Petek Dinçöz' Yaptığım Keyifli Röportaj! #PopBizde


ASSOLİSTİK BENİM RUHUMDA VAR


1. ''Gel O Zaman'' ile müzikseverlerin karşısına çıktın. Neden bu şarkı? Stüdyo aşaması, şarkı bulma zamanı senin için nasıl geçti?
Benim kısmetimmiş diyelim. Ben kadere inanırım. Öyle 1000 tane şarkı dinlemedim, gerek kalmadı çünkü bu şarkıyı dinlettiğinde Yalçın Polat ''Tamam!'' dedim ve her şey su gibi geçti.

2. Petek Dinçöz denilince akla, tıklanma ve dinlenme rekorları kıran düetleri geliyor. Kutsi, Ferhat Göçer son olarak Resul Dindar. Bu konuda senin kadar başarılı bir isim daha gelmedi. Neden bu kadar başarılı oldun düetlerde? Sırrı ne?
Doğru insanlar, doğru şarkılar, doğru ekip. Tüm bunlar bir araya gelince güzel şeyler çıkıyor ortaya.

3. ''Mankenden şarkıcı olmaz!'' algısını yıkan en büyük isimlerden birisin. Hem çok iyi bir solist hem de çok iyi sahnesi olan dans eden bir sanatçı. Yıllarca şan dersleri, repertuvar dersleri aldın. Senin için zor oldu mu bu noktalara gelmek? Müzik anlamında, hayal ettiğin konumda mısın? Yoksa daha büyük hayallerin var mı?
Çalışmadan olmuyor sadece solistlikte değil hiçbir iş çalışmadan, zorlanmadan olmuyor. Benimde çok yorulduğum zamanlar oldu elbet ama ben işime çok bağlı bir insanım ve çok severek solistlik yapıyorum. En zorlandığım zamanlarda ''Toplan Petek oturana ekmek yok!'' diyorum. İşini seven insan asla kendini hayal ettiği yerde göremez hep daha çok çalışıp daha çok üretmek ister.

4. Sezen Aksu, Şehrazat, Yıldız Tilbe, Tan, Gülşen, Hakkı Yalçın, Serdar Ortaç gibi çok başarılı isimlerle çalıştın. Onlarla çalışmak nasıl bir duygu? Hangisi senin için çok özel ve yeri ayrı? Neden?
Saydığın ve burada adı geçmeyen onlarca usta isimle çalışma fırsatım oldu. Benim için  hepsi bir star. Duygu insanı, hepsinin yeri ayrı. Kimi ablalık, kimi abilik, kimi arkadaşlık, kimi dostluk gösterdi bana.



5. Hayranların artık senden bir program istiyor. Seni ben evlilik programında hayal ediyorum. Düşünüyor musun öyle bir proje? Seda Sayan ve Esra Erol'u nasıl buluyorsun, izliyor musun?
Projeler var ama böyle bir proje mi kısmet. İkisini de çok severim ve izlerim tabii. Onlar bu televizyonun hocaları artık.


6. Eskiden ''Assolist Petek'' vardı, şimdi sadece ''Petek'' var. Daha hafif, daha pop, daha modernsin. Peki, sana göre öncesi ve sonrası yapsak ne değişti senin için? Huyların değişti mi, alışkanlıkların değişti mi?
Aslında assolistlik hep var hiç vazgeçmedim. Bazı albümlerde imaj adına ne dersen işte! Ufak değişiklikler yaptım, yapmaya da devam edeceğim. Ama ben hep assolistim ruhumda var benim. Bu yaptığım işin adı olarak assolistlik olabilir ama aslında tüm kadınların bir çizgisi var ne yaparsanız yapın o çizgi hep hissettirir kendini. Klasik bir kadın, jean giyse bir aksesuar takar yine klasik görünür :)

7. Evlendin, evlat sahibi oldun. Her şey yolunda görünüyor, hatta bir kez daha bebek düşündüğünü duydum. Yeni bebek düşünüyor musun? Evlilik nasıl gidiyor? Serkan Bey'le aşkınız, sevgiye döndü mü? Yoksa aşk tam gaz devam ediyor mu?

Önce İrfan Aslan, onu bir büyütelim, bakalım. Hepimiz ulusça zor zamanlardan geçiyoruz. Bu zamanda bir evladın geleceğini hazırlamadan bence 2. düşünülmemeli. Ama oğluma kardeş ister miyim? Evet isterim. Kısmet bu işler.. Kul plan yaparmış yaradan gülermiş derler. Güzel sevgi dolu her şeyden önemlisi saygılı bir ilişkimiz var. Allah'ım daim etsin inşallah!



8. Yurtdışına açılan, çok nadir şarkıcılardan birisin. ''Foolish Casanova'' sonra ''İn The Eyes''. Ve başarılı da oldun. Yurtdışından proje gelse yine kabul eder misin? Yurtdışıyla ilgili çalışmaların var mı?

Her işin başı kısmet. Daha sonra gelen projenin içeriği bana doğru gelen bir şeyse neden olmasın.

9. Geçtiğimiz yıllarda Umre'yi ziyaret ettin, tekrar gitmeyi düşünüyor musun? Maneviyatın hayatında yeri ne? Çok dua eder misin?
Tekrar tekrar tekrar gitmek istiyorum ve ben dualarla yaşıyorum.

10. Hani derler ya, işte evlenince, çocuk yapınca piyasadan uzaklaşırsın - hayran kaybedersin vs. Bu tarz korkuların oldu mu hiç? Evlilik popüler bir isim için risk midir? Göz önünde yaşamak ne kadar doğru?
Hiç korkmadım ve bence aile kurmak çift olmak hele bu aileyi bir ya da bir çok çocukla taçlandırmak dünyanın en güzel şeylerinden.

11. Harika bir ailen var, PDFC :) Seni her durumda, her noktada sahiplenen asla yanından ayrılmayan. Onların hayatında ki yeri ne? Neler demek istersin onlara?
Onlar benim 2. Ailem çocuk olanlar, ergen oldu. ergenler genç adam, genç kadın içlerinde doktorlarım, avukatlarım, öğretmenlerim var. Benim ev hanımlarım, damatlarım, gelinlerim var. Çok iyi tanıdıklarım, hiç görmediklerim var. Ama hepsini çok seviyorum ve biliyorum ki onlarda beni seviyor. Birlikte yürüyoruz bu yolda biz ve Allah izin verirse yürümeye devam  edeceğiz.

12. Çok teşekkürler, Petek Dinçöz'le röportaj yapmak gurur verici. Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?
Ben samimi, dürüst, saygılı insanları çok severim. Sizde ''pop bizde'' olarak bana bu duyguları hissettirdiniz. Bende çok teşekkür ederim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar