"ŞANS BENIM KISMETIMDI"




1) Yılların Reyhan'ı öyle bir değiştiki, son 1 senede estin gürledin. Şunu diyorum "Reyhan Karaca Altın Çağını Yaşıyor" bu fikrime katılıyor musun?
Uzun zamandır istediğim ve gerçekleşmesini hayal ettiğim tüm farklilikları yaşıyorum ve çok mutluyum..
2) Aslında sürekli çalışmalarını yayınlıyordun, dinliyorduk ama "Sobe" "Şans" bambaşka kafalar. Bunu sen mi istedin?
Sobe ile başlayan ve imaj yönetmenim Isaac Angel ile karar verdiğimiz ilk projemizi Arpeggio nun muzigi ve Murat Güneş' in sözleriyle. Gokhan Ozdemir yönetmenliğinde Amerika'da bitirdirdigimiz tüm Kayıtlar ve klip ile birlikte,Samsun Demir öncülüğünde GNL firmasından çıkardık.2.sarkımız Şans bir Ayla Çelik sarkısı ve yine yine Arpeggio düzenlemesiyle yine Gökhan Ozdemir yönetmenliğinde Amerika'da biten bir proje. Bu projede yine imaj direktör İsaac Angel ve Turkiye de Melis Perez le çalıştık.
Şans şarkısının oluşumunda A-dan Z ye Samsun Demir 'in emeği çoktur..
3) Ekibini, Şirketini, Imajını baştan başa yeniledin, zayıfladın. 2015 Senin için bir milat oldu diyebilir miyiz?
Evet 2015 benim icin guzel başlangıçların olduğu bir yıl oldu.
4) Zayıflamaya ve "Artık bende varım piyasada!" Demeye Nasıl karar verdin? 
Kilolarımdan ve şeklimden mutlu değildim ve diyetisyenim Orcun Kürümle tanıştık. Bana sağlıklı zayıflama kürleri yaptı.Ve beni hayatımı değiştiren pilates hocam Hakan Erol'la tanıştırdı.Ocak Ay'ından beri calışmaya devam ediyorum.
5) Müzik kariyerinde yükseliştesin, peki aşk seni SOBE'ledimi?
Aşk mı bilmiyorum bunu Söylemek için şuan erken ama bir ilişkim var..
6) Şarkılarını dinlediğimde hep bir yeniden doğuş, umut barındırıyor. Neden?
Öyle hissetmeniz doğal çunku görüntü ve imajda bunu yansıtıyor.
7) Samsun Demir'le çalışmak nasıl bir duygu?
Son derece profesyonel,planlı ve motive edici bir dost benim için.sarkıların kokusunu çok iyi alan,iyi işleri anlayan ileri görüşlü bir yapımcı.en önemlisi bir sanatçıyı nasıl yüreklendirecegini,daha iyi işler yapmasi için şans tanımasını cok takdir ediyorum.gercekten onunla çalışan tüm sanatçılar adına çok şanslıyız diyebilirim..
8) "Şans" şarkısını nasıl aldın, ilk dinlediğinde ne hissettin?
Samsun Demir'le Toplantılarda saatlerce oturup onlarca şarkı dinledik.son gelen 3 şarkı Ayla Çelik Şarkısıydı.ve Samsun Demir dinler dinlemez bu şarkı tamamdır dedi. ŞANS benim de istediğim şarkıydi ve kısmetimdi..
9) Müzik kariyer planlamanda hiç pişmanlıkların oldu mu? Neydi onlar?
Hayır olmadı..


Yorumlar

Popüler Yayınlar