ŞAHİN KENDİRCİ RÖPORTAJI | MÜSLÜM FİLMİ | POP BİZDE



BU FİLMDE MÜSLÜM BABA'NIN GENÇLİĞİNİ OYNAMAKTAN ZİYADE YAŞADIĞI HER DUYGUYU HİSSETTİM DİYEBİLİRİM




''Müslüm'' filminde oyunculuk performansı ile seyircinin büyük beğenisini toplayan, yıllar önce katıldığı müzik yarışması ''O Ses Türkiye'' de şampiyonluğu ile sahnelere çıkmaya başlayan genç bir yıldız Şahin Kendirci. Röportajımızı okuduğunuzda da anlayacaksınız, son derece saygılı, kibar, mütevazi bir genç. Eminim ki ileri yıllarda çok daha güzel işlere imza atacak. Maneviyatı yüksek, aile değerlerini bilen biri, umarım değişmez! Çayınızı, kahvenizi alın sohbete bekliyorum sizi :)


• Yetenek Sizsiniz ile tanıdık seni sonra O Ses Türkiye Çocuklar yarışmasında birinci oldun. Bu zamana kadar yarışmalarda boy göstersende, Müslüm filmi kırılma noktan oldu. Yarışmaların faydası oldu mu hayatına gerçekten? Yoksa sadece bir deneyim olarak kaldı mı senin için?

Bir deneyim olmaktan ziyade müzik yaşantıma bakış açımı değiştirdi. Daha profesyonel baktığımı söyleyebilirim. Müslüm filmi ise oyunculuk anlamında kendimi daha iyi tanıdığım, gördüğüm izlediğim bir tecrübeydi benim için.


• Mersin’de sahne alırken, Müslüm filminin ekibi Adana’da rol için oyuncu ararken halkın tavsiyesi üzerine seni buluyorlar ve teklif ediyorlar. Sen birçok oyuncunun arasından seçildin. Neden seni seçtiler? Sende ne gördüler, diğerlerinden farkın neydi?

Belki Müslüm Baba'yı daha iyi hissettiğim için, belki bunu seyirciye daha güzel gösterebileceğim için ya da belki ikimizde arabesk ruha sahip olduğumuz içindir. Ben bu filmde Müslüm Baba'nın gençliğini oynamaktan ziyade yaşadığı her duyguyu hissettim diyebilirim. Allah kimsenin başına aynılarını vermesin.




• Müslüm Gürses’le yoksul dönemlerinin benzediğini ve benzer acılar yaşadığını söylemişsin. Rolü bu kadar sahiplenmen ve gerçekçi olmasını buna bağlıyabilir miyiz?

Tabi ki. Benzeri yaşantılar aynı duyguları hissettiriyor insana. Belki de yaşanan gerçek hikayeler olduğunu seyirciye hissettirmek için daha çok sahiplendim diyebilirim.


• Prodüktörlerin Cengiz Erdem ve Deniz Erdem, 3 şarkılık maxi single’ın yayınlandı Avrupa Müzik etiketiyle. Sen mi onların kapısını çaldın, onlar mı sana teklif de bulundular? 

O Ses Türkiye'deyken onlardan teklif aldım ve çok mutlu olduğum için kabul ettim, beni yıllardır bir kardeşleri gibi sahiplendiler. Müzik hayatım boyunca onlarla devam etmek istiyorum.


• Baba şarkılar yazıyor, sen şarkılar söylüyorsun, kız kardeşin de müzik konusunda yetenekliymiş. Bu kadar müzikle iç içe olmanı ailene mi borçlusun?

Önce Allah’a borçluyuz. Bize bu yeteneği veren Rabbimizdir. Rabbim’e şükürler olsun.





• “Müslüm” filmi kariyerinde çok önemli bir yere sahip olacak aslında büyük bir sorumluluk. Çünkü bundan sonraki projelerinde daha yukarılara çıkamazsan hep Müslüm filmiyle gündeme geleceksin. “Ya bu başarının devamı gelmezse” diye endişelerin var mı?

