Müzik Üretmenin Bir Tarafı Olmaz!







1) Öncelikle harika bir albüm yaptınız. Baştan sona, güzel bir albüm. Bu kadar iyi isimleri bir araya getirmek zor olmadı mı?

Çok teşekkür ederim, Aslinda yaptiğimiz her şarkıyı onların seslerinden çok güzel bir neticeye ulaşabileceğini düşündüğüm sanatci dostlarımla paylaştığımda, benim adıma herbiri çok heyecanlandi .Zaten hepsi çok yakın Arkadaşlarım .Tek sordukları Volga'cim okumaya ne zaman geliyoruzdu:))

2) 2. ve 3.Klip şarkılarını NoName sanatçılarla gerçekleştirdiniz? Neden? Risk değil mi sizce?

Yeni ses ve yeteneklere şans verilmesi gerektiğine inanıyorum. Bu anlamda Radyo, televizyon ve biz müzik adamlarının daha çok destek olmaları gerektiğine inanıyorum.Gercekten cok yetenekli bir yeni jenerasyon var.Bu yuzden elimden geldiğince genc arkadaslarima fırsat vermeye çalışıyorum.ben bunun risk olduğunu düşünmüyorum.Eger sizin söylediğiniz gibi bu bir risk ise ben boyle bir risk almayı cok seviyorum.Onlar icin bir seyler yapabiliyorsamda ne mutlu bana:)



4) Öyle bir şarkıyla çıkış yaptınız ki 2015'e zirveye oturdu, bir daha inmedi :) Böyle bir sonuç bekliyor muydunuz? "SEBASTIAN"

Bu tamamen şarkının gücü, burada sevgili dostum ve Sebastian'in bestecisi Ersay Üneri tebrik etmek gerektiğine inanmaktayim, Bende şarkıyı duydugum anda hissettiğim ve yaptıgım arajmanla bu kadar kuvvetli bir sarkinin ruhunu tamamladığımı düşünüyorum.

5) Demet Akalın'ın "En Iyi Kadın Sanatçı" ödülü aldığı şarkının aranjesi size aitti "Tatil". Şimdide "Ders Olsun" neden bu ara bu kadar uzadı?

O kadar çok sanatci arkadaşımla calisiyorum ki bazen ,zaman olmuyor.Bazen de projeler çakışıyor....... Ama doğru zamanda, doğru projelerde güzel islere imza atmaya devam ediyoruz.

6) Türkiye'de gerçekten çok iyi aranjörler var, sizde bunlardan birisiniz. Peki Volga ve diğerleri diye ayırsak. Sizin onlardan farkınız ne?

Bütün Aranjor arkadaslarımı öncelikle taktir ediyorum.Hepsi cok guzel islere imza atıyorlar ama, ben hepimizin bu sektörde farklı farklı renkler olduguna inanıyorum.Bende o renklerden bir tanesiyim:)

7) Demet Akalın'la çalışınca, arada soğuk rüzgarlar oldu Hande'yle. Biz öyle gördük. Tweetler, göndermeler. Bu konu hakkında neler demek istersin?

22 yıldır bu sektörde bir çok Sanatçının albümünde calistim ve bir cok hitede imza attim.Ben 19 yaşındayken ,Ajda Pekkan in Diva albümüyle başlayan çalışmamız halen devam ediyor. Bu sektörde her zaman durusu ile ilişkilerini koruyan ve profesyonelliğini bozmayan bir tutum sergiledim.Her zaman inandığım ve arkasında durabileceğim her projede olurum.Profesyonellikte muzik üretmenin bir tarafı olmaz , taraf oldugum tek şey ise başarılı islere imza atmaktır .


8) Bir çok sanatçı sizle çalışıyor. Ben asla şunla çalışmam dediğiniz biri var mı? Ya da çalışırken dikkat ettiğiniz kriterler var mı?

Bir önceki sorunuzda da belirttiğim gibi ; inandığım her projede yer alırım.

9) Ben sizin aranje yaptığınız şarkıları dinlediğimde şunu anlıyorum. Tamamen karşınızdakinin enerjisine bağlı sizin kafanız. Hande'yi dinlerken uçuyorum. Bazılarını dinlerken de vayy güzel diyorum ama uçmuyorum. Doğru mu? Enerjiyle mi alakalı?

Her sarkinin bir hikayesi vardır. Şarkiyi yapmadan once sonunu duyarak hareket ediyorum.
Yapilan her aranjede solistinde ruhunu yansitmaya çalışıyorum .
Ama bu üzerine sabaha kadar konuşulacak bir konu:))
Bir sarkiyi hayata gecirirken belkide hem ruhen hem de profesyonel anlamda hesap ettiğiniz binlerce detay var. Ama işin sırrı bende Kalsın :))

10) Klip beklediğim şarkı Izel "Unutmuşum" çekilecek mi bu şarkıya klip? Yoksa başka bir sürpriz var mı?

Aslında albümde bir cok şarkıya bende klip çekmek istiyorum. Ama şartlar bazı şeyleri öngörmenize engel olabiliyor.Yarinin ne getireceğini bilemeyiz.Her an bir sürprizde olabilir..:))

11) Son olarak çok teşekkürler. Pop Bizde Blogu hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Sizler sayesinde yaptigimiz prodüksiyonlarla ilgili çok hızlı bilgi sahibi olmaktayım :)) çok teşekkurler🙏



Yorumlar

Popüler Yayınlar