GÖKHAN TÜRKMEN RÖPORTAJI

BEN STAR GİBİ YAŞAMIYORUM



1. Yeni albümün "Sessiz" hayırlı olsun. Benimde beklediğim bir albümdü. Insanlar bu albümü dinlediğinde, totalde hangi duyguları hissedecek? Albümün teması ne?
Güzel pozitif şeyler hissettireceğine inanıyoruz çünkü biz hep pozitif duygular içerisindeydik 2,5 senedir. Bu albüm bu aradaki gecen zamanın yansımasıdır aslında hem acısıyla hem tatlısıyla ama genel olarak bence daha mutlu.

2. Ben şöyle diyorum, Gökhan Türkmen klipleri ve diğer sanatçıların klipleri olarak  ikiye ayırıyorum. Harika klipler çekiliyor sana, fikirler ve kreatif çalışmalar sana mı ait? Bu başarının sırrı ne?
Teşekkür ederiz. Hep beraber ekip olarak karar verdiğimiz şeyler oluyor aslında ama fikir benden çıkıyor çoğu zaman. Seviyorum hikayeler bulup karakterleri yaşatmayı.

3. Gökhan Türkmen Türkiye'de şahsına münhasır bir müzik ikonu. Kendi tarzını yaratmak, oluşturmak ve bunları insanlara aktarmak senin için zor oldu mu?
Tabi ki zorluklar yaşadım; ama güzel zamanlardı çünkü bu noktaya geleceğimi biliyordum. Bu noktadan kastım da müziğimi istediğim gibi yapabilmekten bahsediyorum. Yoksa daha çok yolumuz var. Önemli olan zaten kendinize olan inancınız ve saygınız. Sonrası bir şekilde geliyor.

4. Senin her albümünde ki en az 3 şarkı basit bir tabirle "patlıyor" , milyonlar tıklanıyor. Başarılı ve beğenilen şarkı nasıl şarkıdır? Bir formülün, sırrın var mı?
Samimi, yaşanmış, doğru hissettiğiniz şarkıdır bence! Ama bu kimine göre öyledir kimine göre değil! Önemli olan da etrafınızda sizin gibi olan insanları biriktirebilmek! Aynı vizyonda, aynı algıda olabilen... Ben kendi hissettiğim ve sorumluluk aldığım insanların arasında popülerim! En önemlisi de bu.



5. "Sessiz" albümü çok taze, peki hangi şarkılar şuanda yarışıyor. Mutlaka klip çekeceğim dediğin şarkılar hangisi?
Hepsine çekmeyi istiyorum; inşallah!:) Sırada yüksek ihtimal "Aşktır" var.

6. Gökhan Türkmen, gençlere destek veren çok duyarlı bir sanatçı. Gençlere destek veriliyor mu Türkiye'de? Birilerinin elinden tutmak senin için önemli mi?
Ben çocukluğumdan beri şarkıcılıktan çok prodüktör olmayı istedim. Bu isteğim de hep birilerinin arkasında olmak, onlara bir şeyler katabilmek adınaydı. Benim için çok çok önemli. Siz arkanızda eser ve insan bırakırsınız , başka bir şey değil. O yüzden ne kadar çok insanı mutlu eder, ona bir şeyler katarsanız; o kadar büyür ve değerli olursunuz.

7. Ben asla Gökhan'ı polemiklerde ve tartışmalarda görmedim. Magazinsel bir kimliğin yok. Bu senin tercihin mi? Haksızlığa uğradığında cevap verir misin?
Tabi ki veririm ve hatta başka bir adam olabiliyorum öyle durumlarda. Benim tercihim magazinsel bir adam olmamak; çünkü öyle bir adam değilim. Ben star gibi yaşamıyorum! İşini düzgün yapan bir adam olarak yaşıyorum.

8. Senin, Türkiye'de mutlaka düet yapmalıyım ya da şarkımı söylemeli dediğin bir isim var mı? Ya da kimler söyleyebilir şarkılarını, seçici misin?
Seçiciyim. Şarkılarım her zaman değerlidir. Emanet ettiğim kişi iyi bakmalıdır. Düet konusu da aynı şekilde.

9. 16 yıllık arkadaşınla, hayatlarınızı birleştirdiniz. Bir de bebeğiniz var. Gökhan, ev de nasıl? Nasıl bir eş? Nasıl bir baba? Evde müzik var mı? Gökhan bebeğin altını değişir mi?
Evde müzik bitmiyor tabi. Her gece mutlaka değişik tarzda müziklerle uyuturum Nil'i. Mutluyum, rahatım. Çok şükür...

10. Çok teşekkürler, son olarak Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?
Her şey için teşekkür ederim. Herkese keyifli dinlemeler, okumalar ve size de başarılar dilerim.




Yorumlar

Popüler Yayınlar