorsunuz ki, benim hayatımda yer verdiğim,not bloklarıma yazdığım sözler. Ilham periniz kim?

:)) Hiçbir aşçı tarifini vermezmiş;) Hayattan, yaşadıklarım ve çevremde yaşananlardan etkileniyorum, empati yaparak da ilham alıyorum.




4) Hadise'yle çalışmak nasıl bir duygu zor mu? Visal'den Tavsiye'ye çok iyi çalışmalarınız oldu. 

Hiçbir zorluk yaşamadım. Hadise yi öncelikle insan olarak çok seviyorum, çok başarılı buluyorum ve ailesine bu kadar düşkün olması beni ayrıca etkiliyor. Çok duygusal bir insan,  küçük yaştan beri sahnede olmasına rağmen hala ilk gün ki heyecana sahip olması beni de heycanlandırıyor, çok değerli bir kalp, bana ilham veriyor.

5) Size sanatçı fanlarının bir düşkünlüğü var, sürekli yazıyorlar. Bunu neye bağlıyorsunuz?

Samimi ve koşulsuz olduğumuza bağlıyorum:)


6) Yakında projeleriniz var mı? Sürprizleriniz neler?
Hem de çoook var:) İlk süprizimiz Sibel Can ın yeni single albümünde Tamam O Zaman diye bir şarkımız çıkacak, içim pır pır:) diğerleri süpriz ;)



7) Çalışmak istediğiniz sanatçı var mı Türkiye'den? Hayalinizde biri var mı daha doğrusu?
Şarkılardaki hikayeleri kalbiyle yorumlayan herkes ile:) Tabii ki her şarkı sözü yazarı gibi ben de Tarkan ın sesinden duygularımı duymak isterim:) Kısmet;)


8) Sizce şarkı alırken;
Erkek sanatçı mı Kadın sanatçı mı
Kaprisli ve zor beğenir? 


Kapris demeyelim ama bu işin fıtratında sabırlı, sakin ve anlamak var. Her işin kendine göre zorlukları vardır. Bizim işimiz çok detay, emek, zaman ve özveri gerektiriyor. Stresli olabiliyoruz, sanat için sanat  yapıyor da olsanız, bu işin ticaretini yapanlar adına yapıyorsunuz. Yorumculuk, dinleyenler için kolaymış gibi gelebilir ama çok zor ve fedakarlık gerektiren bir meslek. Bir ülkenin müzik endüstrisine hizmet ediyoruz, bu da insana ayrı bir sorumluluk yüklüyor. Bu sebeple proje sırasında stresten doğma kaprisler olması çok doğal . Yaka silkecek kadar aşırısı ile henüz karşılaşmadım:) Bu sadece bizim sektörümüze ait bir davranış da değil ayrıca  ;) Her insanda az da olsa kapris vardır bence:) Açken sen sen değilsin :)))



9) Şarkılarınız kadar, manevi duygularınızda yüksek bence. Bunu neye bağlıyorsunuz? 
Yoktan var etmek, yoktan var olmak diye bir şeyin olmadığına inanıyorum. Biz yaratmıyoruz sadece yaradanın izlerini, yaşattıklarını, verdiği yeteneği kağıda döküyoruz. Bana göre yaptığı işi doğru, iyi, farklı ve başarılı yapan herkes, sahip olduğu işin sanatçısıdır. Bu kişi Taksi şoförü de olabilir, manav da.


10) Son olarak Pop Bizde Blogu hakkında neler düşünüyorsunuz?


Müzik ve müzisyen dostu olduğunuzu düşünüyorum. Bizlere verdiğiniz değer motivasyonumuzu yükseltiyor. İyi ki varsınız :) 


Yorumlar

Popüler Yayınlar