BERKSAN RÖPORTAJI




BEN HAYALLERİNİ KOVALAYAN BİR ADAMIM





1. Son albümün 6'da farklı tatlarda şarkılar var. İnsanlar dinlerken, "Arıza" dan "Sonra" ya neler hissedecek? Bu albümü nasıl özetlersin?


Benim diğer albümlerime göre daha hareketli , tansiyonu yüksek bir repertuvara sahip ''6'' nın en büyük farkı bu aslında. Benim içinde yeni bir şey slowlarımdan ayrı kalmak ama yenilerini yazdım, yakında paylaşacağız.




2. Albümde "Arıza" ve "Gelme Gelme" yi kliplendirdin. Albüm de şarkılarını kliplendirmeye devam edecek misin? Sırada hangi şarkı var?



Aslında benim de yeni klip için planlarım vardı. Albümde bunu hak eden şarkılar da var sevenlerim tarafından işaret edilen fakat yaz için yepyeni bir single ile karşınıza çıkabilibirim.



3.Demet Akalın'ın son albümünde sevilen şarkılardan birine sen imza attın "50 Cevapsız Arama" hatta Hira'nın favorisi. Nasıl çıktı ortaya? Memnun musun sonuçlardan?



Demet'le yıllar önce de niyetlenmiştik bir şarkı yapmaya ama kısmet bu zamanaymış. “50 Cevapsız Arama” dan önce başka bir şarkı vardı aslında ama Demet kendi tarzıyla gaz vererek J bu şarkının yapımına büyük katkıda bulundu. Tamamı birkaç saatte hayata geçen bir şarkı. Turaç'la birlikteyken bazen yapıyoruz bunu.









4.  "Çilek" markasıyla Istanbul, Bodrum şimdi de Uludağ'da bir mekan açtın. Gayet güzel gidiyor, bu kadar iyi gideceğini, şubelerinin olacağını hayal ediyor muydun?



En başından çok güçlü bir ekiple yola çıktık. İstanbul için ortaklarım ve ben başarı adına kuşku duymadık. Ben hayallerini kovalayan bir adamım, bunu ilk günden hayal ettim ama bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim. Şimdi geldiğimiz nokta, 3 yıl sonra hem Türkiye'de hem de Avrupa da franchising için sıraya girilmiş bir marka. Bununla gurur duyuyorum


5. Son zamanlarda daha fazla mutfakta olmayı tercih ettiniz. Sahne önünde olmak mı yoksa mutfakta olmak mı keyif veriyor sana?



İkisinin de tadı tarif edilemez. Sahnede de stüdyo da aynı heyecanı hissediyorum. Sahnenin farkı, başka hiçbir şeyin yerini dolduramayacağı paylaşım hazzı. İkisi içinde şükürler olsun.



6. Tıklanmalarınızın gerçek olduğunu ve "sahte mutluluk hormonu" salgılamadığınızı belirtmişsiniz. Bu hormonu salgılayanlar kimler? Tıklanmalar hakkında neler diyeceksiniz?


Bu bana sorulan bir soruya verdiğim bir cevaptı kimseye gönderme yapmadım. Bununla işim olmaz çünkü yazmaya kalksak buraya isimleri sığmaz.



7. Gece kulübü zinciri olan bir sanatçıya bu soruyu sorabilirim. Son zamanlarda en çok talep gören ve istek alan sanatçı ve şarkı ne?



Demet tartışmasız kulüplerin vazgeçilmezi ve Ozan Doğulu'nun çalışmaları çok istek alıyor. Bende bayılıyorum enerjisine.





8. Hande Yener'i sormam gerek. Çünkü "Ya Ya Ya Ya" , "Haberi Var Mı?" gibi büyük hitlere imza attınız. Hepimiz bu müzik işbirliğinin hep devam edeceğine inanıyorduk. Eğer Hande'ye kırgınlığın geçerse, yine bir araya gelip, güzel şeyler çıkartır mısınız?



Bu konuda çok konuşmak istemiyorum lütfen bağışlayın beni. Zaman diyelim…



9. Sibel Can, Hande Yener, Demet Akalın, Reyhan Karaca bir çok isimle çalıştın. Hiç şu isimle mutlaka çalışmalıyım dediğin ya da özel birine hazırladığın bestelerin var mı şuanda?



Ajda Pekkan'la çalışmak isterim ona şarkı yazmak fikri beni heyecanlandırıyor. Kim bilir belki çok yakında bunu konuşuyor oluruz.



 



12. Turaç Berkay'da kardeşin, onunla da çok iyi işler yapıyorsunuz. Onu nasıl buluyorsun? İki kardeş hiç kavga etmiyor mu stüdyoda?



Kavga mı biz mi? J Tahmin bile edemezsiniz. Benim için büyük bir armağan o iyi ki var iyi ki benim kardeşim. Yaptığımız her şeyden büyük keyif alıyoruz ve onun büyülü yeteneğiyle gurur duyuyorum.



13. Çok teşekkürler, son olarak 2017'de bizleri neler bekliyor? Bizlere nasıl sürprizler yapacak Berksan?



Aslında sürprizi patlattık yaza yeni single var. Ve Çilek zincirine yenileri ekleniyor.




Yorumlar

Popüler Yayınlar