HANDE YENER | ECE SEÇKİN | GÜLŞEN | İDO TATLISES | POP BİZDE DEĞERLENDİRMESİ

HANDE YENER'İN YILDIZI ''BENİ SEV''



Twitter'dan ''Hadi, Hande sürpriz yapsın!'', ''Hande'siz yaz geçmez'' diye tweetler atarken bir anda karşıma; izler izlemez heyecanlandığım bir ''Beni Sev'' teaserı çıktı. Sözleri Yıldız Tilbe'ye, bestesi ve düzenlemesi Devrim Karaoğlu'na ait şarkının klip yönetmenliğini Gülşen Aybaba üstlendi. Dinler dinlemez ''Vur patlasın, çal oynasın; bu yaza damga vuracak'' kafasıyla yapılmış, küçük hesaplarla düşünülen bir şarkı olmadığını anladım. Aksine bundan 10 sene sonra da 20 sene sonra da dinlenecek son derece özel bir Hande Yener şarkısı olarak, hafızalarımıza kazınacak. Bu çalışmasında Hande: çok cool, çok gizemli ve merak uyandıran bir havayla karşımıza çıktı. ''Beni Sev'' ile yaz rekabetinden sıyrılmış Hande Yener'in müzikseverlere aslında bir mesajı var. ''Apayrı'' ve ''Nasıl Delirdim?'' deki özlediğiniz Hande'yi geri getiriyor sizlere! Yeni albümünün konseptinden, tarzından sizlere haber veriyor bu şarkıyla. Devrim Karaoğlu ile çalışmasına çok sevinenler tayfası online mı? Selena Gomez, Miley Cyrus gibi dünya starlarıyla çalışan başarılı bir müzisyen Devrim Karaoğlu. Keyifle dinlenecek imza attığı bir çok proje var! Hande ve Devrim'in ortaklığından çıkacak işleri şimdiden merak ediyorum!

KLİP DEDİĞİN ''DİBİNE DİBİNE''





Geçtiğimiz günlerde Ece Seçkin'in, sözü ve müziği Ayşen & Kemal Şimşekyay ikilisine, düzenlemesi Ozan Doğulu'ya ve klip yönetmenliği Murad Küçük'e ait ''Dibine Dibine'' adlı teklisi, DMC etiketiyle yayınlandı. Kliple ilgili bir şeyler söyleyeceğim ancak ondan önce değinmek istediğim başka bir konu var. Ne yalan söyleyeyim, Ayşen & Kemal'in şarkıları en çok Ece Seçkin'e yakışıyor, şarkılar tam Ece'nin duruşuna, tarzına, proporsiyonuna uygun şekilde yazılıyor, çiziliyor, düzenleniyor. Ozan Doğulu'nun yenilikçi, tek düze olmayan aranjeleriyle bütünleşiyor! Hint, Balkan, Doğu, Batı tüm ezgiler kullanılıyor, bir şeyler deneniyor! Sıradanlıktan, aynı şeylerden ben çok sıkılıyorum, siz sıkılmıyor musunuz? Nasıl Demet Akalın, Serdar Ortaç, Hande Yener'siz yaz olmaz diyoruz, Ece de artık o kervana katılanlardan; 4 senedir yakaladığı yaz hitleriyle ( Hoşuna Mı Gidiyor?, Aman Aman, Adeyyo, Sayın Seyirciler ) bizi çok alıştırdı. Klibe gelecek olursak, Murad Küçük eski formunu yakalamış vaziyette! Ece'yi bir klipte pembe saçlı bir kız, bir klibinde kabile reisi, bir klibinde otantik bir konseptle karşımıza çıkardı. Son olarak da yeni klibi ''Dibine Dibine'' için Afrika'ya gitti. Ortaya çıkan sonuç da çok güzel! Ben izlerken çok keyif aldım ve eğlendim. İşine yatırım yapan, kazandığını işine yatıran sanatçıları çok ayrı bir yerde tuttuğumu belirtmek isterim. Son olarak, ''Gidiyorum, cehennemin taa dibine.. Gelcen mi? :)'' demek istediğiniz birileri yok mu benim var valla!  





