PDFC Petek Dinçöz'ün Doğum Gününe Özel!



PDFC'YE SORDUM ONLAR CEVAPLADI!






1)      Petek Dinçöz 'ün düşmanlarına ne demek istersin? |Samet Dinçöz|
Bana kalsa çok beddua ederdim onlar için ama Petek beddua etmiyorsa vardır bir bildiği. O kadar iyi niyetli, o kadar güzel kalpli ki, Düşmanlarına bile iyi niyetle yaklaşıyor. Çünkü Allah korkusu var. İnsanları seviyor, ona zamanında düşmanlık eden insanlara bile ekmek Parası kazandırmış bir insan, evet düşmanı çok, dostu hiç yok. Göz önünde olan biri, seveni de çok. O yüzden dediğim gibi ben çok beddua  ettim ona kötülük edene, çünkü o benim canım, ablam... Ona zarar gelmesini hiç istemiyorum, o da aksine ona kötülük edeni sadece Allah'a Havale ediyor.  Belki de en güzeli bu. Elbet her kötülük yapan bu dünyada da diğer dünyada da cezasını bulacaktır... Bu arada sana da çok Teşekkür ederim. Bu güzel projende bizlere de yer verdiğin için...

2)      Petek Dinçöz 'ü neyden kıskanırsın?   |Dilek Memiş|
Her şeyden kıskanıyorum çünkü kendimden bile çok seviyorum Petek’i. Ona biri zarar verecek üzecek diye aklım çıkıyor. Kendimden çok ona dua ediyorum desem yalan olmaz.

3)       Petek Dinçöz ve Sen İzmir'in kızlarısınız aynı şehirli olmak nasıl bir duygu? |Gizem Dinçöz|
İzmir’in kızları zaten güzel!  Peteğim 'de dünya tatlısı ve çok güzel o yüzden çok güzel bir duygu onu çok seviyorum o benim her şeyim!

4)      Petek Dinçöz artık Evli Mutlu Çocuklu. Ne demek istersin? |Petek Dinçöz Team|
Petek hep sımsıcak bir aile kurmak isterdi, Rabbim çok güzel yuva kurdu ve minik çocuğumuzda katılacak inşallah aramıza... Hayatı boyunca Hep mutlu olsun İnşallah! Seni seviyoruz PETEK

5)      Petek Dinçöz 'ü tatlıya benzetsen, hangi hangi olurdu?   |Ayla PD|
DÜNYANIN BÜTÜN TATLILARI.

6)      Petek Dinçöz 'ü pasta olarak hayal etsen neyli olmasını isterdin? Neden? |Gülüm Dinçöz|
PDFC’ nin meleği olduğu için, Melek şeklinde bembeyaz vanilyalı bir pasta olsun Petek’im.

7)      İrfan bebeğin doğduğu gün aynı hastanede olsanız ne hissedersin?  |Betül Çalışkan|
Öncelikle kısa süreli bir şok geçiririm. :) Bu mutluluğum kelimelerle anlatılamaz! Hemen bir tanem canımın içi olan Petek'imin yanına Bir tanecik meleğimizi ve PDFC' nin kıymetlisi, prensimiz İrfan Arslan 'i görmeye giderim. Fotoğraflar çekerim ve anında sosyal medyada Paylaşırım mutluluğumu Kıymetlim Petek ablama sarılırdım, İrfan'ımızı öper koklardım. Bir ömür boyu sağlıkla, mutlulukla büyür inşallah.

8)      Petek Dinçöz'ün hangi şarkısındaki 1 Cümle senin için önemli? |Su Derin|
Sade Tören Şarkısındaki "Her Dilde Sen" cümlesi çok derin anlamlar içeriyor Hatta Petek Dinçöz bu kelimeyi eline dövmesini yaptı.

9)      Petek Dinçöz' ün anneliği hakkında ne demek istersin? |Ceren Dinçöz|
Onun dünyanın en iyi ve en güzel annesi olacağına eminim.

