Ece'den AMAN AMAN

Ece’den Aman Aman!

Uzun zamandır ‘’Hoşuna Mı Gidiyor’’ şarkısıyla listeleri zorlayan yeni jenerasyonun en iyilerinden Ece Seçki,  2015 yazını ‘’Aman Aman’’ la karşıladı. Söz’ü Ayşen ’e müziği Kemal Şimşekyay’a ait prodüktörlüğünü Ozan Doğulunun üstlendiği bir maxi single .  2  yeni 3 eski şarkıdan oluşuyor. Yeni şarkılar, buram buram Yaz kokan, clublarda son ses eşlik edilecek şarkılar ‘’Aman Aman’’ ‘’Follow Me’’ .


Benim favorim ‘’Aman Aman’’ hem klip, hem de şarkı çok iyi. Twitter ve Whatsapp’ ta sık sık kullanacağımız sözler mevcut. Seçkin, pembe saçları farklı imajıyla karşımıza çıktı bu sefer! Pembe halini ben sevdim. Sesinin çok büyük olduğuna ve sahnede devleştiğine inandığım nadir sanatçılardan. Sürekli yavaş ama doğru adımlarla ilerlemesi benim çok hoşuma gidiyor. Hep mütevazi,kibar oldu ve bu sihiri asla bozmasın. Bu maxi single minimum 25.000 satacak bana öyle geliyor.

Ayrıca değinmek istedim;
Ece Seçkin şanslılardan bu piyasada Çünkü; çok güçlü bir ekibi var menajerlikten, basına. Tabi bunların başında Ufuk Ergin ve Gizem Esendemir geliyor.

Yaz sonuna doğru ‘’Follow Me’’ ye klip bekliyor, ve artık bu güçlü ses bir SLOW okusun diyerek yazımı sonlandırıyorum.





Yorumlar

Popüler Yayınlar