ALPER ERÖZER RÖPORTAJI | ENERJİ | POP BİZDE RÖPORTAJI


YETENEKLERİMİN FARKINA VARDIM, İÇİMDEKİ SANATÇI RUHUNU KEŞFETTİM




1.Duyduğum kadarıyla, 5 - 6 yaşlarından itibaren videolar çekmeye, dans etmeye başlamışsın. Birileri seni fark etmemiş, sen kendi yeteneklerinin farkına varmışsın ve dile getirmişsin. “Büyüyünce ne olacaksın?” sorusuna genelde klasik “Doktor, avukat, mühendis” derler. Peki Alper’in hayalindeki meslek şarkıcılık, istediği hayat star hayatı mıydı?

Evet en başta oyunculuk benim çok ilgimi çekmişti ama zamanla müziğe de olan ilgim çok arttı ve yeteneklerimin farkına vardım. İçimdeki sanatçı ruhunu keşfettim. Bunu zaten hissediyordum. 

2. Sosyal medyadan takip ediyorum, inanılmaz bir hayran kitlen var. Özellikle kızlar sana bayılıyor. Bu dönemde küçük yaşlarda şarkıcılığa yeltenenler oldu ama senin kadar ses getirmedi, senin diğerlerinden farkın neydi? Neden insanlar seni merak ettiler?

Ben hep kendim oldum ve hep inandığım yolda devam ettim. Herhalde tarzım ve duruşum kitlem tarafından beğeniliyor. Yaptığım müzik de diğerlerinden farklı. Soundlarımızın daha farklı olduğunu ve kitlem tarafından beğenildiğini düşünüyorum. Sözlerin de kitleme daha yakın olduğunu düşünüyorum. Sosyal medya üzerinden fanlarımla iyi iletişim kurduğuma inanıyorum. Onlara çok değer veriyorum. Muhtemelen genç yaşta başlamış olmam ilginin daha da artmasına  neden oldu. 


3. Fark ettim ki, şarkıları babanla birlikte yazıyorsun. Örnek vermem gerekirse, Atiye’de babasıyla beraber şarkılar yazıyor. Babanla müzik yapmak daha mı kolay? Seni en iyi anlayan ve duygularını ifade edebilmeni sağlayan kişi mi? 

Evet babam beni çok iyi anlıyor ve onunla beraber çalışmak bana büyük bir mutluluk veriyor. Biz çok iyi bir ekibiz. Ağabeyim ve annemde çok destekliyor beni. Ailemin yanımda olması benim için en büyük şans. O desteği hep hissediyorum. 



4. Justin Bieber’a benzetiliyorsun. Şunu merak ediyorum, bunun için çok erken ama çok erken yaşta şöhret olan dünya starlarından Justin kötü alışkanlıklara yöneldi, Britney saçını kazıttı, Rihanna kilo aldı, depresyona girdi vs. Bu tarz olayların başına gelmesinden korkuyor musun? 

Ben çok şanslıyım çünkü arkamda ailem var. Bana çok sahip çıkıyorlar. Aynı anda normal bir hayatım da var bu da çok önemli bence. Bu tür olaylar biraz da kişilikle ve çevreyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Ben kendimi bildiğim sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum. 

5. Çok klasik bir soru soracağım, son dönemlerde 16 yaşında müzik dünyasına giriş yapan Aleyna Tilki’yle kıyaslanıyorsun. “Aleyna’ya rakip geliyor” diye başlıklar da atıldı. Sanırım uzun bir süre de yaşlarınızdan ve yaptıklarınızdan dolayı kıyaslanacaksınız. Aleyna’yı rakip olarak görüyor musun?

Asla görmüyorum. O çok başarılı yetenekli bir sanatçı. İkimizde çok farklıyız. 


6. Alışveriş merkezlerinde ve okullarda konserlere başladın. Büyük konserlere ve konser salonlarına çıkman için 18 yaşını doldurman gerekiyor; Başta Bostancı Gösteri Merkezi olmak üzere. Yaşından dolayı “Keşke daha büyük olsaydım, yaşım daha büyük olsaydı da o konser salonlarında çıkabilseydim” diyor musun?

Öyle bir düşüncem yok yaşım itibariyle. Şu an çıktığım yerler benim için çok değerli ve güzel. AVM'ler ve okullar sayesinde daha fazla kitleme ulaşabiliyorum buda beni çok mutlu ediyor. Her şeyin bir zamanı var ve bunun da farkındayım. 



7. Çok şanslısın, projelerini ve yaptıklarını destekleyen ve arkanda duran bir baban var. Şunu merak ediyorum, eğer baban müsaade etmeseydi bu sektöre girmene ve şarkı söylemene, ne yapardın? Pes mi ederdin, yoksa yarışmalara girme, internetten paylaşımlar gibi girişimlerin olur muydu?

Herhalde kendi çapımda bir şeyler yapmaya devam ederdim. Ama tabii ki daha zor olurdu. 

8. Albümünü “Erözer Produksiyon” etiketiyle çıkardınız, klibi kendi kanalında yayınladın. Neden? Prodüktörlerin kapısını çaldınız, geri mi çevrildiniz? Albümünü büyük bir müzik şirketine emanet etmeyi 

Biz kimseye gitmedik. Büyük yapımcı firmalar duymuşlar tanıdıklar üzerinden geldiler ve onların üzerinden albüm çıkartmamızı teklif ettiler. Hepsine çok teşekkür ediyoruz. Hepsi çok değerli şirketler. Babam böyle uygun gördü. 


9. Bir yandan okulunda devam ediyor, okul da durumlar nasıl? Okula ziyaret etmeye gelen var mı? Belki okulunu bile değiştirmişsindir?

Okul iyi gidiyor ama şimdilik okul değiştirmedim. Liseyi değerlendiriyoruz. 

10. Yüzlerce kalabalığa şarkılarını söylemek nasıl bir duygu? İlk sahne deneyimin nasıl oldu? Heyecan, panik yaşadın mı, biraz anlatsana! 

İlk konserim olmasından dolayı tabii ki biraz heyecan duydum ama sahnede çok rahattım.


11. Hayranların sosyal medyadan bana sorular sordu? Onlara soracağım sana.

• Sevgilisi var mı?
Hayır
• En sevdiği yemek?
Pizza
• Oyunculuğa devam edecek mi?
Gelen tekliflere göre bakacağız
• Alper’in annesini merak ediyoruz, neden hiç paylaşmıyor?
Annem sosyal medyayı fazla kullanmayı sevmez ondan
• Hayranlarını takip etmeye devam edecek mi?
Tabii ki devam edeceğim

Yorumlar

Popüler Yayınlar