GÜLŞEN, YILLAR ÖNCE ERKEK BİR SANATÇIYA VERDİĞİ HANGİ ŞARKIYI  YENİ ALBÜMÜNDE KENDİ SESLENDİRECEK?



2015 yılında yayınladığı ''Bangır Bangır'' ile yılın albümüne imza atan Gülşen'in yeni albümünü başta ben olmak üzere herkes büyük bir heyecanla bekliyor! Son dönemlerde Yıldız Tilbe'nin proje albümünde seslendirdiği ''Delikanlım'' ve Türkiye'nin yazlık beldelerinde, açık hava tiyatrolarında verdiği konserlerle gündemde olan Gülşen, yeni albümü için kolları sıvamış vaziyette. Bildiğiniz üzere, sonbahar aylarında albüm için kampa girme sebebiyle Londra'ya gidecek. Yine bir özel konsept ile karşımıza çıkacak belli ki! Neyse, sizi daha fazla sıkmadan asıl meseleye gelelim! Geçtiğimiz günlerde beni bir arkadaşım aradı, ''Şu anda duyduklarına inanamayacaksın, Gülşen eski bir şarkısını yeniden coverlayacak hem de hiç aklına gelmeyecek bir şarkı.'' dedi. Düşündüm, ne olabilir acaba derken ''2003 yılında Rober Hatemo'nun meşhur 'Aşksız Prens' albümünde Gülşen'e ait ''Büyüdüm Uslanmadım'' diye bir şarkı vardı ya, Gülşen o şarkıyı yeni albümüne koymuş. Ozan Çolakoğlu düzenleyecekmiş.'' dedi ve bombayı patlattı. Tabi, bu bir iddiadır. Ben duyar duymaz bunu sizlerle paylaşmak istedim, dayanamayıp :) Şarkıyı dinlememiştim hiç, telefonu kapatır kapatmaz dinledim ve siz de dinlediğinizde anlayacaksınız tam bir Gülşen slow'u!


ARTIK ''BAŞARILI BİR ŞARKICI'' İDO TATLISES 




İdo Tatlıses'in müzik kariyeri ''Sonsuz Teşekkürler'' le başladı, ''Bileklerime Kadar Acıyo'' ile devam ediyor. 2014 yılından bu yana 1 maxi single, 7 tekli sığdırmış diskografisine,  İdo Tatlıses. Yıllar içinde, imajında fazlasıyla değişiklikler ve yenilikler gördüğümüz İdo, son iki projesinde ''Artık İdo, tarzını buldu'' dedirtti. ''Sen'' ile başlayan başarı serüveni bu yaz ''Bileklerime Kadar Acıyo'' ile devam ediyor. İdo Tatlıses artık trend, modern, enerjik işler yapıyor. Olması gerektiği gibi! Konserden konsere koşturuyor, bilmeyenler için söylüyorum ki kulislerde dönen dedikodu şu, ''Almanya'da konser vermesi en çok talep gören erkek popçu İdo Tatlıses''. Gittiği konser alanları ve gece kulüplerini tıklım tıklım doldurduğu için yeni sezonda da Almanya da ki organizatörlerle 10'dan fazla konser organizasyonu anlaşması yapılmış. Önceden sadece ''İbrahim Tatlıses'in oğlu'' deniliyordu, şimdi ''Başarılı genç popçu İdo Tatlıses'' ünvanını hak ettiğini düşünüyorum. Bu yapılanmada başta Osman Çetin olmak üzere, Galip Öztürk'ün payı büyük. Bu voltranı bozmadan, ters köşeler yapmaya, dinleyicileri şaşırtmaya devam etmeliler!




Yorumlar

Popüler Yayınlar