Hayır, her hangi bir endişem yok. Öncelikle amaçlarım hedeflerim var. Daha başarılı olmak adına. Ben önce Allah’a sonra kendime inanıyorum. Elimden geldiğinde çalışıyorum. Gerisi takdiri ilahi.

• Youtube da yorumları okuyorum, insanlar senin sıcakkanlı, doğal, samimi oluşunu sevmişler. Şöhretin basamaklarını tırmandığın şu günlerde ve önümüzdeki yıllarda değişeceğini düşünüyor musun? Hep aynı Şahin olarak kalabilecek misin?

En fazla değişimim daha başarılı olmak, eğitimini almış bir Şahin Kendirci olmak olur. Karakterim değişmez. Ben ve herkes beni ben olduğum için seviyor. Ve bunun son derece farkındayım.

• 17 yaşındasın daha çok gençsin, müzik dünyasında Aleyna Tilki, Eli Türkoğlu, Alper Erözer gibi genç yıldızlarımız var. Onları nasıl buluyorsun, kendine rakip olarak görüyor musun?

 Çok başarılı isimler ve bence taktiri hak ediyorlar. Rakip olarak görmüyorum çünkü tarzlarımız çok ayrı. Ama beğenerek takip ediyorum onları.





• Sanıyorum hayatının en güzel dönemlerinden birindesin, çok seviliyorsun ve taktir ediliyorsun. Peki diyor musun “Vay be Şahin önceden nerelerdeydin, şimdi nerelerdesin?” Hayalini yaşadığın ne var şu an? Önceden şunu yapamıyordum, şimdi bunu yapıyorum dediğin? 

Tek hayalim var o da eğitimini almış, vicdanlı, dürüst ve iyi bir insan olamaya devam etmek. İnsanların beni sevmesinden tanımasından başka bir şey değişmedi. Hayatım, yaşantım ve ben hala aynıyız.


• “O Ses Türkiye” yarışmasında birinci olduktan hemen sonra Anneanneni, dedeni, dayını bir trafik kazasında kaybediyorsun sonra amcanı kalp krizinden kaybediyorsunuz. Ailen ve sen çok büyük acılar yaşamışsınız. Peki, “Müslüm” filmini ve başarını, bu yaşadığınız acıların karşılığında bir mükafat ve ödül olarak görüyor musun? 

O acıların ve böyle bir gururun birbirini karşılıyor olması mümkün değil.


• Çıktığın bir programda yıllar önce annene bir ev almak istediğini söylemişsin. O zamanlar 11 yaşında bir çocuk, başkası olsa futbol der bilgisayar der araba der, sen büyük bir olgunlukla ev almak istediğini söylemişsin. Acılar mı seni olgunlaştırdı, şımarık büyütülmediğin için mi böyle oldu? 

Hayır, hayatın gerçekleriyle yaşama başladığım için böyleyim.




• Evet, çok taze her şey ama para biriktirmeye başladın mı? Yatırım yaptığın ya da yapmak istediğin şeyler var mı? Şahin’in hayalinde ne var?

Elime geçen tüm paramı anneme veririm. O benim adıma gereken her şeyi yapıyor. Hala daha anneme ev almak, en büyük amaçlarımın arasında.

• Çok teşekkür ederim röportaj için umarım yolun açık olur. Son olarak yakında bizi neler bekliyor? Bir projen ya da planın var mı?

Yeni plan ve projelerimiz tabi ki var biraz daha ileride hayat bulacak. İleride sizlerle bunları paylaşacağım. Ben teşekkür ederim. Sizleri seviyorum. İyi ki varsınız.


Yorumlar

  1. Adamsın umaramım herşey gönlünce olur kardeşm hedeflerine ulaşırsın herzaman şükretmesini bil elin hep vicdanında olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar