GÜVEN YÜREYİ RÖPORTAJI | KABUK | POP BİZDE

YARIŞMADA CİDDİ SİVRİLİNCE, YANLIŞ

 BİR PROJE YAPMAKTAN ÇEKİNDİM



SAHNE HAYATINDA KİMSEYE

 GÜVENİLMİYOR, BİRÇOK ZORLUĞUNU 

YAŞADIM






•  O Ses Türkiye'nin fenomen yarışmacılarındandı Güven bence. Çünkü Ebru Gündeş'le yaptığın düet hafızalara kazındı. O dönem popülerken neden bir şeyler yapmadın, bu kadar süre bekledin? Beklemek zor değil mi?

13 yaşından bu yana sahne hayatındayım. Birçok zorluğunu yaşadım, kimselere güvenilmiyor... Yarışmada ciddi sivrilince; yanlış bir iş yapmaktan çekindim ve doğru şarkı istiyordum. (Yapmak için yapmak istemiyor sadece sabır..) Olacağı varsa gelir seni bulur ve hayallerine kavuşursun, çok şükür.


•  O Ses Türkiye'de Murat Boz'un takımındaydın. Ebru Gündeş, destekledi ve paylaştı sosyal medyada. Murat Boz paylaşımda bulunmadı. Üzüldün mü, böyle bir beklentin var mıydı?

Ebru Gündeş gibi dev bir örnek sanatçının, büyüklük yaparak paylaşması ve destek vermesi, hayatımda yaşadığım en güzel anılardan biri olarak kalacak. Çok teşekkür ederim ona, Allah eksikliğini göstermesin. Murat Boz’dan da bir ağabeylik, büyüklük bekliyordum tabi ki paylaşım değil, bir tebrik etmeye arayabilirdi, hayalleri olan biz gençlere büyük ödül olacaktı ama olmadı. Canı sağ olsun, ben onu şeçtim o beni seçmemiş :)

• İlk proje "Sen Maşallah" çok başarılı oldu. Bu yazın en çok dinlenen şarkılarından biriydi. Kimse de inkar edemez! Durumdan memnun musun? Neler hissediyorsun? 

Memnun olmaz mıyım? Gurur, başarı, heyecan, hayal, mutluluk; tüm güzelliklerin hepsinin bir arada olduğu duygular yaşattı.




• Eğer "Sen Maşallah" ile değil de bahsettiğin o slow şarkıyla çıksaydın bu kadar büyük bir başarı yakalayabilir miydin? 

İlk soruda bahsetmek istediğim tam da buydu! Çıkış için doğru bir karar değildi. Bahsettiğim slow ile çıkış yaparak bu kadar büyük bir başarı yakalayamazdım tabi. Ama yine Allah bilir.


• Aslında şarkı sana, "Bu şarkıyı hangi kadın şarkıcı söylemeli?" diye bir mesajla geliyor. Dinlediğinde ne oldu da o şarkıyı "Ben okumalıyım!" dedin? 

Evet ya! Çok kıymetli besteci, müzisyen, aranjör ( çok yönlü canım kardeşim ) Asil Gök, gece vakti 02.14'te ''Hangi kadın şarkıcıya gider?'' diye sorduğunda, şarkıyı dinledim ve heyecan tavan, ''Bu benim!'' dedim çünkü buram buram hit kokuyordu :) Heyecandan uyuyamadım. Ayrıca sevgili Derya Uluğ ve Asil Gök’e çok şey borçluyum, tarifsiz destek verdiler. Hiçbir zaman unutmayacağım.

•  Müzisyen bir ailenin çocuğusun. Anne, baba, dede neredeyse herkes müzisyen. Müziğe iten şey, müzisyen bir aileden gelmen mi? Yani, eğer müzisyen olmasalar Güven, doktor ya da avukat olur muydu?

Müzisyen aileden gelmemin faktörü de var tabi ki ama arkadaşlarımda, müzisyen ailenin çocuklarıydı. Aile, arkadaş, heves derken yolculuk başladı. Bu işi yapmayacak olsam pasta ustası, aşçı ve futbolcu olmak isterdim.



•  Bir radyo programında söylemiştin, ikinci projende bir sürpriz yapacağını. Hatta Ebru Gündeşli bir sürpriz olacağını duymuştum. O sürprize ne oldu? Var mı sürpriz ufukta?

Sen Maşallah’ın etkisinden sonraki süreçte yol haritam değişti. Kafamdaki projeler, tam tersine dönünce ve yapacağım sürpriz şarkıda problem yaşadığım için bir sürelik erteledim. İnşallah çok isterim Ebru Hanım'la ile düet yapmak.

•  İnsanlar ikinci projeni de hareketli bir şarkı beklerken ters köşe yaptın. “Başka Biri” yle çıktın karşımıza. Şarkının gidişatından memnun musun?

Fantezi, arabesk ve slow şarkı söylemek bana daha yoğun, derin duygular yaşatıyor. İkinci şarkımda, ''Evet ben canlı söyleyen adamım, sesimle bu tarzda da söylüyorum.'' demek istiyordum. Sen Maşallah'tan sonra doğru mu diye çok düşündüm ama olur mu olmaz mı durumu değildi ben buyum! ''Demek sadece poptan ibaret değil Güven'' diyerek çok farklı kitleler kazandım ve Sen Maşallah’ı dinlemeyip Başka Biri ile hayatıma giren hayranlarım oldu. Gidişattan çok memnunum iyi ki ''Başka Biri'' ile devam etmişim.





•  İlk kez birine soruyorum bu soruyu. Aylardır konserlerin devam ediyor, koşturuyorsun. Hani genelde, ilk popülerlik, fazla para kazanılmaya başlandığında atıyorum anneye ev alınır, araba değiştirilir vs. Sen ne yaptın? Yaptığın en büyük somut değişiklik ne oldu?

Ben 17 yaşında para kazanmaya başladım. İstediğim her şeyi alabiliyordum, kendime aldığım şeyler ciddi rakamlarda olan şeyler değildi tabi ki :) Aile bağı çok güçlü bir adam olarak, ailemin hep yanındaydım hem yoklukla hem varlıkla büyüdüm ve her daim aileme destek oldum, oluyorum, olacağı. Somut değişiklik de İstanbul'da istediğim gibi bir ev düzeni kurmaktı; yaptım oldu. Kazandığım paralar ile aileme, evime ve geleceğime, yeni şarkılara yatırım yapıyorum.


•  Çok teşekkürler Güven! Son olarak Pop Bizde hakkında fikirlerin nelerdir?

Müzik ile alakalı hangi sayfa güzel, doğru, eğlenceli paylaşımlar yapıyor diye araştırırken Pop Bizde çıktı karşıma, takip ettim ve uzun süredir severek takip ediyorum sizleri. Tebrik ederim, böyle güzel, müzik adına tarafsız paylaşımlar yaptığınız için. Bende çok teşekkür ederim çok keyifliydi...

Yorumlar

Popüler Yayınlar