AYNUR AYDIN RÖPORTAJI



ÇOCUKLUK HAYALİMİ AJDA PEKKAN HEDİYE ETTİ





1. Aynur Aydın denilince benim aklıma cool, marjinal, dünya standartlarına işler yapan bir sanatçı geliyor. Bu imaj, doğru bir tanımlama mı senin için?

Tanımlarınız o kadar hoş ki ne mutlu bana beni öyle görmeniz ama aslında iç dünyamda bir o kadar da duygusal ve hassasım açıkçası.

2. Eurovision için yıllardır istikrarla tek söylenilen, anketlerde birinci çıkan isim sensin. Teklif gelse kabul eder misin? Teklifi kabul etmen için kuralların ve isteklerin olur mu?

Yıllardır katılmıyoruz onun için Eurovison'la ilgili son senelerde fazla hayaller kurmadım. Eğer bir gün katılırsam ama elbette isteklerim ve kendimce kurallarım olacaktır.


3. Kırılma noktan bence, "Günah Sevap" la oldu. Murat Güneş & Habil Ceyhan ve sen muhteşem bir voltran oldunuz. Bu voltran devam edecek mi çalışmalara?

Evet mutlaka olacaktır. Zaten Habil Ceyhan yıllardır benim hayatımda ve inşallah da  hep olacak. Her şeyden önce Habil ve Murat benim hayatımda bir dost. Ne mutlu bana dostlarımla iş konusunda da frekanslarımız tuttu.

4. Kıvanç Tatlıtuğ'un, ilk albümüne bayıldığını söylemiştin. Sonrasın da hiç karşılaştınız mı? "Emanet Beden" le ilgili bir şeyler dedi mi?


Karşılaştık ama albüm daha çıkmamıştı . Ama ilk albüm için çok güzel şeyler söylemişti ve bu beni çok mutlu etti.

KÖTÜ YORUMLARDAN ETKİLENMİYORUM



5. Albümünde ki favorim, "Damla Damla'' R&B tarzı bir şarkı. O şarkının bu kadar ses getireceğini düşündün mü?


Benim her şarkımda nerdeyse R&B tınıları vardır. Çünkü R&B o hüznünü seviyorum. Ve asla vazgeçemediğim bir tınıdır.

6. Son albümün "Emanet Beden" i dinleyen müzikseverler baştan sona dinlediklerinde ne hissedecekler? Bu albümün mottosu ne?


İlk başta şaşıracaklar çünkü oldukça sakin ve derin bir albüm. Ben her zaman kendimi ve müziğimi yeniden keşfetmeyi seviyorum. 

8. Aynur Aydın, bıcır bıcır, eğlenceli ve komik biri. Ama bir o kadar da duygusal. Seni üzmek kolay mıdır?


Eğer değer verdiğim birisiysen evet, onun dışında hayır, artık söylenenlerden etkilenmiyorum

9. Şahit olduğum bir çokta konu var, seninle çok uğraştılar. Bir şekilde engel olmaya çalıştılar. Bu olaylar, "Ya ben artık pes ediyorum." noktasına geldi mi? Çok çabuk pes eder misin?


Çoook :) Ama ben pes etsem bile, ekip etmiyor :) Sağolsunlar onlar benden bile daha çok savaş veriyorlar, belki de benim başarımın sırrı bu.

KAMERALAR BENİ ÇOK SEVİYOR



10. Türkiye'de en iyi ingilizce şarkı söyleyen şarkıcılar arasındasın. "Emanet Beden" in İngilizce versiyonu Avrupa'da yer alacak. Yurtdışında büyük projeler yapmak istiyor musun?


Çok isterim. Ama Türkiye'de o kadar yoğunum ki. Mutlaka dünyaya açılmak istiyorum.

11. "Günah Sevap" , "Bi Dakika" son olarak "Damla Damla" hem yurtiçi & yurtdışı listelerinde zirveye yerleşti. Sürekli listelerde olman, birilerini rahatsız mı ediyor?




Onu onlara soracaksın :-) Ben rahatsız olmuyorum.

12. Aynur Aydın klipleri hep farklı oluyor. Senin kliplerinin sırrı ne? Şenol Korkmaz'la yıllardır çalışıyorsunuz, onunla çalışmak nasıl?


Aslında sır diye bir şey yok, sanırım o doğallığım kameraya yansıyor. Ve kamera beni çok seviyor :-) Şenol'a gelince, Şenol çok kreatif bir insan ve yenilikçi. Onun için onunla çalışmayı tercih ediyorum.


ÇOK AFİŞ PAYLAŞIP BEDAVA ÇIKAN
SANATÇILAR DA VAR



13. Bir sağlık problemi yaşadın, şimdi iyisin. Konser turnen başladı, yoğun bir takvimin var. Çok konser vermek, çok afiş paylaşmak başarılı olmanın bir ölçütü müdür bu piyasada?


Bana sorarsan hem evet hem hayır. Herkesin kendine göre bir kariyer planı vardır. Çok afiş paylaşıp da bedava çıkan sanatçı da var. Çok teklif alıp çıkmayı tercih etmeyen sanatçılar da var. Ama bence en iyi baz alacağımız alanlar  ''radyolar ve müzik kanalları'' ve önemli  müzik platformları  (İtunes, Spofity gibi.)

14. Ajda Pekkan'ın Harbiye Açık Hava konserinde sahne aldın ve sana destek verdi. Bu çok önemli bir durum. Hala görüşüyor musunuz? Harbiye'nin havası ve atmosferi nasıl?


Uzun süredir konuşmadık kendisiyle. İkimizde yoğunuz. Ama bizim Ajda Pekkan'la bir gönül bağlılığımız var. Bana bir çocukluk hayalimi hediye etti. 

15. Çok teşekkürler, son olarak Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?


Çok şeker ve tatlı bir sayfanız var. Seve seve sizi takip ediyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar