EMRAH İŞ ; Gülşen ve Ozan Çolakoğlu ile çalışmak isterim!







1.) Öncelikle şunu sormak istiyorum, dışardan çok cool, soğuk duruyorsun. Gerçekten de öyle misin? Ben seninle konuşmaya çekinirim bir yerde olsak. :)
Gerçekten de öyle bir huyun var mı?

+ Hiç değilim aslında. Sosyal medya yanıltmasın :) Snapchat’ten takip edersen doğallığı yakalayabilirsin :) 

2.) Çok iyi bir DJ, Emrah Iş. Gece hayatına remixleriyle farklı bir olgu getiren isimlerden birisin. Kendini duyurmak için çok çalıştın mı?

+ 41 yaşındayım. Benim dj'likte 20. senem . Aranjörlükte ise 7. senem. Kendimi duyurma gibi bir çabam olmadı hiç. Şarkılarımı duyurmak için çalıştım ama :) 

3.) Remixlerin dışında artık, albümlere düzenlemelerin ve bestelerinle de dahil oluyorsun. Serdar Ortaç ve Ece Seçkin. Remix mi, yoksa Beste yapmak mı desem?




+ Her ikisi de keyifli ama yepyeni bir şarkı yapmak daha büyük bir keyif. Türkçe aranjelerden önce benim yurt dışında çıkan şayısız şarkım var. Sadece son 1-2 senedir Türk Pop müziği sanatçıları ile çalışıyorum. 

4.) Birçok yere gidiyorsun, sahne alıyorsun. Peki, objektif olarak gece kulüplerinde, happy hour sahnelerinde en çok istek alan Erkek Popçu ve Kadın Popçu kimler?

+ Şarkıların güncelliğine göre değişebiliyor bu soru. Ama Gülşen, Demet Akalın, Hande Yener,   Murat Boz, Tarkan, Serdar Ortaç zaten her zaman en çok istek alan isimler.

5.) Senin popüler isimlerin DJ olmasına tepki gösterdiğini görmüştüm. Neden bu kadar tepkilisin, aslında birçok profesyonel Dj' de seninle aynı fikirde. Bunu nasıl değerlendiriyorsun?

+ Dj'lik sahnede kıvırma ya da mikrofonla şaklabanlık yapma yeri değildir. Dj bir maestrodur, dj bir orkestra şefidir, dj bir sanatçıdır. Hazır set çalarak kendilerini kandıranlar lütfen artık vazgeçsinler bu işten! Eğlence sektörünü çok hızlı tüketiyorlar. 





6.) Sen çok hızlısın! Yeni bir şarkı çıkıyor, 1 gün sonra sen o şarkıya remix yapıyorsun. Bu hız nereden geliyor? Keyifle de dinliyorum remixlerini.

+ Tam manasıyla remix yapmıyorum çünkü. Orijinal şarkı üzerinde oynamalar yapıp sadece değişik droplar (ara nağme) yazıyorum. Bu da çok vaktimi almıyor zaten ama baştan sonra remix yaptığım sanatçılar var tabi ki. 

7.) Nurettin Çolak'la çok iyi bir uyum yakaladın, bunun sebebi ne? Yani neden başkası değil de Nurettin Çolak?

+ Nurettin Çolak ile müzikal zekamız birbirini çok iyi tamamlıyor. Müzik için müzik yapmaya çalışıyoruz.Ticari kaygımız yok :) 

8.) Önümüzde ki günlerde, seni hangi isimlerin projelerinde göreceğiz, ilk kez açıklayacakların da olsun :)

+ Yakında çıkacak olan bir Burcu Güneş şarkımız var. İsmi sürpriz olsun ama çok ses getirecek eminiz. Ayrıca benim yurt dışı projelerimden biri olan “Murder The Dancefloor” adli bir çalışmam var. Onu da çok seveceksiniz eminim.



9.) Yazı ortaladık, peki 2016 yazında en çok çaldığın 5 isim desem kimleri dersin? TOP 5 yapsan?

Murat Boz - Janti 
Hande  Yener - Mor 
İrem Derici - Dantel 
Serdar Ortaç - Gıybet 
Derya Uluğ - Okyanus 

Bu listeye yeni çıkan şarkıları eklemedim tabi ki yanıltmasın :) 


10.) Ben Türkiye'de mutlaka çalışmalıyım dediğin bir isim var mı? Sanatçı, Aranjör olarak?

+ Ozan Çolakoğlu ve Gülşen hayranlığımı herkes bilir zaten. Umarım bir gün aynı proje de olabilirim . 

11.) Çok teşekkürler, son olarak Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?


+ Başarılar diliyorum .Objektif paylaşımlara devam lütfen!

Yorumlar

Popüler Yayınlar