Kendi : ''UCUZ TAKLİTLERE ELVEDA DİYORUM!''



 ''UCUZ TAKLİTLERE ELVEDA DİYORUM!''



1.   KENDİ 2013 yılından itibaren olgunluk dönemine girdi. Projelerin, kliplerin her yaştan insana hitap ediyor. Bu olgunluk dönemine geçmenin sebebi neydi?

Müzik içine girdikçe insanı derinleştiren bir olgu, her geçen gün daha fazlasını yapmak istediğiniz bir mecra, her zaman kendini geliştiren bir sanatçıyım. İmaj olarak ''Aşka Inanmaz'' Teklisi sonrası ana akım pop’a dönmüş gibi görünsem de ''Postmodern'' albümümün de genele hitap ettiğini düşünüyorum.

2.    ‘Boxer’ dergisi tarafından 2013’ün en seksi kadını seçildin. Kendini seksi ve güzel buluyor musun? Çok güzel bir kadın KENDİ, bunun dezavantajlarını hiç yaşadın mı?
Buluyorum ne yalan söyleyim, farklı bir enerjim var J Teşekkür ederim, güzel olmak avantajlari ve dezavantajlari beraberinde getiriyor tabi.

3.   İlk çıkış şarkın ''Salla'' ile gerçekten her yeri sallamıştın o sene, o zamandan bu zamana ne değişti? Kendi, nasıl bir noktaya geldi?

Profesyonel müzik kariyerim başladığı günden bu yana sürekli daha iyi şarkı yorumlamak için çalışıp farklı soundlar denemeye gayret ediyorum. Sınırlarımı zorlamak beni mutlu hissettiriyor.

4.  Ben senin en büyük kırılma noktalarından birisinin ''Benzemez Kimse Sana'' programı olduğunu düşünüyorum. Çok başarılıydın, programlara sıcak bakıyor musun? Survivor'a katılmayı düşünür müsün?

''Benzemez Kimse Sana'' nın kariyerime kattığı çok büyük bir başarı yok ama güzel ve eğlenceli bir şov programıydı ve çok keyif alarak çalıştık. Survivor a katılmayı düşünmüyorum.



5.   Özellikle ''Aşka İnanmaz'' ve devamında çok aktif bir üretici oldun. ''Oh Oh'' ''Beyaz Sevda'' ''Kovuldum''son olarak ''Karar''. Evet, üretiyorsun. Peki dönüşlerden memnun musun? Radyolar çalıyor mu? Kanallar kliplerini döndürüyorlar mı?

''Karar'' şarkısı son dönemde hızlı bir yükselişte, hayranlarımın şarkıyla ilgili olumlu geri dönüşleri beni çok mutlu ediyor, bildiğin gibi kendi prodüktörlüğümü yapıyorum ve şarkı seçme konusunda başarılı olduğumu düşünüyorum, 2016 yılı sonlarına bakacak olursak Karar’ın 2016 yılında iddalı şarkıları arasında olduğunu düşünüyorum.


6.  Yeni şarkına bayıldım! Senin yorumculuğuna öne çıkartan, çok güzel bir şarkı ''Karar''. Neden bu şarkı? Nasıl seçtin?

Bu albümde, yeni soundlar deneyebileceğim ana akım pop müziğin içinde kendine yer edecek şarkılar olmasını istiyordum, sevgili Burak Buluç “Karar” şarkısını bana gönderdi, sözlerde bir kaç revize yaptıktan sonra çıkış şarkımın ''Karar'' olacağına emindim. Bide muhteşem Cem İyibardakçı Remix var, her ikiside muhteşem versiyonlar oldu.



7.  ''Hala hakettiğim yerde değilim.'' diye bir açıklama yapmışsın. Hakettiğin yer neresi? Neden böyle düşünüyorsun?

Müzik kariyerim için çok çalıştım, 2009 – 2016 = 7 Yıl, bu 7 yıl içinde, ilmik ilmik ördüğüm kariyerimi kopyalayan o kadar çok taklitçi gördüm ki, benim kariyerimi, söylemlerimi, imajimı kopyalayarak, Türkiye’ye yenilik getiren konsept şarkıcılar gibi göründüler. Bende bu acı tabloyu istemesem de izlemek zorunda kalmıştım, artık izlemiyorum. Artık sahne benim diyor ve ucuz taklitlere elveda diyorum.





8.  Kendi'nin bir kozmetik markası var. Nasıl gidiyor? Güzel paralar kazanıyor musun :) Zor olmuyor mu hem iş kadını, hem şarkıcı olmak?

Kendi Cosmetics gayet güzel ve başarılı gidiyor, yakında bir AVM ile ortak bir sürprizimiz var takibe devam. (instagram @kendicosmetics)

2016 Yılı itibariyle büyüme kararı aldık ve Franchise ile mağazalaşıyoruz, aynı zamanda kazanıyor ve kazandırıyoruz. Ama işini her zaman ileri taşımak isteyen insanların bildiği bir şey vardır, kazandığın parayı işin yatırdığın kadar büyüyebilirsin. Bu yüzden kazandığım tüm parayı şirketime yatırıyorum.


9.   Single'larını ''Kendi Müzik'' ten yayınlıyorsun, kendi şirketinden. Neden başka müzik şirketleri değil? Başka prodüktörlerle çalışmayı düşünmüyor musun?

Prodüktörlük işini gayet başarıyla götürüyorum, şimdilerde farklı bir prodüktörle çalışmak gibi bir düşüncem yok, Kendi Müzik günden güne daha da büyüyor, yakında farklı soundlarda albümler çıkaracağız. Ekip olarak elimize ulaşan albümleri dinliyoruz.

10. Geçtiğimiz yıl, bir sanatçı ve besteciyle şarkı krizi yaşamıştın. Böyle bir şeyi ilk kez mi yaşadın? Atılan tweetleri görünce şok olduğun söylendi. Şarkıyı kaçırınca üzüldün mü?

Benim el attığım tüm şarkılarda yaşıyorum bu durumu, iyi bir müzikalitem var ve doğru şarkı seçiyorum, bu durum camiada bilinir hale geldi, KENDİ birisiyle çalışıyorsa vardır bir bildiği deniyor ve koşa koşa stüdyoya gidiliyor. Neyse ki artık benden şarkı çalmak kolay değil.

11.   Kendi'nin müzik kariyerinde hedefi ne? Büyük isimlerin olduğu bir albüm yapmayı düşünüyor mu? Vermek istediği büyük bir halk konseri var mı?

Türkiye’nin en yeni starıyım, azimliyim, vizyon sahibiyim, müzik anlamında yapmak istediğim çok şey var, basamakları beraber çıkalım ve görelim.



12.   ''Oh Oh'' şarkın Rusya radyolarında çaldı, ''Aşka İnanmaz'' şarkın İspanya'da listelere girdi. Bu durumu nasıl değerlendiriyorsun?

İlk profesyonel çalışmam Aksi Single’dan bu ana kadar farklı ve dünya kalitesinde işler yapıyorum, ilk çıkış şarkım ''Salla'' MTV'de 3 hafta ilk 3 de kaldı, cesur olup işi ucuz ticarete dökmektense hep idealist olup, tarzı ve duruşu olan işler yaptım, her ne kadar ülkemde değer görmese de dünya hakkını veriyor. Bu mutlulukta yeter bana.

13.   Sahnede farklı bir tarz denedin ''Funk Arabesk'' yaptın. Sahne de yne farklı tarzlar deneyecek misin? Farklılığı seviyor musun?

FunkArabesk beni çok zorlayan ama canlı performanslarımda bir üst kademeye çıkmamı sağlayan bir çalışma olmustu. FunkArabesk adı üstünde Funk bir altyapı üzerine tekrar Arabesk şarkıları kendimce yorumladığım bir projeydi. Ocak ayında İstanbul’da FunkArabesk’i tekrar sahneye taşıyacağım bir proje geliyor.Takipte Kalın!

14.   Bir programda izlemiştim, Kendi'nin kariyerine bir çok engele takıldığını, radyolarda çalmaması, sesinin olmaması, konserde o varsa ben gelmem gibi şeyler denilmiş sana. Üzülüyor musun böyle şeylere? Seni hırslandırıyor mu? Bunları diyenler neredeler?

Korkunun ecele faydası yok der geçerimJ

15.   Çok teşekkür ederim, yeni projenin yolu açık olsun. Son olarak KENDİ'nin hayat mottosu nedir?

Birbirine sevgi dağıtan bir insanlık için yaşa ve çalış.








Yorumlar

Popüler Yayınlar