SOSYAL MEDYANIN GÜNDEMINE OTURDUM!

      
                              


1)    Şuanda Türkiye'de en çok konuşulan fenomenlerdensin. Bunun için özel bir çaba sarf ettin mi? Nasıl başladı bu furya?

 Aslında özel bir çabam olmadı, eskiden beri yaptığım herşey dikkat çeker ve insanlar arasında konu olurdu, elektriğe ve enerjiye çok inanırım, bir insan hiçbir şey yapmasa bile yaydığı enerji ve saçtığı elektrikle dikkat çekebilir...Bilen bilir, sektöre sunuculuk ve oyunculukla başladım, ana dalım televizyondur, yanı sıra 5/6 yıl önce Türkiye'ye twitter ile gelen sosyal medya modasına ayak uydurdum...Eski sosyal medyacılardan olup, sosyal medyanın ilk fenomenlerindenimdir...Attığım sansasyonel tweetlerle, gelecek olan tüm tepkilere kulak tıkayıp verdiğim çıplak pozlarla ve çektiğim eğlenceli videolarla sosyal medyanın gündemine oturdum...

2) Bir şey dikkatimi çekti, izlenme sayıların takipçi sayından daha fazla, bu nasıl oluyor? Bunun sebebi ne?

Harika bir soru ve çok net bir cevap :) Çünkü takipçilerimin hepsi gerçek :) Ben bu konuda ruh hastası derecesinde dürüstüm sanırım, yıllardır da bunun savaşını veriyorum, kimi zaman yoruluyorum ama mükafatını güvenilir olmakla alıyorum ve bu yüzden çok mutluyum... İnstagramda takipçi sayım şuanda 89K ama videolarım 250bin izlenme sayılarına kadar ulaşıyor. Zaten gerçek bir fenomenin video izlenme sayısı, takipçi sayısından kat kat fazla olmalı, çünkü zaten paylaştığımız videoları doğal olarak kendi takipçilerimiz izliyor, e videonun altına herkes birbirini etiketliyor ve takip etmeyen kişilerde izliyor, e sonra videoya gelen like ve yorumlar sayesinde bu video keşfet'e düşüyor ve video izlenme sayısı katlanarak artıyor :) tabi bu takipçi sayısı gerçek olanlar için geçerli, takipçi sayısı 250K görünüp, videoları 10bin izlenme falan alan arkadaşlarıma çok gülüyorum :) Hatta bazılarının like sayıları izlenme sayılarından daha çok :) sanırım cin'li takipçileri var, videoyu izlemeden like'layabiliyorlar :) şaka bir yana, bahsettiğim bu çakma fenomenlerin like'ları para karşılığında otomatik atılıyor :)

3) Hiç kıskanıldığını öğrendiğin, ya da arkandan konuşulduğuna şahit oldun mu? Ne şekilde konuşuyorlar? Şaşırıyor musun bu duruma?

Ohoooo :) Bu da sorumu... Kıskanıldığımı öğrenmiyorum, genelde görüyorum, yaşıyorum :) yani arkamdan konuşuyorlar ok de, yüzüme karşıda istemsizce belli ediyorlar kıskandıklarını :) Bu yüzden birilerinden duymama gerek kalmıyor... Eskiden şaşırırdım ama artık umursamıyorum, çünkü insanlar bir kişiyi çok konuşuyorlarsa bilin ki o kişinin yerinde olmak istiyorlardır, ben arkamdan, önümden, sağımdan ya da solumdan, ne şekilde olursa olsun hakkımda konuşulmasından mutlu olan ve bunu başarı sayan biriyim, tabi bir iki yıldır :) Önceden ben de sinirlenirdim istemsizce... Mesela eskiden benim arkamdan, utanmıyormu böyle bacağını ya da kalçasını açmaya diyenlerin, takipçi sayım katlanarak artmaya başladığında şort boylarının bikaç parmak daha kısaldığını, dekolterini abartmaya başladıklarını gördüm ve gülüp geçtim :) zaten insanlar benimle ilgili olumsuz ne söylerlerse ben onu yapmaya devam ederim, bu benim başarı stilim...

4) Bu fenomenlik size bir meslekte kazandırdı DJ'lik. Güzel paralar kazanıyor musun? Tepkiler nasıl? Memnun musun?

Evet güzel paralar kazanıyorum ama bu hiçte insanların dışardan baktıkları kadar kolay bir iş değil... Herkes şunu diyor, oh ne güzel hergün bir şehirdesin, hem geziyor, hem eğleniyor hem de para kazanıyorsun, evet bunlar ok ama bazen sürekli yollarda olmak ve sahne hazırlıkları yorabiliyor, insanların bu kısımları da bilmelerini isterim :) ben işimi daima çok severek ve disipline ederek yapan biriyim ve hep böyle olucam, bu yüzden çalıştığım mekanların sahiplerinden işletmecilerine, beni izlemeye gelen sevenlerimden, takipçilerime kadar bu konuyla ilgili herkesin tepkisi genel olarak çok iyi :) bu da beni çok mutlu ediyor, çok memnunum işimden :)




5) Senin yanında bir kaç fenomen daha var, Kerim Can, Caner, Şahin. Onlarla görüşüyor musun? Aran nasıl? Onları iyi buluyor musun?

Eskisi kadar görüşemiyorum, sanıldığı gibi kavgalı falan değiliz, zaten canerle çocukluk arkadaşıyız, bazen insanlar birbirlerinden sebepsizce uzaklaşabilir, sonra tekrar yakınlaşabilir, insanlar aileleriyle bile aylarca görüşemeyebiliyor, yani demem o ki zaman neyi gösterir hiçbirimiz bilemeyiz, onlarda çok başarılı, özellikle kerimcan snapchatin favorisi :) şahin ise oyunculuk konusunda iyi, caner zaten yıllardır beraber işler yaptığım arkadaşım, o da çok eğlenceli... Yollarımız açık olsun :)

6) Kadınları kıskandıracak fiziğin var, hatta bu sosyal medyada konu oldu. Bunu neye borçlusun? Özel bir şey yapıyor musun?

