SİHİRLİ MİKROFON ÖDÜLLERİ || Yıldızlar Geçiti





Sihirli Mikrofon Ödülleri'nde ki sahne performanslarını yazmak istedim. Bence egonun, hırsın yarıştığı bir geceydi. Ne kadar adaletliydi, ne kadar vicdanlıydı? Orası tartışmaya açık.
   
İlk sahne açılışını Enbe Orkestrası ve ekibi yaptı. Çokta güzel oldu, yine her zaman ki gibi naif ve çok kaliteliydi. Elvan Günaydın ve Behzat Gerçeker'in öne çıktığı bir sunumdu. İzleyenleri etkilediklerini ve açılış için çok uygun olduklarını gösterdiler. Türkiye'de Enbe Orkestrası gerçeği var. Bir çok gece de görüyoruz, bu işi ekipçe ve profesyonel yapmalarına hayranım!

  Gel gelelim ki ikinci performans ; Ferhat Göçer - ''Yıllarım Gitti''
Şarkının girişinde dibine kadar darbukaların çalmasıyla ben bile televizyon başından
 ''Nereye geldik?''dedim.
Bence her müzik aletinin bir yeri var. Darbuka ne mana? Ben anlamadım. Ödül gecelerinde yer alan biri değilim ama iyi bir izleyicisiyim. Ödül gecelerinde daha keskin, daha net, daha cool performanslar sergilenir. Ferhat Göçer'in performansını beğenmedim, şaşırdım da. Bu kadar yıllarca sahne alan birinin, sesini ayarlayamaması bir yerde inip bir yerde çıkması tuhaf. Günay'da aylarca tıklım tıklım dolduran birisi kendisi, çok iyi performanslarını da izliyoruz, biliyoruz. Ee insan ister istemez karşılaştırmaz mı?



İşte Olay Performans ; İrem Derici - Dantel
Bildiğiniz gibi İrem, ''Dantel'' şarkısını ilk kez orada söyledi. Hem koreografi , hem dans, hem teknik show. Hepsini bir arada toplamış.
Helal olsun! Bu kadından korkuyorum, daha neler yapabilir diye?
Hiç bir senkronu kaçırmadan, uyum halinde dans edip sahneye hakim olmasına aşık oldum.
Diğerleri gibi ortada şeker kamışı olarak durup, arkada 3 - 4 dansçıyla göz doldurmaya çalışmadı.
Belli ki aylarca emek vermiş, ter dökmüş.  Kadın mütevazi şekilde ''Halimi mazur görün'' dedi. Mazur görmek mi? Bayıldık! Bence daha da ilerletmeli, çok daha iyi noktaya geleceğini düşünüyorum. Ha şunu da demeden geçemeyeceğim, salonda ki kadın sanatçılar hasetlerinden çatlamış olmalılar :)


Ve sonrasında :
Kubat her zamanki Kubat. Her zamanki tatlı, şeker mi şeker, asil adam. Enbe Orkestrası'yla harika bir performans sergiledi. Alkışlarda bunu göstermiyor muydu? Yeni albümü çıktı, arabada dinlemek için alacağım. Efkarlanmak gerek! #AlÖmrümü



Ozan Doğulu & Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz ''Uzun Lafın Kısası'' ile sahnede. Bu şarkıyı bu sıralar çok duyuyorum ve keyifle de dinliyorum. İki yeni isim, çok iyi bir müzik adamı bir araya gelmiş iyi iş çıkarmışlar. Tabi Gülden Mutlu'nun yorumu beni şarkıya çekiyor. Sahneyi güzel kullandılar, hakimdiler ve mimikler jestler de gayet iyiydi hiç kasmadılar. Uyumlu giyinmeleri de gözümden kaçmadı!



Sırada ise ; Emre Kaya - Yapboz

Allah aşkına o neydi öyle? Playback performanstı. Sanki canlı performansmış ki kasım kasım kasıldı çatır çatır damarları çatladı. Bu kadar kasılmaya gerek var mıydı? Ya da dans ediyor''MIŞ'' gibi yapmaya? Galiba çok heyecanlanmış olmalı. Deri zehirlenmesi yaşadım sahnede orası ayrı, o kızlara da birileri dememiş senkron kaçırıyorsun diye. Diğer 3'lü ayrı dünya diğer 3'lü başka dünya. Emre Kaya'yı ve şarkılarını seviyorum ama beğenmedim sahne performansını.





Yorumlar

Popüler Yayınlar