SEÇKİN RÖPORTAJI | Pop Bizde Style




MÜZİK GERÇEKTEN ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HAYALİM OLAN MESLEK



1. Hiç öyle, nereden çıktın, nasıl başladın bu işe falan sormayacağım. Senin single kapağın yayınlanınca, sektördekilerin tansiyonu yükseldi. Tweet'ler art arda "Şarkıcı olmayan kaldı mı?" tarzında. Bu işe girmeden önce, korktun mu eleştirilirim diye?

Öncelikle bir anda ortaya çıkan '' Hadi bende bir single yapayım. '' diye yaptığım bir proje değil Yokuş. Uzun yıllardır aklımdaydı müzikle ilgili bir şeyler yapmak. Zaten hali hazırda söz ve bestelerim de mevcut (Hülya Avşar'ın son albümünde bir bestem var mesela)
Yaptığım iş ne olursa olsun en iyisini yapmak isterim. Single için de doğru şarkıyı ve doğru zamanı bekledim ve istediğim alt yapıyı oluşturduğum için bir korkum olmadı. Eleştiriye tabii ki açığım ama çok şükür ki gelen tepkilerin neredeyse hepsi olumlu yönde:)


2. Ne şanslılar var hayatta! Hem yakışıklı, hem iyi bir ses, üstüne çokta başarılı makyaj artist. Sen şanslı olduğunu düşünüyor musun?

Öncelikle çok teşekkürler güzel sözleriniz için. Gerçekten çok şanslıyım bunun için de şükrediyorum. İnsanın sevdiği işi yapması çok önemli. Hatta şu sıra sevdiğim bir kaç işi birden yapıyorum, benden mutlusu yok.

3. "Yokuş" radyolarda, kanallarda dönmeye başladı. Tepkiler nasıl?

Evet radyolarda ve tv kanallarında dönüyor şarkım. Ve hem radyoculardan hem sosyal medyadan aldığım dönüşler çok olumlu. Çoğunluğun şarkıyı sevdiğini ve hemen ezberlediğini görüyorum. 

4. "Yokuş" nasıl ortaya çıktı, sanırım Simge büyük bir etken oldu?

Simge'nin de etkisi var tabii ki. Uzun bir süredir böyle bir şey yapmak istediğimi yakın çevrem biliyordu. Tesadüf eseri bir gün Hande (Ünsal) bana uğradı ve Melda’nın (Gürbey) şarkısını dinletti. Dinler dinlemez işte aradığım şarkıyı buldum dedim ve hemen aldım. 
Simge çok yakın arkadaşım. Şarkıyı dinlediğinde o da çok beğendi ve inandı.
Beni kırmayıp hem vokallerde hem de klipte bana destek oldu. Bu tür davranışlar bu piyasada çok karşılaşılan şeyler değil ama Simge o kadar egosuz ve sadece kendiyle yarışı olan birisi ki inşallah beraber daha da güzel işlere imza atacağız. 



5. Objektif olmanı istediğim bir soru. Genelde bu sektörde olanlar şöyle bir itirafta bulunurlar "Aslında şarkıcı olmak istiyorum ama bu mesleği yapıyorum." Peki seninde çocukluk hayalin şarkıcı olmak mıydı?

Makyaj çok severek yaptığım bir iş. Ama müzik gerçekten çocukluğumdan beri hayalim olan meslekti.

6. Şarkıcılıkta planların ve hedeflerin neler? İleri ki günlerde neler olacak?

Öncelikle Yokuş’un herkes tarafından dinlenip sevilmesini istiyorum. 
Yavaş yavaş mini konser ve performanslar da planlıyoruz. Bunlar için çalışan çok sağlam da bir ekibim var. İkinci şarkı için de şimdiden hazırlıklara başlıyoruz. Hedefim kısa aralıklarla single'lar çıkartmak ve daha geniş kitlelere ulaşmak. 

7. Eğer konserlerin başlarsa, makyaj artist mesleğini yapmak zor olmayacak mı? İkisini birden ilerletebilecek misin?

Freelance bir çalışma hayatım olduğu için iş takvimimi kendim belirliyorum. Onun için ikisini bir arada yürütmek benim için şimdilik zor olmayacak diye düşünüyorum.

8. Birçok sanatçıyla çalışıyorsun, destekleri ne yönde? Sahnelerine davet etseler, konuk olur musun?
Sosyal medyadan bir çok sanatçı arkadaşım ve büyüklerim destek oldu, olmaya da devam ediyor. Öyle bir davet karşısında konuk olmak isterim tabi, neden olmasın.




9. Klibinde çok güzel olmuş. Kimse kimseye destek vermezken, Simge'nin klibinde yer alması harika. Nasıl oldu bu durum?

Klibin güzel olmasının temel sebebi Nihat Odabaşı. Bence Türkiye’nin en iyi fotoğrafçı ve klip yönetmenlerinden biri o. Kırmayıp onca yoğunluğunun arasında benim fotoğraflarımı ve klibimi çektiği için çok şanslıyım. 
Aslında ilk planda, klipte Simge yoktu. Vokallerini yaptı ve şarkıyı bitirdiğimizde '' Bensiz bu klibi çekemezsiniz. Klipte de görsel olarak destek olmalıyım. '' dedi. Hatta son dakika yurt dışı konserinden döndüğü bir tarihte klibimize yetişti ve çok da güzel renk kattı. Böyle çifte mütevaziliği kolay kolay kimse yapmaz. Ona buradan da tekrar tekrar teşekkür ediyorum, hakkını ödeyemem gerçekten.

10. Makyaj denilince akla ilk gelenlerden, bir çok ünlü sanatçının da tercih ettiği isimlerdensin. O işte çok başarılısın, müzikte başarılı olacağına inanıyor musun?

İnandığm bir iş olmasa, yapmazdım. Her yönüyle çok titizlendiğim bir proje oldu. Her şeyiyle de çok içime sindi. Emin adımlarla da devam etmeyi hedefliyorum.  

11. Hızlı bir soru cevap yapalım.
Makyajın en çok yakıştığı sanatçı? Ebru Gündeş.
En çok çalışmaktan keyif aldığın isim? Sibel Can.
Makyaj yapmak mı? Şarkı söylemek mi? İkisi de. 
Çalışırken en zorlandığın isim? Şimdiye kadar çok zorlandığım biri olmadı. Ama olsa da söylenmez değil mi ? :)
Asla çalışmam dediğin isimler var mı? Kimseyi güzel makyajımdan mahrum etmek istemem. Şartlarımı kabul ettikleri sürece herkesle çalışabilirim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar