DAF'lar İlk Kez DEMET AKALIN'I KONUŞTULAR!

 DAF’lar Demet Akalın’la ilgili ilk kez konuştular!


1)       Sende öncelikle bir annesin, Demet Akalın’la ortak duygularınız ve hisleriniz neler?
        @bosveryaaaaa |Gözde Oktay|
-          Kraliçem’le aynı zamanda Annelik duygusunu tattık, Hira’yla oğlumun arasında 34 gün var, kendisinden öğrendiğim birçok şey oldu. Aynı acıları ve sıkıntıları yaşadık ama Şükür ki sağlıkla kucaklarımıza aldık evlatlarımızı. Bir fan olarak yaşayabileceğim en güzel duyguydu kendisiyle.
-           

2)      Demet Akalın için vazgeçeceğin en önemli şey nedir?
       @Akalin_Behlul - | BehlülİbrahimliDAF|
         -  ‘’Onun için nelerden vazgeçmem ki? Gerekirse canımdan, gerekirse kanımdan bile vazgeçerim, ona sevgim sonsuz ve tükenmez!’’


3)      Demet Akalın ’la komşu olsan, ona hangi yemeği yapardın?
                 @HiraDaf |Hira_Demet_DAF|
-          ‘’ En sevdiği yemekleri yaparım sarmalar, mantılar. Ee kalbe giden yol mideden geçiyor! :D ‘’


4)      Demet Akalın ’da en sevdiğin hareket ya da mimik nedir?
              @disikanaryaaa |Çiğdem Çınar|
-          ‘’ Yol verişi tabiî ki de ;) ‘’


5)        Demet Akalın’ı  en çok neyden dolayı kıskanırsın?
            @AkalinFurkan - |Furkan Can Hazar|
 -          ‘’ Kıskanç?? Yok yaaa J ‘’

6)          Demet Akalın ‘da en sevdiğin huy hangisi?
              @irem_demo |İrem Ongun DAF|
-          ‘’ Dobra olması.’’
      
7)          Demet Akalın’dan dinlediğinde sende büyük izler taşıyan tek şarkı desem?
             @Tufan_DA - |Tufan Demet DAF|
-          ‘’ Her şarkısı bende ayrıdır ama Türkan şarkısı çıktığı günden beri bende ayrı bir yeri var’’

8)        Demet  Akalın’sız bir hayat senin için ne demek?
           @demem_hersey |Rümeysa Taş DAF|
-          ‘’Öyle bir hayat düşünemiyorum bile!’’


9)      Demet Akalın’la karşı karşıya gelsen ilk diyeceğin cümle nedir?
               @NesrinSalpi – | Nesrin Demet DAF|
-          ‘’ Çok zor bir soru J konuşamam heralde, dilim tutulur sarılırım hemen orada!

10)  Pırlanta albümünden beklentin ne?
             @OmerDAF_ | Kraliçe DA|
-          ‘’Öncelikle bu albümle demomun mutlu olmasını isterim, her şarkının ve klibinin rekorlar kırması ve listeleri alt üst etmesi beklentim!’’


11)   Demet Akalın şarkılarıyla en çok kime GİDER yaparsın?
                @Beyzaa_DAF | Beyzaa DAF|
-          ‘’ En yakın arkadaşlarıma, sevdiğime, ve laf sokmak istediklerime!’’

12)   Pırlanta ilk hafta kaç bin satar?
                  @GryyyyDAFFF  |Güray|
-          ‘’50.000 barajını kesin geçer!’’

13)  Demet Akalın’ın en beğendiğin klibi hangisi? Neden?
              @demetdelisiii |Aydan DAF|
-          ‘’En sevdiğim klibi ‘Afedersin’. Çünkü, onu tam anlamıyla o klipten sonra tanıdım ve o şarkısından sonra Fanı oldum bende o klibin büyük bir yeri var!’’
 
14)  Demet Akalın’la selfie yapsan, ne yazarak paylaşırdın?
                 @Mevlde_DA |Mevlüde Alper|
-          ‘’ Oh be sonun da hayaller gerçek oldu, yazardım! Ya da
           O heyecanla daha değişik bir şey J ‘’

15)   Demet Akalın popta gelmiş geçmiş …… dir. Boşluğunu ne ile doldurursun?
             @sinemuzungngr |Sinem Demet DAF|
-          Pop Müziğin Kraliçesidir.

