Kalbini Koydun Gülben!



Gülben Ergen, geçtiğimiz haftalarda Bostancı Gösteri Merkezi'nde unutulmaz bir konsere imza attı. Gidemediğim halde, o kadar merak ettim ki videolar, fotoğraflarla takip ettim geceyi. Bir tanesini atlamadan tek tek izledim. Hem büyülendim, hem heyecanlandım.

Sahneye büyük bir dekorla inerek, seyircilerle ''Kalbimi Koydum'' u söyleyen sanatçı, alkışlara boğuldu. Gülben Ergen, o kadar hassasiyetle ve özenerek hazırlanmış ki, sahne dekorları, showlar, koreografiler, orkestra, repertuvar, kostümler, şarkı geçişleri her şeyine özenmiş. Bostancı Gösteri Merkezi konserlerine bu kadar özenen kaldı mı? Bu kadar seyircisine değer veren, ya da onların oradan mutlu ayrılması için çabalayan? Bence kalmadı pek. Şunu anlamak istemiyorlar, sahne sadece ses değildir, sahne showdur, sahne görseldir, sahne gözede hitap etmelidir, sahneyi doldurmak gerekir. Bu meziyetlerin hepsini kullanmış belli ki Gülben Ergen.


En büyük alkışlardan biri de, Nihat Odabaşı'na gitsin, o kadar güzel hazırlamış ki koreografiyi. Konser öncesi provalarını da tabiki izledim, teker teker dansçılara yapması gereken şeyleri göstermiş, herkesi koordine etmiş. Bravo!
 Konser de yaklaşık, 2000 kişi var denildi ama bence daha da fazlaydı. Son zamanlarda ki en dolu, en büyük konserlerdendi. Hani der ya Gülben, ''Kalbini Koyan Kazanır'' diye, ben de diyorum ki ''Kalbini Koydun Gülben!'' ve kazandın!

Ayrıca, ''Kalbimi Koydum'' şarkısını bir kez daha Bora Duran'la seslendirerek hoş bir buluşmaya da imza atmış oldu. Hemen ardından ''Bay Doğru'' ''Yıkıl Karşımdan'' ''Vıdı Vıdı'' gibi hit olan şarkılarını seslendirdi. Koreografilerde ; Bornozlar, Gitarlar, Makyaj Odası, Kırmızı Halı gibi bir çok geçiş ve hoş nüanslar vardı.


Gülben Ergen, konser öncesi şöyle bir açıklama yapmış, bunun farkında olmak ve ona göre hazırlanmak ne kadar güzel değil mi? Bakınız ;
   "İnsanların biletlerini alıp, yemekleriyle, çatal bıçak sesiyle, başka bir şeyle ilgilenmeden dinledikleri bu konserler çok çok önemli. Annem ve 3 evladım da burada beni dinlemeye geldi. Ben Kadıköy doğumluyum. Bağdat Caddesi genci derler bize... O nedenle bu taraf benim için çok önemli. Konserimiz güzel olsun diye çok çalıştık. İki yakın dostum Nihat Odabaşı ve Taşkın Sabah'ın özenerek çalıştıkları bir konser oldu. Heyecanlı değilmiş gibi yapıyorum ama çok heyecanlıyım''
Gülben'in o espirileri, hoş sohbeti, kendine özel o cilveli okuyuşlarına hep hayrandım, bu konserden sonra bir kez daha hayran kaldım.





Yorumlar

Popüler Yayınlar