ASİL GÖK RÖPORTAJI | HASTAYIM SANA | POP BİZDE


''GERÇEKTEN ŞARKI SÖYLERKEN UTANIYORUM HELE PLAYBACK YAPARKEN BİR GÜLME GELİYOR''




• Çok şükür, bin şükür! Sonunda o sesini duyabildik, “Hastayım Sana” ile. Teklif sana Yıldız Tilbe’den mi geldi? Albümde yer alman, süreç nasıl gelişti?

Çok şükür bende duyabildim :)  Teklif Samsun Bey'den, Derya Uluğ ve Hande Özkaş vesilesiyle geldi. İlk başta çok çekinsem de bu projede yer almak beni çok heyecanlandırdı. Albüm aşamasında da çok güzel bir ekiple bu projeyi tamamladık. 

• Hiçbir röportajımda sormam, “Müziğe nasıl başladın” diye ama sana soracağım. Müziğe olan ilgini sen mi fark ettin, ilk sahne deneyimini yaşadığın ünlü sanatçı kimdi?

Hayatımda hep müzik vardı sanırım nasıl başladığımı inanın bende hatırlamıyorum :) Evet ben fark ettim zaten ailemde müziğe çok uzak değildi. Sanırım Ali Ekber Çiçek.

 • Her şeyden önce, bence çok başarılı bir piyanistsin.  Konser salonlarında piyanist olarak konser vermek varken, gece kulüplerinde pop akımına hizmet eden şeyler yapmak seni hiç üzmüyor mu?

Teşekkür ederim öncelikle düşünceniz için. Piyanistlik çok sabır ve emek gerektiren bir iş. Bundan koptuğumu düşünmüyorum. Çok seviyorum hala çok emek veriyorum. Müziğimle olduğum her yerde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Kulüp, konser salonu, festivaller vb.


• Babanla olan storylerin, videoların çok sempatikti. Babanın, hayatındaki yeri ne? Müziğe yönlenmene etkisi oldu mu? “İyi geceler, hepinize iyi geceler, mutluluklar mutluluklar” :)
Babam çok komik biridir. Her insanın hayatında olduğu gibi annem ve babam benim vazgeçilmezimdir. Zaten bir önceki soruda da belirttiğim gibi müzik hayatımızda hep vardı.




• Derya Uluğ markasına çok büyük bir hizmetinin olduğunu düşünüyorum. Eğer inşa edilen bir inşaat varsa bunun zeminini hazırlayanların başında sen geliyorsun. Şarkılarınla, aranjelerinle, sahne de eşlik etmen ile. Bu konuda bana katılıyor musun?

Derya çok çalışkan ve çok iyi bir müzisyen. Tabi ki de karşılıklı olarak birbirimizi kattığımız çok şey var. İşte buna karşılıklı müzik aşkı diyebiliriz :)


• Herkes seni dinlemek isterken, bir utangaç halinde var. Seni tek başına ne zaman izleyeceğiz? Konserlerin olacak mı? Mutlaka olacaktır ama ben yakın zamandan bahsediyorum, neler düşünüyorsun istiyor musun sahne önünde olmayı?

Yıllarca piyanist kimliğimle sahnede olduğum için evet gerçekten şarkı söylerken utanıyorum hele playback yaparken bir gülme geliyor :) Tek başıma ne zaman izleyeceğiniz  ve konserlerim konusunu inanın bende bilmiyorum. 


• Derya’yla birlikte çok güzel şarkılar üretiyorsunuz. Güven Yüreyi, İdo Tatlıses seslendirdiler. Yakın zamanda seslendirecek şarkıcılar var mı?

Çok fazla var fakat çıkış tarihlerini bilmediğim kimsenin sürprizini bozmak istemiyorum. 





• Megastar’ımız Tarkan’ın son albümünde back vokal olarak yer aldın. Herkese kısmet olmaz, onunla aynı stüdyoda aynı şarkıda bir araya gelmek, çalışmak nasıldı?

İnanılmazdı. İnanın onu gördüğümde küçük bir çocuk gibi sarılmak istedim siz düşünün :) Kısa bir zaman da bile bir sürü şey öğrendim inanılmaz bir deneyimdi. 


• Yaptığın müzikler, aranjeler ne kadar beğenilse de çok eleştiren, beğenmeyen bir kesim de var. Hiç demoralize olduğun, üzüldüğün oluyor mu? Ya da gelen eleştirileri dikkate alıyor musun?  

Beğenen kadar beğenmeyenler de olacaktır herkese saygı duyuyorum eleştirileri dikkate alıyorum.

• Türkiye’de çalışmak istediğin, mutlaka bir proje de bir şarkıda bir araya gelmek istiyorum dediğin kimler var? 

İnanın bu ülkede ismini bilmediğiniz ve bilmediğim çok ama çok iyi müzisyenler var. İsimlerini yazmakla saymakla bitmez.

• Çok teşekkürler, ilk röportajını bana verdiğin için. Umarım uğurlu gelir, son olarak Pop Bizde hakkında neler düşünüyorsun?

Röportajlarınızı keyifle okuyorum ve bir çok haberi ilk sizden duyuyoruz. Lütfen durmadan devam edin :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar