BEHZAT UYGUR & BEHZAT UYGUR RÖPORTAJI

 TEK İDOLUM GELECEKTE KI BEN



1. Behzat Uygur'un oğlu olmak zor mu? Nasıl yetiştin, kurallarla mı büyüdün yoksa özgür müydün?

Her birey özgürdür ve özgür olmalıdır. Tıpkı özgürlük gibi her insanın sorumlulukları vardır. Benim de vardı tabiiki de. Her ailenin bir yaşam tarzı vardır. Bizimki de çok farklı olmadı hiçbir zaman aslında. Sabah okula giderdik annem işie babam işine gider akşam iş ve okul dönüşü hepberaber akşam yemeği yenirdi. Tabiiki de Behzat Uygur'un oğlu olmanın getirdiği eksta sorumluluklar oldu her zaman. Ancak her şeyden önce Nejat Uygur'un torunu olmak var... Biz her zaman doğru insan olmayı gördük ailemizden tıpkı ailemizin kendi anne ve babasından gördüğü gibi. Umarım layık olabilmişizdir.


2. Emin ve sağlam adımlarla ilerliyorsun. 2.single "Benimsin" çıktı. Neden "Benimsin" de başka bir şarkı değil?

Neden "Benimsin" çünkü hem benim hem de aşkının peşinden koşan herkesin duygularına hitap eden bir şarkı. Artık insanlar kolay pes ediyorlar aşklarından ben öyle bir adam değilim. Öyle olmadığımız zamanları hatırlatmak istedim belki de...


3. Titiz ve seçici olduğunu duydum müzik çalışmalarında. Şarkı yaparken, seçerken, birileriyle çalışırken nelere dikkat ediyorsun?

Titiz ve seçici davranmaya çok özen gösteriyorum. Bir şarkıyı okumam için öncelikle benim beğenmem gerekiyor, önce kendimi ikna etmem gerekiyor. Nitekim ilk şarkım "Dolunay"ın da ikinci şarkım "Benimsin"in de söz ve bestesi bana ait değil o yüzden daha ince eleyip sık dokumam gerekti çalışmalarımda. Her iki şarkıyı dinlediğimde de ilk düşündüğüm şey; "Bu şarkıyı ben yazmış olabilir miydim?" Şarkıyı benimseyebilmem ve inanabilmem için bu soruyu cevaplamam şart benim için. Ardından demo kayıtlar alıyorum kalbalık bir ekibim var onlara danışıyorum ancak hepsinden önce anneme babama ve kardeşime dinletiyorum ve onların fikirlerini alıyorum.





4. Klasik bir soru belki ama babanla düet yapmayı düşünür müsün? Ya da birlikte bir müzikal?

Aslında henüz kimse sormadı bu soruyu bana. İlk soran sen oldun. Neden olmasın ben çok isterim tabiiki de eğer babam da isterse. Ancak bu bir düet mi olur yoksa müzikal mi onu bilemiyorum. Müzikalde yer almam için hem de babamla, çok fırın ekmek yemem lazım. Sırf güzel ses ve sahne hakimiyeti yetmiyor tabii. Aynı zamanda tiyatro eğitimimin de olması gerek. Kendimi hazır hissettiğimde, babam da hazırsın dediğinde çok keyifli olur bence böyle bir proje.


5. İyi bir sesin dışında sempatik, samimi ve yakışılıklı da bir şarkıcısın. İlham aldığın ya da idol olarak gördüğün bir pop star var mı Türkiye'den?

Çok teşekkür ederim. Ben böyle durumlarda hemen kızaran bir adamım ama her ne kadar müzik yapsam da dinleyicinin aynı zamanda gözüne de hitab ediyorum. O yüzden görünüşüme de dikkat etmeliyim. Samimi olmak her zaman her alanda kazandırır. Ben kendim olmayı seven biriyim, başka bir kimliğe olmadığım bi adama dönüşmek bana göre değil. Beni seven insanların da üzerinde bunun etkisinin de olduğunu biliyorum. İlhan aldım bir çok isim var , liste başı tabiiki de Tarkan. onun dışında MFÖ, Kenan Doğulu, Kayahan, Sezen Aksu ve Levent Yüksel gibi isimler de var. İdol olarak gördüğüm tek biri var o da gelecekteki ben.





BEHZAT İYİ Kİ BENİM OĞLUM

1. Behzat Uygur oğluyla iyi anlaşır mı? Sosyal hayatınızda ve evde ilişkiniz nasıl?

Bunu bana değil aslında oğluma sormak gerekir. Ben zaten genellikle herkesle iyi anlaşan bir adamımdır.


3. "Behzat iyi ki benim oğlum be!" diyor musunuz? 

Tabiiki de doğdukları andan bu röportajı cevapladığım ana kadar "İyi ki benim oğlum." dedim. Onlara çok kızdığım anlarda bile her zaman "iyi ki benim oğullarım.", dedim.


4. Behzat'ın besteleri ve müzik çalışmaları devam ediyor. Siz nasıl buluyorsunuz onu? İleri de nerede olacak sizce?

İstekli arzulu ve hırslı buluyorum. Severek bir işi yaparsan, disiplinle yaparsan yeteneğin de varsa başarılı olursun ama o yeteneğin doğru kullanılması lazım. İleride de yaptığı işlerde hem müzik alanında hem de yönetmenlik olarak başarılı olacağını düşünüyorum.


5. Behzat'tan düet teklifi gelse kabul eder misiniz?
Neden olmasın? Süheyl'den sonra Behzat'la da düet yapabilirim.





Yorumlar

Popüler Yayınlar