16)  Demet ve Okan Kurt çifti sana neyi çağrıştırıyor?
               @Sema_DAF |PIRLANTA DEMET DAF|
-          ‘’Aşkı, mutluluğu, sadakati, samimiyeti kısaca sevgi dolu her şeyi!

17)   Demet Akalın’la aynı evde kalsan kafayı yer miydin?
                 @NurcanDemet |Nurcan Demet|
-          Hayatta kafayı yemezdim! Tam tersi o bana çok iyi geliyor ve beni mutlu ediyor. Onunda aynı evde kalmak beni daha çok mutlu eder.

18)   Demet’e Kroliçe diyenlere ne demek istersin!
             @888gulnur888 |Gulnur DEMET FAN|
-          ‘’Ayıp olur, söylemeyeyim!!!’’

19)   Demet’in hangi şarkısı senin hayatını anlatıyor?
                   @deryaozkn |Derya Özkan|
-          ‘’Tüm şarkılarından birer kısım aslında benim hayatımı anlatıyor :D’’

20)   Demet Akalın’ı yiyecek olarak hayal etsen?  İsmi ne olurdu :D
                  @mervemantarci |Merve Mantarcı|
-          ‘’ Ben NUTELLA diyorum yaa :D’’

21)   Demet Akalın, keşke şu isimle çalışsa dediğin var mı?
                        @DafKaya  |Koray |
       -          ‘’Murat Boz!’’
-           
22)  Demet Akalın’ın ikizi olsan, ünlü olmasını kıskanır mısın?
@SevgiliYigit |Yiğit Sevgili|
-          ‘’Demet Akalın’ın ikizi olsam ünlü olmasını asla kıskanmam aksine gurur duyarım. Sonuçta pop müziğinin en önde isimlerinden birinin ikiziyim.’’

23)   Demet Akalın’ı akşam yemekte yemek istesen, hang, yemek olarak hayal ederdin?
@MelisDaf | Melis Demet |
-          Kızarmış tavuk J Çoook severim de

24)  Demet Akalın’ın bu piyasadan kimle dost olmasını istersin?
@BatikanAkalin | Batıkan Sarı|
-  ‘’Tuğba Ekinci’yle. İkiside Dobra çünkü.
 
25)  Demet Akalın’ın şuanda en yakın arkadaşlarının hangisinin yerinde olmak isterdin? Neden?
@MERALBAYRAM |Meral Paris DAF|
-          ‘’Ayşe’nın yerinde olmak isterdim. Demet Ayşe’yi çok sevdiği ve Ayşe her zaman Demet’in yanında olduğu için J’’
-           
26)   Demet Akalın’ın fotoğrafı gördüğünde sana neleri anımsatıyor? Hangi duyguları hissediyorsun?
@Ademdusunceli |Ademdusunceli|
-          ‘’Bir abla sevgisinin en derin hislerini yaşıyorum Tutuluyorum , gözlerim doluyor. Hele ki bizim sevgimize en iyi şekilde karşılık vermesi bizim en büyük ödül.’’

27)  Neden Demet Akalın fanısın? 3 Kelimeyle anlat.
@NedimAkalin - |Nedim Atalay|
-          ‘’Kalbi eşsiz sesi, ve dobralığı.’’

28)  Şenay Akalın ’ın yerinde olsan, Demet Akalın’a doğum gününde ne demek isterdin?
@DA34htc |Hatice Taşkesen|
-          ‘’ Seni doğurmakla bir Atarı, Giderli dünyaya getirmiş oldum.’’ Derdim.

29)  Demet Akalın sana ne yapsa mutluluktan hüngür hüngür ağlarsın?
@tugbatuncc -|Tugbattuncc|
-          ‘’Düğünümde nikah şahidim olursa J ‘’
-           
30)    Demet Akalın’ı sevmeyen sanatçılara ne demek istersiniz?
@AkalinAygul | Aygül Akalın Taş |
-          ‘’ Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır derdim. Her başarıyı çekemeyen birileri vardır elbet ama şu var ki başarı bir yolculuktur, bir varış noktası değil. Demet Akalın bu yolculuğu senelerdir hiç çizgisini bozmadan sürdürüyor.’’





Yorumlar

Popüler Yayınlar