‘’Sular Çekilince Karıncalar Balıkları Yiyecek!’’ - EBRU POLAT

‘’Sular Çekilince Karıncalar Balıkları Yiyecek!’’



1.     Son albümün "9 Hit" 8 Şarkı, 1 Versiyon. Şarkıları ararken çok zorlandın mı?
 Evet zorlandım, çünkü o kadar çok şarkı geldi ki bana. 100 ü geçmiştir sanırım. En iyilerini bulmam gerekiyordu, Gerçekten konuşulan bir albüm yapmak istiyordum o yüzden bu kadar iyi isimi bir araya getirdim. Ümit Sayın, Serdar Ortaç, Altan Çetin, Murat Güneş, Alper Narman, Onur Özdemir, Hüseyin Cebişçi, Erhan Bayrak, Gürsel Çelik, Hasan Kuyucu, Lara Sayılgan daha ne olsun.... Kimin albümünde var bu isimler? Şimdi insanlar tek bir single yapıyorlar hop bitti! Bu iş mantığındalar. Ben dünya emek harcadım... 

2.     Çıkış şarkın Serdar Ortaç imzalı "Aradım Seni" şarkıda aslında bir sitem, gönderme var. Bilerek mi aldın?
   Aslında durum söyle; Serdar çok sevdiğim değer verdiğim bir arkadaşım ve bana elindeki şarkıları  göndermedi. Ben ona dedim ki bana yakışacak yeni bir şarkı yapar mısın? ‘’ bu benim çıkış şarkım olacak. ‘’  Daha öncede yine Serdar Ortaç imzalı İnanamıyorum isimli bir şarkıyla çıkmıştım ve çok sevilmişti bana uğurlu gelmişti, her radyoda her müzik kanalında ilk sıralardaydı. Ve serdar da beni tanıdığı için yine benim tarzıma uyacak bana yakışacak bir şarkı hazırladı gönderdi. Benim şarkılar hep biraz sitemlidir benim yapımda öyle.. Ben hatalı bile olsam sitem yapan bir tipim galiba :) 

3.     Iş, Sağlık yolunda, Aşkta durumlar nasıl? Evlilik var mı ufukta?
Her şey çok yolunda Maşallah.. Hayatımda aşk yok sadece, o da kısmet. Şuan en büyük aşkım işim.

4.     Sen bir Yengeçsin, Yengeçle birlikte olmak zor değil mi onun için?
Yengeç en berbat burç bence. Ben hiç sevmiyorum. Tam bir psikopat , 2 yüzü var. 1.si  İlgi manyağı, duygusal, kıskanç, şımarık, ne istediğini bilmeyen ağlak sürekli pohpohlanmak isteyen bir çocuk gibi bir şey. 2. Yüzü gayet seviyeli, ciddi, mantıklı, çalışkan, güzel bir hanımefendi. Ama ne zaman hangi yüzünü göstereceği belli değil :)) ben olsam bir yengeçle birlikte olmam. Çünkü bu
kadar renkli ve çocuk kalbe sahip birini unutmak zor olur şahsen :)) ( birde megaloman gördüğün gibi :)))





5.     Bu piyasada kimleri rakip görüyorsun? Kendini nerede görüyorsun?
Kimleri rakip görmüyorum ki :)))) Bizde rakipten bol ne var? Herkes benim rakibim. Ne kendimi nede diğerlerini herhangi bir yerde görmüyorum. Çok çalışan kazanıyor. Sürekli dengeler değişiyor. Zirve diye bir şey yok. Bak geçen yıla kadar Ayşe Hatun yoktu ama bu yıl zirvede. Çokta hak ediyor bence. Yani kısaca sürekli çalışmak lazım yerini sabitlemek için. İşin tek şarkıya bakıyor gerisi hikaye. 

6.     Hiç konserini engelleyen, ekipini transfer eden, modacınla çalışmanı istemeyen oldu mu?
  Tabi ki oldu olmaz m?. O zamanlar çok kızmıştım ama artık kızmıyorum insanları anlamaya çalışıyorum. Hak veriyorum bir şekilde oluyor böyle şeyler Çünkü her işte olduğu gibi bizim işte de oluyor. 

7.     Bana Ebru Polat denildiğinde 'cover kraliçesi' diyorum. Ama bu albümde  cover yok neden?
Evet coverlarım gerçekten çok başarılı oluyor, çok seviliyor ama diğer şarkılarım siliniyor bu sefer. O yüzden bu kadar emek harcadığım bir albümde hiçbir şarkımın silinmesine izin veremezdim. Çünkü cover koyarsam o ilerleyecek yine. Özellikle yok ki diğer şarkılarım yürüsün gitsin. Aradım Seni 1 ayda şuanda 2,5 milyonu geçti hem de sahte tıklanma olmadan! :)))

8.     Ekranda sevilen bir profilsin, diziden çok sana televizyon programı yakışır diyorum. Düşünüyor musun?
Aslında düşünüyorum  ama nedense hiç bunla ilgili bir şey yapmıyorum. Niye bilmiyorum daha hazır değilim galiba. Şarkıcılığı zor sindiriyoruz program zor geliyor şuan bana. Ama istiyorum yakında harekete geçmek gerekecek gibi. Yapanların benden neyi fazla :)) 



9.     Bülent Seyhan'la yeniden anlaştın. Ailene geri döndün, nasıl oldu? Aklında başka şirket var mıydı, albüm öncesi?
Çok teklifler vardı tabi. Ama bana Bülent ağabey  ‘gel’  deyince akan sular durdu Çünkü bir babanın kızını evine çağırması gibi bir şey bu. Zaten şirkete bir gittim herkes beni çok özlemiş ben onları çok özlemişim 1 saat sarıldık :)) Seyhan Müziği çok ayrı seviyorum benim ilk çıkışım orası ailem gibiler sizinde dediğiniz gibi. Bülent ağabey çok dürüst babacan bir insandır.

10.  2.Klip hangi şarkıya gelecek, zamanı belli mi?
Haziran başında 1 Dakika’ ya klip çekilecek. Çok fazla ön plana çıkmaya başladı. Herkesin dilinde 1 Dakika var şu sıralar çevremde. Mecburen ona çekeceğiz!  Tam bir ruh hastası kadın şarkısı zaten. Bana yazılmıs gibi :))))

11. Çok teşekkür ederiz bu keyifli röportaj için, son olarak Pop Bizde senin için ne ifade ediyor?
Seni çok ayrı seviyorum. Çok donanımlı, müzikten ve sektörden gerçekten anlayan ve çok doğru görüşlerde bulunan birisin. Düşüncelerine saygı duyuyorum boş konuşmuyorsun. Seni tebrik ederim iyi ki varsın...


Yorumlar

Popüler Yayınlar