HANDE ÜNSAL'LA RÖPORTAJIMIZ #İKİÇİFTLAF


              GEÇMİŞİMİ SEVİYORUM



1. "İki Çift Laf" ile karşımızdasın. Tepkiler nasıl? Gerçekten beklediğine değdi mi?
Gerçekten beklediğime değdi çünkü çok güzel tepkiler aldım ve bundan dolayı da çok mutluyum. İnşallah her şey daha da güzel olacak :)

2. Bu zamana kadar hep, müziğin mutfak kısmındaydın. Önünde olmak nasıl bir duygu?
Bu zamana kadar müziğin mutfak kısmındaydım evet ama bu süreçte önü için hazırlıkta yapıyordum. Bunu her yerde her zaman söylüyorum. Bir şeyler öğrenmen ve pişmen için müziğin mutfağından gelmek çok önemli. Bu zamana kadar sektörde çalıştığım bir çok sanatçı bana bu yolda çok büyük katkılar sağladı.Dolayısıyla evet şu an mutfak kısmından biraz daha ön plana geçmiş bulunuyorum fakat mutfak kısmında her zaman olacağım. Müzikte doyum diye bir şey yoktur. Her zaman kendimizi geliştirmemiz , yenilikçi bakış açısı ile ilerlememiz ve her daim öğrenmemiz gereken bir platformdur müzik.

AYDIN KURTOĞLU'YLA KARDEŞLİĞİMİZ HER ZAMAN SÜRECEK

3. Aydın Kurtoğlu'da şarkına eşlik etti, sen önce eşlik etmiştin. Aydın'ın vokali rövanş mıydı yani?
Rövanş değil aslında. Aydın benim senelerdir en yakın arkadaşlarımdan bir tanesi. Nasıl ben onun ilk çıkış şarkısında varsam onun da benim ilk çıkış şarkımda olması benim için bir onurdur. Aydın çok güçlü ve çok özel bir ses. Biz bugün de yarın da birbirimize desteğiz. Bu kardeşlik her zaman böyle sürecek.

4. Çok güçlü ve zeki bir kadınsın, ayakları üzerinde duran, 17 yaşından itibaren kendi parasını kazanan, yalnız yaşamaya başlayan bir Hande. Geçmişe dönüp baktığında "Vay be, neler yaşamışım?" diyor musun?
Evet diyorum çünkü geçmişimi seviyorum. Yaşadığım her ne varsa beni bugün ben yaptığını düşünüyorum. İş hayatımda da inanılmaz kazanımlar ve çok değerli dostlar biriktirdim. Hepsi her zaman destek oldu ve arkamda durdular. Her birine buradan tekrar çok çok teşekkür etmek istiyorum.




5. Niran Ünsal'la Veliaht yarışmasında yer aldın, insanlar seni orada severek takip ediyordu. O program sana ne kazandırdı? Bir çok ünlü sanatçı jürideydi, nasıl bir atmosferdi?
Veliaht programının bana kazandırdığı en büyük şey Aydın Kurtoğlu'dur. Aydın ile dostluğumuz ilk orada başladı ve bugüne kadar da çok sıkı bir dostlukla geldik. Evet programda bir çok ünlü vardı. Onlardan aldığım gerek övgü gerekse eleştiriler bana büyük kazanımlar sağladı.

BERKAY'LA ÇALIŞTIĞIM EKİBİ ÖZLÜYORUM

6. Cengiz Kurtoğlu, Tan, Işın Karaca,Berkay gibi isimlere sahnede eşlik ettin. En çok hangisiyle çalışmak keyifliydi? Şarkın çıktığında destek verdi mi hiçbiri?
Evet, herkes arayıp tebrik etti ve destek oldular.  Çalıştığım her sanatçı bana çok şey kattı. Benim için hepsinin yeri çok özel. Hani derler ya ilkler ve sonlar unutulmaz diye en son Berkay ile çalıştığım için o ekibi hala çok özlüyorum.

7. Sektörde en beğendiğiniz isimler kimler ? Çalışmak istediğiniz sanatçılar var mı?
Sezen Aksu, Tarkan, Kenan Doğulu, Gülşen, Demet Akalın, Sıla  ve daha bunun gibi bir sürü isim sayabilirim. Hayranlıkla izleyip, dinlediğim ve şarkılarına bayıla bayıla eşlik ettiğim bir çok isim var. Ece Seçkin, Tuğba Yurt, Aydın Kurtoğlu, Edis gibi yeni jenerasyondan da çok beğendiğim isimler var. Sahnede eşlik etme fırsatı bulduğum Cengiz Kurtoğlu, Berkay, Tan, Işın Karaca ile çalışmak zaten benim için onurdu.

8. Müziğin içine doğmuşsun! Niran Ünsal annen, Haktan dayın. İyi ki de müzisyen bir aileden geliyorum diyor musun?
Evet iyi ki müzisyen bir aileden geliyorum ama şunu unutmamak lazım ki bu ailenin ilk ve asıl büyük müzisyeni anneannemdir. Hiçbirimiz onun müzisyenliğine yetişebilmiş değiliz henüz.



AŞKLA MÜZİK YAPIYORUZ

9. Serkan Balkan'la evlisin, o da aranjör ve müzisyen. Aşkla iş aynı anda zor olmuyor mu? Müzik yaparken kavga ediyor musunuz?
Serkan, başarılı bir aranjör. Şu sıralar çokça duyduğunuz Aydın Kurtoğlu'nun ''Yak''  isimli şarkısının hem sözü müziği hem de düzenlemesi kendisine ait. Uzun süredir de sektörde çok başarılı işler yapıyor henüz bilmeyenler de ilerleyen günlerde ismini çok daha fazla duyacaklar J  Hayatı olduğu kadar müziği de paylaşabilmek çok önemli bu bir şans bence J Aşkla müzik yapıyoruz. Beraber çalışmak çok keyifli ve birbirimize olan duygularımızdan da besleniyoruz.

10. Yakında bizi nasıl sürprizler bekliyor Hande Ünsal cephesinden? Neler olacak?
Konserlerimiz devam ediyor. Sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz. Aslına bakarsanız hayatı planlı yaşamayı sevmiyorum. Müzik kariyerim açısından da çok güzel bir ekip ile çalışıyorum. Şirketim de Türkiye'nin en iyi şirketi DMC. Dolayısıyla onlarında yönlendirmesiyle yeni ve güzel işlere imza atacağız. Fakat şu an bunları konuşmak için henüz çok erken :) İki Çift Laf'ın etkilerini ve güzel tepkilerini almaya devam ediyoruz.

11. Sen iyi bir yorumcusun ama bir çok isime besteler de verdin. Hiç şarkı yaparken matematiksel hesaplara giriyor musun? Şu tutar, bu patlar diye?
Hayır öyle matematiksel bir hesabı yok bu işin. Ne hissediyorsam onu yazıyorum. Nasıl bir melodi geliyorsa, kulağımda ne çalıyorsa onun üzerine sözleri giydiriyorum. Bu işi ''şu patlar, bu tutar'' diye yapmıyorum. İçimden geldiği gibi müzik yapıyorum.

12. Son olarak, Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?
Pop Bizde'yi çok uzun zamandır severek takip ediyorum. Çok güzel röpotajlar ve anketler yapıyor. Kariyerinde sağlam adımlar ile yürüyen bir platform. İleride de çok çok daha iyi yerlerde olacağına inanıyorum. O da aynı şekilde bize değer verip, röportaj yaptığı için çok teşekkür ediyorum.


Yorumlar

Popüler Yayınlar