10)   Petek Dinçöz'ün erkek kardeşi olmak ister miydin? Neden? |Ayaz Dinçöz|
İsterdim çünkü onun temiz kalpli merhametli olduğunu bildiğim hissettiğim için haksızlıklardan korumak için zaten ablam gibi hissediyorum J

11)   Petek Dinçöz'ü yemek olarak hayal etsen ne olurdu?  |Aygül Aydın|
Ballı hellim böreği J

12)   Petek Dinçöz 'ün en sevdiğin albümü hangisi neden? |Volkan Dinçöz|
‘’Bende Kaldı’’ çalışması meleğimizin sesini ilk duyduğumuz single olduğu için en sevdiğim diyebilirim.




13)   Petek Dinçöz'ü neden bu kadar çok seviyorsun?  |Vecdin|
Çok temiz kalpli biri ve bu ülkeye ilkleri getiren bir kadın. İyi dans edebilen ve şarkı söyleyebileceğini de gösteren Türkiye’de ki ilk kadın! Çok dikkat çekici bir güzelliği var Ve son zamanlardaki mücadeleci yapısıyla örnek olunabilecek yapısı var.

14)   Petek Dinçöz sahnedeyken, binlerce kişinin olduğu yoğun bir alandan seni sahneye çağırsa ne hissedersin?  |Mert Dinçöz|
Elim ayağım birbirine dolanırdı heyecandan koşa koşa sahneye giderdim ve her şarkısında dans ederdim :) onun yanındayken heyecanım geçerdi.

15)   Petek Dinçöz'ün hangi klibi senin için özel? Neden?  |Mert Derya|
2007 yılında yayımlanan ’’ Yolun Açık Olsun’’  klibi benim için en özel Petek Dinçöz klibi çünkü bu klipten sonra PDFC ailesine katıldım.

16)   Petek'in ikizi olsan,onla gurur duyarmıydın?  |Aslıhan Oğuz|
Duyardım ve en büyük destekçisi olur ikizim olmasına rağmen onu hep örnek alırdım.

17)   Petek Dinçöz'ün hangi hareketi, ya da davranışı seni ona bağlıyor? |Cemal Günbaş|
Petruşkam , çok deli doludur güldürmeyi çok sever her şeyi makaraya vurur aynı benim gibi hele o kalbi o ve o merhameti hiçbir şeye değişmem. Öyle altın gibi bir kalbi var ki işte o sıcaklığı ve delidolu halleri beni ona bağlıyor.

18)   Petek Dinçöz'ün yeni doğacak bebeğine ne demek istersin?  |Pelin Güven|
Hoşgeldin melek annenin Aslan oğlu yeni yuvana güneş gibi doğ! Mutlu beraberliğin taçlandırılmış meyvesi rabbim seni ailene bağışlasın.


19)   Petek Dinçöz'ün hangi şarkısı senin için unutulmaz? Neden?  |Ebru Dinçöz|
Petek’imi birçok şarkısını çok seviyorum özel ve anlamlı ‘’EŞİ BENZERİ YOK'’ du. Çünkü Minik İrfan’ imizla çekti için çok anlamlı bizler için!

20)   Petek Dinçöz'ün kimle düet yapmasini istersin? |KAAN Dinçöz|
Tarkan’la

21)   Neden Petek Dinçöz fanısın, 3 kelimeyle anlat.  |Bilal Sevencan|
Dürüst, Başarılı ve Kanatsız bir melek


22)   Petek Dinçöz ve Serkan Kodaloğlu evliliği sana ne ifade ediyor? |Fırat Ardıç|
Petek Dinçöz öyle bir insan ve karakter ki kalbibin atmadığı insan ile beraber olmaz. Petek Dinçöz Serkan Enişte Ile çok mutlu doğal olarak onun mutluluğu bizi de mutlu ediyor ALLAHIM Ona Irfan Aslanı da Hayırlı Bir Şekilde Kucağına Almasını Nasip etsin. İşini Gücünü Açsın Kısacası;

PETEK NERDE MUTLUYSA BİZDE ONA DESTEĞİZ!

Yorumlar

Popüler Yayınlar