Çocukluğumdan beri spor yapıyorum, 9 yaşımdan beri lisanslı şekilde tenis oynuyorum, koşuyorum, yüzüyorum, bacaklarım bu yüzden sıkı, ama tabi ki uzunluğu ve düzgün şekle sahip olması tamamen Allah'ın hediyesi :) Türkiye'de herkes bacaklarımı konuşuyor, bu bazen beni nazara getiriyor ve başıma ufak tefek kazalar geliyor ama genel olarak konuşulmasından memnumum, bacaklarımı seviyorum ve onları çok güzel kremlerle besliyorum :)




7) Bir tweetin gözüme çarptı. Bazılarının sahte beğeni ve takipçi satın aldığını vurguladın. Bunu kimler yapıyor? Nasıl farkettin? 

Valla yalan yok, etrafımda gördüğünüz yakın ya da uzak neredeyse tüm arkadaşlarımın profillerinde hile ve sahtekarlık var... Bunu neden yapıyorlar bilmiyorum ama sanırım doğal yollarla insanların sevgisini ve sempatisini kazanamadıkları için, emek vermeden kısa yoldan para karşılığında takipçi, beğeni ve hatta yorum satın alarak sosyal medyada kendilerini ünlü biri gibi göstermeye çalışıyorlar...Bunu farketmemek için aptal olmak lazım :) Sıradan yaşayan insanlarken, mesela takipçisi 1000/2000 ken, sabah bi uyanıyoruz takipçileri 50k 100k falan olmuş :) hayırdır yani uyurken ne yaptında bu kadar insan seni takip etti :) bi de takipçilerin hepsi yabancı :) Türkiye'de bile tanınmazken bir anda yurtdışında star olmuşlar ama bizim haberimiz bile yok :) Bide mesela fotoğrafları 50/60 like alan insanlara ertesi gün bi bakıyoruz 3000/4000 like'lar :) Hadi bunları sıradan kişiler yapıyor ok de zaten ünlü olanlar neden yapıyor onları anlayamıyorum, gerçi ekranda ünlü olanların sosyal medyada sanıldığı kadar etkileşimleri olmuyor, bu yüzden de aynı popüleriteyi sosyal medyadada devam ettirmek için onlarda hileye başvuruyor... Ünlü bir sunucuyu deşifre edip hatta yaptığı hilenin fotoğrafını çekip kendisine instagram dm'den göndermiştim :) Bir fotoğraf paylaştı, ben resmen inat edip fotoğrafın başında nöbet tuttum :) çünkü ona hileyi gerçekten yakıştıramıyordum, fotoğraf 15 dakika boyunca sadece 120 like aldı, 16. dakikada sayfayı bir yeniledim, fotoğraf 1120 like oldu :) yani tak diye otomatik 1000 like atıldı kendisine :) ben de bunların resmini çekip kendisine attım ve okudu ama tabi hiç oralı olmadı :) insanlar bu konuda çok pişkin artık, sosyal medyada kendilerini ezik olarak hissettikleri için takipçi satın alma rezilliğini, bu eziklikten daha iyi görüyorlar demekki :) yapacak bişey yok, insanlarımız bunlara biraz daha dikkat etse, aslında kimin gerçek kimin sahtekar kullanıcı olduğunu anlayacaklar...

8) Senin playlistine bayılıyorum. Peki en çok çaldığın kadın popçu, en çok çaldığın erkek popçu kim?

Teşekkür ederim :) Ben genelde kendi sevdiğim şarkıları çalıyorum, çünkü bakıyorum ki benim sevdiğim ve benim eğlendiğim şarkılarda insanlar da çok eğleniyor ve enerjileri ikiye katlanıyor :) Ben başta çok sevdiğim Demet'im Akalın'ım olmak üzere, Gülşen, İrem Derici, Simge, Ece Seçkin, yani gündemde olan tüm kadın popçuların şarkılarını çalıyorum :) Erkek popçulardan ise şuara Murat Boz, Serdar Ortaç ve Murat Dalkılıç şarkıları playlistimin gözdelerinden :) 

9) Artık o remixler, dımtıslar çok eskide kaldı gece kulüplerinde yeri geliyor slow yeri geliyor arabesk çalıyorlar. Bunu doğru buluyor musun? Dinleyicinin tepkileri nasıl?

Valla harika bir soru, cidden artık o kafa yoran dımtıs dımtıs şarkıları pek sevmiyorlar, ben mesela arada Sibel Can ve Seda Sayan çalıyorum, direkt eller havaya oluyor :) Bazen de gecenin sonlarına doğru Serkan Kaya'nın Mesele şarkısını çaldığımda Club'teki sevinç çığlıklarını duymanız lazım :) Yani insanların içinde aslında bir arabesk yatıyor belli etmeselerde :) Biraz alkol bu yanlarını ortaya çıkarıyor insanların, sonrası ise şahane bir eğlence :)

10) Son olarak çok teşekkürler, Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?


Asıl ben teşekkür ederim :) Pop Bizde sayfanızı severek takip edenlerdenim, hatta yeni çıkan albümlerden sayfanız sayesinde haberdar oluyorum, güncel konularda da güzel paylaşımlarınız var, hem pop müzik adına hem de insanları bilgilendirmek adına açılmış keyifli bir hesap, takipçiniz bol olsun inşallah :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar